מי יותר טובה - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מי יותר טובה


MoRtZkInG

Recommended Posts

אתמול הורדתי את BITORRENT, תוכנה מדהימה!

אני ממש לא יודע מה הקטע של MIRC וEMULE, השתמשתי בשתיהם והם לא מגיעות לקרסולים של BIT.

פחות מדקה אחרי שהתחלתי להוריד את ההורדה הראשונה שלי אתמול הגעתי ל 60K מאוחר יותר ל90K+, הורדתי 1.7 G תוך כמה שעות בלבד.

תוכנה מעולה, אבל אני עדיין לא ממש מבין איך משתמשים בה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה אם תשיג את התוכנות "הפרוצות" מה שנקא שבהן אתה יכול למנוע מאנשים להוריד ממך קבצים upload אז הביטורנט תיהיה יותר מהירה אבל אם אתה משתמש בגרסאות "הרגילות" אין הבדלים במהיות ולהפך אצלי האימיול יותר מהירה.

כמו כן מה שנאמר מעליי לאימיול יש צמאגכר הרבה יותר גדול של קבצים אולי בגלל שהיא גם הרבה יותר ישנה לעומת ביט

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין כמו אימיול. העובדה שהיא יותר איטית גורמת לכך שקשה מאוד להימנע מהעלאת כמות חומר לפחות כמו שאתה מוריד (אצלי יוצא שאני מעלה כ-50% יותר מאשר מוריד עד שהקובץ שלי יורד לגמרי). כמו כן זה אומר שעד שאתה מוריד את הקובץ (בין שבוע לשבועיים אצלי לקובצי גיגה פלוס) אז יצטרפו מורידים חדשים לאותו הקובץ ואתה תעזור להם ותיעזר בהם להשלמת הקובץ שלך. או במילים אחרות - הקובץ (לרוב) יישאר לנצח במערכת, תמיד מפוזר על גבי עשרות מורידים שונים משבוע לשבוע. בביט רק הקבצים הפופולריים ביותר נשארים יותר מחודש-חודשיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי דעתי האימיול טוב רק בזה שיש בו הרבה יותר דברים מבטורנט, אבל מנסיון אישי בטורנט המהירויות יותר טובות כי עד שאתה צובר ת'קרדיט באימיול לוקח זמן. אבל אם נחרוג מהשאלה אז רק לידע כללי במירק יש הרבה יותר קבצים מאשר באימיול או והמהירויות שבהן אני מוריד הן בין 60 ל 90 K/S.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל תוכנה יש את היתרונות והחסרונות שלה...

למשל BIT מורידה לרוב הרבה יותר מהר, וגם מתחילים להוריד באופן מיידי. אך אם הקובץ שמורידים ישן ולא כ"כ פופולריי, אין סיכוי להוריד אותו.

למרות זאת EMULE מורידה קבצים אומנם לאט יותר, אבל אתה יכול להיות בטוח שמה שאתה מתחיל להוריד אתה גם תסיים.

לכן אני משתמש באימיול להורדת סרטים/משחקים ובביטורנט לאלבומי שירים/פרקים של סדרות.

זה בגדול היתרונות והחסרונות של כל תוכנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שאני לא אוהב בביט זה שכל משחק שמורידים משם זה ברארים (RAR) אז צריך לפתוח את הרארים ואז יש קובת -BIN בלי CUE אז צריך לפתוח את ה- BIN לצרוב ואז אפשר רק להתקין וזה בערך תופס פי 3 מקום על המחשב ממה שזה יכול היה לתפוס. באימיול אתה מקבל כמעט תמיד במסודר (אם אתה מוריד מאתרים כמו LH או Sharereactor) קובץ BIN עם קובץ CUE אז ישר פותחים את הקובץ CUE עם NERO והוא ישר צורב אותו בלי לעשות Extract וזה הרבה יותר נוח ומהיר מאשר לפתוח את כל המיליוני קבצים וזה תופס הרבה פחות מקום :)

מה שכן ביטורנט טובה לסדרות טלוויזיה בעיקר כי ז בא כמעט תמיד בקובץ MPG אז ככה שאפשר ישר לצרוב ל- (כמובן שרק אם יש לך מתאים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...