עבור לתוכן

קניתי מיטה ברשת "מגה סלייפ", קבלתי בפועל מיטה אחרת, ורוצים עוד כ700 שקל תוספת למיטה

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

יש לי הקלטה בא המוכר מודה שזה נכון שזה לא אותה הרגשה.

(בין היתר יש עוד דברים בהקלטה)

גם כן, הוא אמר שבמזרון שהזמנתי היה רק ספוג כחול וויסקו 6-8 ס"מ הוא לא בטוח.

ולי שמו מזרון כחול+סגול+ויסקו.

אני לא יודע אם זה יפגע בי, בהזמנה לא כתוב מה צריך להיות עובי הויסקו.

כתוב שם מזרון ללא קפיצים עם ויסקו(כמו במיטה המתכוננת, שזו המיטה בעלת הויסקו שהודגמה לי)...

נכון לעכשיו החנות עושה רושם שהיא מנסה לעזור.

  • תגובות 82
  • צפיות 29.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אם הם באו אליך הביתה, כנראה שהם לא מנסים להתנער לחלוטין מהעניין (נראה לי...)

פורסם

נשמח לעדכונים

פורסם
  • מחבר

פייי הם ממש חצופים הם רוצים כ700 שקל תוספת על הפשלה שלהם

פורסם
  • מחבר

האם הקלטה של הדברים הבאים תעזור לי במקרה של תביע;

"בכנות גם אם אני מוקלט עכשיו זה לא אותה תחושה לגמרי, מאד יכול להיות שזה בגלל הבד.

אני חושש שאין כאן 6 ס"מ ויסקו.

אם סרגי אמר 4 ס"מ אני מאמין שהוא לא שיקר.

בתכלס המזרון דיי דומה.

במיטה: ההיא יש ספוג כחול וויסקו.

וכאן שמו ספוג סגול וקצת כחול וויסקו.

מעבר לזה הוא הודה, המוכר להבדיל משליח המפעל שיש באמת עודפי בד וזה לא צריך להיות ככה."

- אני רוצה לציין שאין לי שום בעיה ללכת איתם ראש בראש, עד לבית משפט לתביעות קטנות.

אבל, אני רוצה לדעת שיש לי מספיק הוכחות.

פורסם
  • מחבר

מקפיץ

זקוק לעזרה

פורסם

נראה כי יהיה לך קל יותר לדרוש את מה שמגיע לך מהחנות. הם לא בדיוק מתנערים, מודים באשמה. מה צריך יותר?

פורסם
  • מחבר

זה יתפוס בבית משפט?

זה פשוט חצוף לדרוש ממני 250 שקל על הובלה, ועוד 450 שקל על הטיפול....

פורסם

משלוח וטיפול על המיטה הפגומה? ממש לא.

פורסם

לבנתיים נחשפתי לרשת הזאת רק דרך תלונות של צרכנים בפורמים השונים. טוב לדעת.

אל תסכים לשלם אגורה על טיפול בפגם שהגיע דרכם. הקלטת לבנתיים את המוכרים, שזה מצויין. תמשיך בגישה הזו, תעמוד על שלך בלי קללות או דברים בסגנון, ותוודא שהכל מתועד. במידה והם לא מסכימים כבר פונים לבית משפט, לא הליך מסובך אם הכל מתועד ולטובתך.

פורסם
לבנתיים נחשפתי לרשת הזאת רק דרך תלונות של צרכנים בפורמים השונים. טוב לדעת.

נדיר למצוא ברשת סיפורים על רכישה שהסתיימה באופן צפוי וללא בעיות.

פורסם

אחת התגובות היותר חצופות שיצא לי לשמוע. "נכון, היתה טעות מצידינו, אבל אם אתה רוצה שנתקן אותה שלם לנו עוד".

פורסם
  • מחבר
לבנתיים נחשפתי לרשת הזאת רק דרך תלונות של צרכנים בפורמים השונים. טוב לדעת. אל תסכים לשלם אגורה על טיפול בפגם שהגיע דרכם. הקלטת לבנתיים את המוכרים, שזה מצויין. תמשיך בגישה הזו, תעמוד על שלך בלי קללות או דברים בסגנון, ותוודא שהכל מתועד. במידה והם לא מסכימים כבר פונים לבית משפט, לא הליך מסובך אם הכל מתועד ולטובתך.

לפי ההוכחות שיש לי בנתיים זה יספיק לבית משפט?

יש לציין שאין לי תיעוד של חוות דעתו של הבחור שהגיע מהמפעל מלבד הקלטה שהסברתי למוכר בטלפון מה הוא(הבחור מהמפעל) אמר לי.

פורסם
  • מחבר

אשמח לשמוע את חוות דעתכם בנוגע למכתב שכתבתי..

אם יש מה לשפר, להוסיף תגידו...

לינק

http://goo.gl/KXZcp

הם חייבים לתת לי תשובה רשמית תוך 14 יום, נכון?

לציין את זה במכתב?

פורסם

יש לך מספר טעויות כתיב, תעבור על זה שוב.

דבר נוסף, תשמיט את החלק של לתבוע על כאבי גב. לא רלוונטי ולא יתפוס בבית משפט.

חוץ מזה, GO GET THEM!!!

:smile1:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים