ashibud פורסם 2013 ביולי 10 Share פורסם 2013 ביולי 10 שלום חברים. המסך נקנה לפני 8 חודשים מחנות TMS.פתאום היום החלה בעיה מוזרה - השליש השמאלי של המסך מוצג בגוון ירוק-כחול כזה, והפיקסלים נראים באופן בולט יחסית. אין לי שום מושג מה יכול היה לגרום לתקלה. האם יש למישהו מכם רעיון? תודה רבה מראש! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gil28 פורסם 2013 ביולי 10 Share פורסם 2013 ביולי 10 בדקת שזה לא הכבל\כרטיס מסך?אתה יכול למממש אחריות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rroonnii פורסם 2013 ביולי 10 Share פורסם 2013 ביולי 10 רק מגיע הקיץ ואיתו הצרות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
EthanDW פורסם 2013 ביולי 10 Share פורסם 2013 ביולי 10 בהמשך לדבריו של גיל, נסה לחבר המסך למחשב אחר עם כבל אחר כדי לוודא אם הבעיה היא אכן במסך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ashibud פורסם 2013 ביולי 10 מחבר Share פורסם 2013 ביולי 10 תודה לכם. המסך חובר למחשב אחר עם כבל אחר ביציאה אחרת ועדיין אותה תצוגה בדיוק. מה שעוד הבחנתי בו, כשאני מנתק בכלל את הכבל והמסך הופך שחור, השליש הבעייתי מוצג בגוון סגול, ומה שעוד יותר מוזר, יש שם "שאריות" מהדפדפן כרום, אני ממש רואה בסגול את פס החיפוש ואת הכוכב הזה של הצד. מה עושים?! מה זה אומר לממש אחריות? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gil28 פורסם 2013 ביולי 10 Share פורסם 2013 ביולי 10 זה אומר ליצור קשר עם החנות ממנה קנית את המסך ולבקש שיחליפו לך בחדש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
EthanDW פורסם 2013 ביולי 10 Share פורסם 2013 ביולי 10 Tms עושים את השירות הזה גם כשהאחריות היא ישירות מול dell?לפי הבנתי, הוא צריך לפנות לdell עם מספר ההזמנה.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ashibud פורסם 2013 ביולי 10 מחבר Share פורסם 2013 ביולי 10 האם במצב כזה מחליפים בהכרח לחדש? או שעושים בעיות? האם למשל יש מצב שהם מכניסים אותו לתיקון? דבר שהרבה פעמים דופק את המסכים וגם משאיר אותי ללא מסך מספר ימים.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2013 ביולי 10 Share פורסם 2013 ביולי 10 לא מתקנים. רק מחליפים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ashibud פורסם 2013 ביולי 10 מחבר Share פורסם 2013 ביולי 10 איפה Dell יושבים? הם עושים שירות עד הבית?כשקניתי את המחשב מ TMS הנציג טען כי על כל שירות שאני צריך מהם הם באים עד הבית. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2013 ביולי 10 Share פורסם 2013 ביולי 10 מהנסיון שלי - כן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ashibud פורסם 2013 ביולי 10 מחבר Share פורסם 2013 ביולי 10 אתה מדבר על TMS או DELL? אני לא חושש שTMS יגידו לי "זה לא באחריותנו" או משהו בסגנון ההתנערות מאחריות שמאד מקובלת במדינה . קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
QttP פורסם 2013 ביולי 10 Share פורסם 2013 ביולי 10 השירות הוא ישירות מול Dell. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
idanmal פורסם 2013 ביולי 10 Share פורסם 2013 ביולי 10 אתה אמור ליצור ישירות קשר עם Dell, לומר להם את מספר ההזמנה O.N שרשום על הקרטון, הם פותחים תיק ואחרי כשלושה ימים אמורים להחליף לך מרגע קבלת ההחלטה על ההחלפה.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ashibud פורסם 2013 ביולי 10 מחבר Share פורסם 2013 ביולי 10 איזה קרטון....? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.