פורסם 2013 ביוני 2012 שנים מחבר יש לי הקלטה בא המוכר מודה שזה נכון שזה לא אותה הרגשה.(בין היתר יש עוד דברים בהקלטה)גם כן, הוא אמר שבמזרון שהזמנתי היה רק ספוג כחול וויסקו 6-8 ס"מ הוא לא בטוח.ולי שמו מזרון כחול+סגול+ויסקו.אני לא יודע אם זה יפגע בי, בהזמנה לא כתוב מה צריך להיות עובי הויסקו.כתוב שם מזרון ללא קפיצים עם ויסקו(כמו במיטה המתכוננת, שזו המיטה בעלת הויסקו שהודגמה לי)...נכון לעכשיו החנות עושה רושם שהיא מנסה לעזור.
פורסם 2013 ביוני 2012 שנים אם הם באו אליך הביתה, כנראה שהם לא מנסים להתנער לחלוטין מהעניין (נראה לי...)
פורסם 2013 ביוני 2312 שנים מחבר האם הקלטה של הדברים הבאים תעזור לי במקרה של תביע;"בכנות גם אם אני מוקלט עכשיו זה לא אותה תחושה לגמרי, מאד יכול להיות שזה בגלל הבד. אני חושש שאין כאן 6 ס"מ ויסקו. אם סרגי אמר 4 ס"מ אני מאמין שהוא לא שיקר. בתכלס המזרון דיי דומה. במיטה: ההיא יש ספוג כחול וויסקו. וכאן שמו ספוג סגול וקצת כחול וויסקו. מעבר לזה הוא הודה, המוכר להבדיל משליח המפעל שיש באמת עודפי בד וזה לא צריך להיות ככה."- אני רוצה לציין שאין לי שום בעיה ללכת איתם ראש בראש, עד לבית משפט לתביעות קטנות.אבל, אני רוצה לדעת שיש לי מספיק הוכחות. נערך 2013 ביוני 2312 שנים על-ידי Alex.K
פורסם 2013 ביוני 2412 שנים נראה כי יהיה לך קל יותר לדרוש את מה שמגיע לך מהחנות. הם לא בדיוק מתנערים, מודים באשמה. מה צריך יותר?
פורסם 2013 ביוני 2412 שנים מחבר זה יתפוס בבית משפט?זה פשוט חצוף לדרוש ממני 250 שקל על הובלה, ועוד 450 שקל על הטיפול....
פורסם 2013 ביוני 2412 שנים לבנתיים נחשפתי לרשת הזאת רק דרך תלונות של צרכנים בפורמים השונים. טוב לדעת.אל תסכים לשלם אגורה על טיפול בפגם שהגיע דרכם. הקלטת לבנתיים את המוכרים, שזה מצויין. תמשיך בגישה הזו, תעמוד על שלך בלי קללות או דברים בסגנון, ותוודא שהכל מתועד. במידה והם לא מסכימים כבר פונים לבית משפט, לא הליך מסובך אם הכל מתועד ולטובתך.
פורסם 2013 ביוני 2412 שנים לבנתיים נחשפתי לרשת הזאת רק דרך תלונות של צרכנים בפורמים השונים. טוב לדעת.נדיר למצוא ברשת סיפורים על רכישה שהסתיימה באופן צפוי וללא בעיות.
פורסם 2013 ביוני 2512 שנים אחת התגובות היותר חצופות שיצא לי לשמוע. "נכון, היתה טעות מצידינו, אבל אם אתה רוצה שנתקן אותה שלם לנו עוד".
פורסם 2013 ביוני 2512 שנים מחבר לבנתיים נחשפתי לרשת הזאת רק דרך תלונות של צרכנים בפורמים השונים. טוב לדעת. אל תסכים לשלם אגורה על טיפול בפגם שהגיע דרכם. הקלטת לבנתיים את המוכרים, שזה מצויין. תמשיך בגישה הזו, תעמוד על שלך בלי קללות או דברים בסגנון, ותוודא שהכל מתועד. במידה והם לא מסכימים כבר פונים לבית משפט, לא הליך מסובך אם הכל מתועד ולטובתך.לפי ההוכחות שיש לי בנתיים זה יספיק לבית משפט?יש לציין שאין לי תיעוד של חוות דעתו של הבחור שהגיע מהמפעל מלבד הקלטה שהסברתי למוכר בטלפון מה הוא(הבחור מהמפעל) אמר לי.
פורסם 2013 ביוני 2512 שנים מחבר אשמח לשמוע את חוות דעתכם בנוגע למכתב שכתבתי..אם יש מה לשפר, להוסיף תגידו... לינקhttp://goo.gl/KXZcpהם חייבים לתת לי תשובה רשמית תוך 14 יום, נכון?לציין את זה במכתב?
פורסם 2013 ביוני 2512 שנים יש לך מספר טעויות כתיב, תעבור על זה שוב. דבר נוסף, תשמיט את החלק של לתבוע על כאבי גב. לא רלוונטי ולא יתפוס בבית משפט. חוץ מזה, GO GET THEM!!!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.