פורסם 2013 ביוני 2312 שנים אז יופי, הצלחנו להתקדם קצת עם חקירת העניין.עכשיו נשאלת השאלה מה גורם למעבד לעלות ל- 100% utilization דווקא במולטי לעומת סינגל.תעשה קצת מחקר ברשת ותראה האם יש דיווחים על תופעה זו, אולי אין מדובר בתקלה - אלא זה מה יש וזהו העומס הטיפוסי של מנוע BF3 במולטי פלייר.**העיקר שבודדנו את הסוגיה והסטטר אין מקורו קלאסית בשל הבעיה במערך CF.נראה לי שיש לי בעיה עם המשחק, ניצול המעבד מגיע לי עם כרטיס יחיד ל-80% ועם שני כרטיסים ל-100%.בעוד שמשחקים כמו טומבריידר ומטרו מגיעים ל50-60...מעניין מה יכול לגרום לזה, המעבד עוד ב-OC .זה בדיוק מה שהסברתי לפרוטרוט בשרשור זה, מדוע אתה רואה מה שרואה בגרפי ה- GPU utlilization:איפה שהמעבד לא מועמס לחלוטין, ה- GPU שואף לעבודה כל הזמן ב- 100% והגרף חלק ואחיד יחסית. נערך 2013 ביוני 2312 שנים על-ידי nec_000
פורסם 2013 ביוני 2312 שנים מחבר אני צריך לבדוק פה עם עוד חברים כמה המעבד מנצל להם ב-BF3, אני חושב שיש אצלי בעיה, לא יכול להיות שגם בסינגל עם כרטיס אחד המעבד מגיע ל-80%..אמור להיות בין 60-80 אחוזים..
פורסם 2013 ביוני 2312 שנים תזכיר שוב איזה דגם מעבד יש אצלך, אילו זכרונות, כמה נפח, והאם מנוצלת מערכת dual channel memory ?
פורסם 2013 ביוני 2312 שנים כן, המפרט חזק חומרתית. עושה הרושם שיש איזו שהיא בעיה היכן שהוא בכותר הנדון. אפשרות נוספת היא להתנגשות פרטנית אצלך בין הכותר הנדון לרכיב חומרה או רכיב תוכנה. וודא כי כל הפטצ'ים האחרונים עדכנת. עוד רעיון לנסות ולבודד את המקור לבעיה: כשאתה מריץ את הכותר, בדוק במוניטור אילו פרוססים לוקחים את זמן ריצת המעבד. זה יכול לשפוך אור על הגורם האפליקטיבי שמפריע למערכת לעבוד. אולי נגלה בסוף שזה בכלל הדרייבר של כרטיסי המסך שהוא האשם להזכירך הנך עובד עם גרסאות בטא שנמצאות בפיתוח. נערך 2013 ביוני 2312 שנים על-ידי nec_000
פורסם 2013 ביוני 2312 שנים מחבר זה לא מהדרייבר כיוון שהחלפתי כמה וכמה דרייברים, גם גרסאות רשמיות וזה היה כך.הכל מעודכן..להסיר את המשחק עכשיו זו קצת בעיה עם כל ההרחבות שלו.בקרוב אני אמור לקבל את הלוח שזכיתי בו ואז לא תהיה ברירה, הזדמנות טובה להתקין מחדש.אחפש בינתיים מחט בערימת שחת..חוץ מזה אחכה לעוד משתמשים עם קרוספייר.אולי בסופו של דבר אגרום לקרוספייר באמת להצדיק את עצמו, מוזר שלא בדקתי את המעבד קודם.. נערך 2013 ביוני 2312 שנים על-ידי idanmal
פורסם 2013 ביוני 2312 שנים עוד רעיון לנסות ולבודד את המקור לבעיה:כשאתה מריץ את הכותר, בדוק במוניטור אילו פרוססים לוקחים את זמן ריצת המעבד. זה יכול לשפוך אור על הגורם האפליקטיבי שמפריע למערכת לעבוד. .
פורסם 2013 ביוני 2312 שנים 3960X GTX680 X2 2560X1440 ULTRA 6 ליבות כולל HT בתדר 4200MHZ במפה מסויימת אותה מפה בדיוק, אותו שרת 4 ליבות פעילות בתדר מקסימאלי של 3500 מגה-הרץ, שזה פחות מאיך שיתנהג 2500K סטנדרטי בסיטואציה: התרחיש עצמו הוא בערך התרחיש הכי אינטנסיבי שיכול לקרות במולטי. המון אנשים במקום קטן, המון פיצוצים ורינדור רחוק לנוף. לא הובחנו בעיות תקיעות או מיקרוסטאטר. במצב שלך יש לך מעבד IVY BRIDGE אז אוטומאטי 5% על פני תוצאת SB שכזאת, להוסיף משהו כמו 20% בגלל האוברקלוק ל-4.5 (תוספת של 28% תדר) משמע משהו כמו עוד 25% כח עיבוד מול הסיטואציה השניה. זאת, בהגדרות גרפיות פחות דורשניות. משמע, קצת לא סביר שמעבד יהיה תקוע על 100% ואם כן 1. המערך הזה צורך יותר כח עיבוד ממערך מקביל ירוק 2. הדרייבר הספציפי הזה יותר זללן בכח עיבוד במערך CFX 3. כל דבר תוכנתי אחר שעשוי לצרוך יותר כח עיבוד כתוצאה של מערך כזה
פורסם 2013 ביוני 2412 שנים מחבר הבעיה שלא רק המערך צורך, כאשר אני מבטל כרטיס אחד, השימוש ב-CPU עומד על 70-80% שגם לא הגיוני.ביטלתי OC כיוון שחשבתי שיש משהו דפוק בדרך בה ביצעתי אותו, אך זה לא עזר.ברגע שיגיע הלוח GD65 gaming אפרמט את המחשב, אתקין רק דרייברים ואת BF3 לבדיקה.
פורסם 2013 ביוני 2412 שנים מחבר חשבתי שזה בגלל הקרוספייר ולכן תמיד הייתי מאשים אותו, בטיפשותי לא בדקתי את המעבד..
פורסם 2013 ביוני 2612 שנים מחבר חברים אתם יכולים בבקשה לרשום את דגם המעבד שלכם, האם הוא מומהר וכמה אחוזי ליבה מנוצלים בממוצע ב-bf3 ברשת?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.