הוכרזה והומחשה iOS7 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הוכרזה והומחשה iOS7


Ido.G

Recommended Posts

אוקיי, אז אפל הכריזה והציגה את iOS7.

עיקרי הדברים:

* עיצוב חזותי חדש, "שטוח" יותר. בדומה לאנדרואיד - מעט הצללות.

* שיפור במנגנון ריבוי המשימות (מולטיטאסקינג). אפליקציות ברקע יוכלו להתעדכן בצורה חכמה יותר, בהתאם לצורת השימוש של המשתמש בהן. כמו כן, עושה רושם שתצוגת היישומים הפתוחים שופרה ועכשיו היא נורמלית למדי. (ולא סתם קטנה מדי ומסורבלת מדי)

* סירי... בלה בלה בלה.

* שיפור מנגנון ההתרעות (notification center). מידע על מה קורה היום (ימי הולדת, אירועים מן היומן וכדומה). יהיה סנכרון בין מכשירים - אם התרעה הוסרה במכשיר אחד, היא לא תופיע שוב במכשיר אחר.

* מנגנון בשם "Toggles" . סוויפ מלמטה למעלה יפתח חלון שמאפשר לשלוט על הגדרות המכשיר, מוזיקה, Air Play וכל שאר ה Air-ים של אפל. בקיצור, מה שיש במנגנון ההתרעות של אנדרואיד, רק שהם עשו את זה קצת שונה כי אפל, כמובן, לא מחקים.

* שיפור בגלריה... כל מני שטויות שיש במכשירים אחרים כבר שנים.

* עדכון לספארי - מנגנון טאבים חדש (שכרגיל, כבר יש בדפדפן אחר - בכרום). אפשר לפתוח יותר מ 8 טאבים. וואו.

* AirDrop. התשובה של אפל ל NFC. בקיצור, זיון שכל על משהו שאחרים עושים כבר שנים. אפל חייבים לקרוא לזה בשם אחר, כמובן.

* iTunes Radio. שירות מוזיקה בסטרימינג, שיתמך על ידי פרסומות. בגדול נשמע חביב. אף אם יש פרסומות - מה הקטע? זמין רק בארה"ב.

* אפליקצית מזג-אוויר חדשה. אמממ... אוקיי.

הערות שלי:

כרגיל, אפל מתלהבת מדברים שקיימים שנים רבות בשוק. נכון - לרוב היישום של אפל מוצלח. העיצוב החדש מהווה רק שינוי חזותי. עדיין אין Widgets. דיי עלוב לדעתי שמתלהבים מזה. באנדרואיד ובמערכות אחרות אפשר לשנות את ה look and feel שנים ובקלות. ריבוי משימות - נשמע נחמד. אולי יש יתרון כלשהו על מערכות אחרות.

ה Notifications Center של אנדרואיד עקף את ios בסיבוב ואפל צימצמו את הפער. כרגיל, הם מתלהבים כמו מפגרים, למרות שמה שהם עשו כבר קיים. כנ"ל לגבי שאר הדברים - גלריה, דפדפן, אייר דרופ, רדיו וכו. מה שבאנדרואיד נפתר בשניה על ידי הורדה והתקנה, דורש פאקינג עדכון של מערכת הפעלה אצל אפל. אני עדיין חושב שזה עלוב.

כך או כך - בסופו של דבר אפל כן מציגה מערכת הפעלה נחמדה למדי, גם אם לא חדשנית כמו שהיא מציגה, שכן יהיה לה את היתרון של איכות ישום גבוהה.

מקור ולקריאה נוספת:

http://www.gsmarena.com/ios_7_announced_new_look_siri_multitasking_toggles_and_more-news-6196.php

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...