עבור לתוכן

בעיה במסך DELL U2312HM

Featured Replies

פורסם

שלום חברים. המסך נקנה לפני 8 חודשים מחנות TMS.

פתאום היום החלה בעיה מוזרה - השליש השמאלי של המסך מוצג בגוון ירוק-כחול כזה, והפיקסלים נראים באופן בולט יחסית.

אין לי שום מושג מה יכול היה לגרום לתקלה. האם יש למישהו מכם רעיון? תודה רבה מראש!

  • תגובות 39
  • צפיות 3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

בדקת שזה לא הכבל\כרטיס מסך?

אתה יכול למממש אחריות.

פורסם

רק מגיע הקיץ ואיתו הצרות.

פורסם

בהמשך לדבריו של גיל, נסה לחבר המסך למחשב אחר עם כבל אחר כדי לוודא אם הבעיה היא אכן במסך.

פורסם
  • מחבר

תודה לכם.

המסך חובר למחשב אחר עם כבל אחר ביציאה אחרת ועדיין אותה תצוגה בדיוק.

מה שעוד הבחנתי בו, כשאני מנתק בכלל את הכבל והמסך הופך שחור, השליש הבעייתי מוצג בגוון סגול, ומה שעוד יותר מוזר, יש שם "שאריות" מהדפדפן כרום, אני ממש רואה בסגול את פס החיפוש ואת הכוכב הזה של הצד.

מה עושים?!

מה זה אומר לממש אחריות?

פורסם

זה אומר ליצור קשר עם החנות ממנה קנית את המסך ולבקש שיחליפו לך בחדש.

פורסם

Tms עושים את השירות הזה גם כשהאחריות היא ישירות מול dell?

לפי הבנתי, הוא צריך לפנות לdell עם מספר ההזמנה..

פורסם
  • מחבר

האם במצב כזה מחליפים בהכרח לחדש? או שעושים בעיות?

האם למשל יש מצב שהם מכניסים אותו לתיקון? דבר שהרבה פעמים דופק את המסכים וגם משאיר אותי ללא מסך מספר ימים..

פורסם

לא מתקנים. רק מחליפים.

פורסם
  • מחבר

איפה DELL יושבים? הם עושים שירות עד הבית?

כשקניתי את המחשב מ TMS הנציג טען כי על כל שירות שאני צריך מהם הם באים עד הבית.

פורסם

מהנסיון שלי - כן.

פורסם
  • מחבר

אתה מדבר על TMS או DELL? אני לא חושש שTMS יגידו לי "זה לא באחריותנו" או משהו בסגנון ההתנערות מאחריות שמאד מקובלת במדינה .

פורסם

השירות הוא ישירות מול DELL.

פורסם

אתה אמור ליצור ישירות קשר עם DELL, לומר להם את מספר ההזמנה O.N שרשום על הקרטון, הם פותחים תיק ואחרי כשלושה ימים אמורים להחליף לך מרגע קבלת ההחלטה על ההחלפה..

פורסם
  • מחבר

איזה קרטון....?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים