תחרות מחסלי הלאגים | פרס: לוח אם MSI GD65 - עמוד 3 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תחרות מחסלי הלאגים | פרס: לוח אם MSI GD65


RnG

Recommended Posts

היה היה ילד ושמו ליעד (אנוכי).

במהלך טורניר שיחקתי ואת קבוצתי ייצגתי.

בסיבוב האחרון לספירה נתקלתי בדבר הנקרא לאג.

הלאג הזה אותו אני בחיים לא ישכח הציל אותי מלחטוף כדור לחזה וכדור לראש.

במשחק שוחק המוד (SQRUSH (4vs4 ולאחר שכל קבוצתי וכל קבוצת היריב נפטרה.

נשארתי אני וחייל אוייב אחד.

יריות החלפנו כדורים חטפנו.

אך לאחר שנשאר לי אחוז חיים בדד אחד.

הופיע הלאג שאותו לא אשכח.

לפתע השתגרתי התבלבלתי ולא הבנתי לאן הגעתי.

לאחר השיגור למחסה, את חיי מילאתי ואת החייל הנגדי הבסתי.

לאחר הניצחון המסעיר הודתי ללאג כיוון שאת חיי הציל.

ובחגיגה החגיגית אכלתי חציל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 80
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

יושב לי על המחשב עם כמה אנשים,

משחק לי TDM CANALS ברגיל.

64 אנשים כמובן,

הרי צריך להרוג את כולם....

הייתי בשוק "כמה אנשים נכנסים לפה?",

אך שנייה לא בזבזתי ולקחתי USAS וישר ריססתי.

פיצוצים פה ופיצוצים שם,

לא יכולנו לראות מרוב עשן.

ואז פתאום ברגע גורלי,

מתי שהיה לי קיילסטרייק רצחני.

הגיע הלאג המעצבן,

שעשה לי את היום כ''כ מעייף.

לקחתי את האיירסופט והתחלתי לרסס,

לכל הכיוונים אני מבקש,

את המחשב חוררתי,

את המסך שברתי.

ואמא נכנסת לחדר ושואלת "מה קרה

אתה משוגע?",

אמרתי לאימי היקרה

"אמא מה הבעיה?".

המשכתי והסברתי "אם היית קונה מחשב פצצה

הלאג לא היה מעצבן נורא",

הסברתי לה על החלקים.

ומייד קפצנו לחנות מחשבים לקנות רכיבים,

גיששנו בין המוצרים ומצאנו אחד הנדירים.

אמרתי לאמא "אותו אני רוצה",

אך אימי אמרה "את זה לא תקבל".

לאחר וויכוחים רבים,

חזרנו הביתה לא מרוצים.

המחשב עדיין בלהבות,

והמסך שבור גם בפינות.

וכאן יובל אומר לי "יש תחרות למה אתה חופר?",

אמרתי לו "שלח לי לינק ומהר!".

שלח לי לינק (ארוך כמובן).

עם שילובים של אנגלית ועברית מה לעזאזל קורה כאן?

אני מבקש הנהלת הקהילה לתת לי את פרס,

אחרת אני לא יהיה כ''כ מנומס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זהו שיר על היותו של מחשבי אינו כשיר

לפני מספר שנים הייתי תלמיד צעיר מבין רבים

התבקשנו להכין עבודה בהיקף עשרים עמודים

כתלמיד אחראי ורציני ניגשתי ישר להכנת מטלתי

פתחתי עמוד חדש בוורד והתחלתי לעבוד

לאחר מספר שעות של עבודה הייתי קרוב לסיומה

אך מה היא הצרה?

המחשב ללא תזוזה!

ניסיתי מספר פעמים להזיז את העניינים

אבל ללא תקווה נאלצתי להתחיל הכל מהתחלה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יכול להיות שאנשים יצחקו על זה, וחלק אף יזלזלו אבל אספר בכל זאת על אחד המקרים הנוראים ביותר שהיו שגרמו לי ממש להתעצבן ולפרוש ממשחק לכמה ימים טובים.

זהו חברים המשחק Minecraft : Feed The Beast.

למי שלא מכיר, MC זה משחק פתוח מבוסס על ג׳אווה שכל העולם בנוי מבלוקים מרובעים שמאפשרים לשחק לבנות מבנים בכל גודל וכל צורה (מרובעת כמובן) וכמובן כדי להשיג חומרים צריך ליצור כלים כגו מכוש, את חפירה, גרזן וכו׳

FTB הוא אוסף מודים מאסיבי אשר מגדיל את תוכן המשחק בעוד כמה עשרות אלפים חפצים שונים.

המשחק פועל בזמן אמת, אין שמירות. ברגע שאיבדת משהו, זהו זה נעלם לעד!

אני וחבריי פתחנו שרת ושיחקנו בו כ3 חודשים. עשינו פרוייקט ענקי שדרש המון המון המון זמן, שעות של עבודה להכנת המרכיבים!

אחד היתרונות של FTB זה שיש תיקים אז אפשר לשאת איתך יותר חפצים, וליתר דיוק נשאתי על עצמי עבודה של חודש שלם.

קרה הרגע, הייתי בדרך למקום עם כל החומרים שיצרתי, ולאג. המסך קפא לשניה והדמות שלי המשיכה לרוץ בתוך המשחק ישירות לתוך לבה. חודש של עבודה, תכנון, ייצור. הכל נשרף בתוך הלבה והלך לעזאזל.

בגלל לאג של שניה, איבדתי שעות של עבודה, והכל בזמן אמת אז אין שמירה, אין דבר. נותרתי בלי כלום.

מאותו רגע לא שיחקתי יותר בFTB יותר. עד היום אני כועס על זה. אבל עדיין משחק MC ולא טורח לשאת איתי דבר מרוב פחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מחזיר אותי לימים של Enemy Territory. באותה תקופה באמת היית צריך יכולות מיוחדות כדי לנצח, לא כמו הפושטקים של היום, היית צריך להיות מספיק חד ומהיר כדי לחזות את הפריים הבא. כל פעולה שאתה עושה באותו רגע של אתנחתא היה משפיע עמוקות על הפריים הבא, שכאמור, לא מיהר לבוא. רק אחרי דקה ארוכה של מתח וציפייה אתה נוכח לדעת ש(שוב) חטפת panzerfaust לפרצוף. אין על 56k...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בלי שבכלל ידעתי לאג קיבלתי:

____________________________

לילה קיצי ירד על ירושלים, פיפא 2008 תחרות ברשת .

מנצ'סטר יוניטד זה אני וממולי הגרמנים האכזריים: באיירן מינחאס.

איזו פתיחה אדירה למשחק, דוויט יורק מקבל כדור של גאון מסולשיאר ובסיבוב יורה את הראשון.

עוברות 20 דקות והשוויון מגיע, בעיטה של מולר הולכת פנימה!

1-1 הרחוב מחריש, כן ..להארכה נכנסים.

עוברים גם אותה ללא כל שינוי ואז זה מגיע ..הרגע הגדול.

פנדלים מתחילים.

1-0

1-1

2-2

3-2 3-3 4-3 4-4

בעיטה מכריעה, שרינגאהם ניגש מקיש על ה-D ואז זה קרה +_+----+_---+_+____----------------------------

החמצתי את הבעיטה ואז הם בעטו שהשוער נרדם!

איזה ביש מזל,איזו אכזבה... הגרמנים כרגיל ניצחו בגלל איזה לאג!

רק אחרי שנים הבנתי-איזה לאג קיבלתי....

מאז ועד היום לקח למדתי ואת ברכת המחשב על הכבל ה-RJ45 תקעתי:

שזה המסך

לא יהיה מלוכלך

שזה המאיץ

לעולם לא יפליץ

שכל תוכנה

תעבוד כמו מכונה

וששום חומרה

לא תעשה משהו רע

שכל המשחקים

לא יגרמו נזקים

שכרטיס המסך

יהיה תמיד מוצלח

ושכרטיס הקול

יצליח בכול

שמעבד התמלילים

לא יתבלבל במילים

שזה המעבד

את כוחו לא יאבד

שתוכנת הכיווץ

לא תגרום לפיצוץ

ששום לינק

לא יהרוס את הדיסק

ושזה הדיסקט

לעולם לא יתמוטט

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז ביקשתם שנכתוב קצת על לאגים

הסיפור שלי מתחיל- עוד לפני הרבה שנים!! :s0403:

מדובר במשחק (מוד) נחמד True Combat Elite

שאת רוב שנותי בו, שיחקתי ללא כ.מסך- ממש כמו לאכול מילקי בלי כפית :screwy:

לא רק שהאינטרנט שלי היה איטי ומקרטע

גם החומרה היתה (ונותרה עד היום!) משהו מזעזע :s07::s07::s07:

וכך ללא נתונים וללא צ'יט :biggrinangelA:

הצטרפתי לClan, מלא בתקוות ותוסס כמו פחית :beerchug:

חודשים עברו, כ.מסך נרכש :character0009:

הלאג נשאר- מתסכל, מעצבן ומבריק כמו חדש :\ :pissed::s07:

יורה מחסניות שלמות כדי לפגוע עם 5 כדורים

מתגנב מהכניסה האחורית ומגלה שהאויב כבר לא בפנים!! :nono::s0927:

קראו לי noob, קראו לי בכיין :cwm24:

אמרו שאני לא יודע לשחק ושאני סתם ישראלי קטן

(הרבה 'פליימינג')

תקעו לי סכין בגב- ממש!! אחרי שיריתי בהם 3 burst-ים לפנים

ואחרי זה צחקו עלי עוד, בזמן שאני מקלל את המחשב ובוכה מבפנים :nixweiss:

אז אמרו שאני 'מתבכיין', ואמרו שבכל פעם יש לי אותו התירוץ

אבל בינינו, מי לעזאזל נכנס בדלת 3 פעמים ועוד נשאר בחוץ!!! :shocked::facepalm::s07:

===============================================

עד כאן בתצורת השיר, את המשחק הזה שיחקתי על גבי שנים ארוכות!!!

הוא היה המשחק הראשון שלי אי פעם וגם היחיד עד לפני כשנה-שנתיים!

החומרה שלי עדיין מיושנת (E5200, 2GB , ונכון להיום 3GB בתוספת GT 240 כ.מסך)

שמחתי מאוד להיות אז חלק מקבוצה (ImpreZ) רק שהחווית משחק- הלאגים שתמיד תמיד תמיד היו שם- הרסו כ"כ הרבה...

והיו הרבה פעמים שפשוט לא יכולתי להשתתף (בFUNWARS וכו', בדיוק בגלל זה...)

גם מיליון גרסאות לקבצי CFG לא עזרו...פה ושם כן, אך הלאג תמיד קיים ומתסכל- גם בגלל שלא איפשר משחק הוגן

ובעיקר בגלל השחצנים שנהנו ללעוג ולאמר NOOB בכל הזדמנות- וחשבו שהם טובים יותר, והם לא...

הרי אם אתה יורה למישהו בגב במשך שניה (קרה לי כלללל הזמן!!!!) והוא פתאום מסתובב ואתה מת- זה מתסכל ביותר.

והם שחשבו שהם טובים יותר אף פעם לא שתקו- ומהצד אחרים חשבו שהם צודקים- כי להם לא היתה בעיה כזו...

אוקיי, לא נאריך ;)

תודה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מורשת אבות - שיחות עם ותיקים :s0403:

השבוע - לחיות עם הלאג - שיחה עם הגיימר בדימוס יוני קוד על משחקי בעידן הלאגים

אז מה, נערי, אתה רוצה לשמוע איך התמודדנו עם הלאגים בימים ההם? טוב, אני אספר לך. אבל עליך לזכור כי אלו היו זמנים אחרים. היום כל רץ לבכות לספקית אם הפינגים שלו גבוהים מ-50, וכל הפסד בגלל לאג פצפון כזה או אחר וישר הוא מתבכיין כמו תינוק ומאשים את כל העולם. אבל אז, בתקופה ההיא, כשמשחקים תלת מימדיים אמיתיים רק החלו לחדור לשוק, מספרים כמו היום היו קיימים רק במשחקי LAN. מה? מה זאת אומרת פרמיטיביים? אני לא מדבר איתך על משחקים עם גרפיקה וקטורית של מחשבי דוס, נערי, אני מדבר איתך על אמיתי. אם לא היו לך את המאיצים הגראפיים החדישים ביותר כמו הוודו 3, או לפחות את הדור שלפניהם, היית פשוט חייב להריץ הכל על הגדרות הכי נמוכות ולקוות לטוב. במה זה שונה מהיום? הו, ילד, אינך מבין, בתקופה הזו, הגדרות נמוכות במקרים רבים היה שם קוד מכובס למצב שבו מרחק הרינדור פשוט יורד אל מתחת לכל ביקורת, כך שאתה רואה את העולם נעלם סביבך במרחק לא גדול. זו הייתה תקופה אכזרית מאוד, נערי, אתה צריך להבין זאת.

בכל מקרה, אתה מבין את התקופה עכשיו טוב יותר, בני, אך בתור מודרני, שלא חווה את התקופה, סביר שלעולם לא תבין באמת את התקופה הזו. בכל מקרה, איפה הייתי? אה, כן, כן, אז אמרנו שהמשחקים אז היו תובעניים ביותר, אך הם היו רק הראשית של התקופה. כל מנגנוני משחקיות הרשת היו מאוד פרמיטיביים, היות שבין כה להרבה אנשים לא היה חיבור אמין ומהיר, לרובם היה מודם 56k, חי נפשי! את יכול להבין אם כן, ילדי, שהפינגים בימים ההם היו משהו שונה. *אנחה* הם לא היו עומדים בסטנדרטים של היום. 250 מילישניות היה פינג מכובד במשחק בין יבשתי, מול שחקנים מאמריקה למשל.

אבל גם היום, ילדי, משחקים כאלו שתוכננו לטכנולוגיות של פעם, הם עדיין מספקים פינגים שבטח היית תצחק אם אספר לך עליהם. בכל זאת תשמע, הא? אני עוד מתמיד לשחק ברשת בחלקם, ותדע לך שאפילו היום פינג קבוע לשרת של 100 מילישניות זה פניג טוב מאוד. אתה אולי צוחק עכשיו, אבל אל תשכח שמדובר במשחקים חלוציים, שלא תוכננו לעמוד בסטנדרטים של ימינו. בכל מקרה, דע לך שעם פינג של 100 מילישניות לא רק שאפשר לשחק במשחקים ההם, אלא שלרוב גם המשחק יהיה חלק לגמרי! תתפלא, נערי, אך המשחקים ההם דרשו תעבורת נתונים קטנה בהרבה, וזה טבעי. הם הרי שונים מאוד ממשחקי הרשת של ימינו, ואינם מפותחים כמוהם או מותאמים היטב לתקני הרשת המתקדמים של ימינו. אל תשכח שהאופטימיזציה במשחקים האלו נעשתה למודם 56k, מה שהיה לרוב האנשים.

אבל אם אפילו היום נפוצים במשחקים שכאלה פינגים כמו 220 מילישניות, אתה יכול לנחש איך זה היה נראה אז. הגיימרים של אז היו צריכים להתמודד עם מספרים מופרכים לחלוטין בעיניים מודרניות, כמו 400 מילישניות. אתה יכול לתאר לך אילו לאגים נגרמו, נערי. דברים שהיום מי שישמע - תצילינה אוזניו! אתן לך לדוגמא תרחיש נפוץ. שוגר לעברך מתביית שנע במהירות מסויימת. אתה מהר מתחבא מאחורי עמוד, ורואה את הטיל נכנס לקיר ומתפוצץ. אתה חושב שיצאת מכלל סכנה? שניה אחת אחר כך אתה מת על המקום מהפגיעה של הטיל. מה שאתה רואה זה לא מה שהשרת רואה, ובגלל העיכוב בהעברת המידע, מבחינת השרת אתה לא התחבאת בזמן, ולכן תחטוף.

דוגמא נוספת היא, למשל, שימוש בנשק אש, שגורם לבערה באזור בו הוא פוגע. אתה יכול לראות איך האש פוגעת ביריב והוא אוסף אותה עליו, מה שאומר שאזור הפגיעה נקי עכשיו מהאש. אתה רודף אחריו וטראח! אתה מתחיל להשרף מהאש שלך, שהייתה שם כל הזמן למרות שאפילו לא ראית אותה. מבחינת השרת היריב לא הספיק להפגע מהיריה שלך, אך לא טרח לידע את המחשב שלך שהפגיעה שהוא חישב שקרתה מעולם לא התרחשה. מיותר לציין שבדרך כלל אתה מפסיד ניקוד על התאבדות. במקרים קיצוניים אתה יכול למות מפגיעה של מתביית במלי שבכלל שמע צליל התבייתות, או אפילו ראית את מה שפגע בך מגיע, ואלו בדרך כלל מכות מוות.

אבל לא צריך ללכת כל כך רחוק. אתה יודע, בן. אפילו היום, אם תשחק במשחקים מהתקופה ההיא, אתה בוודאי תקלע לדו קרב או דוגפייט כזה או אחר, בוודאי תראה לא פעם פגיעות באויב שלא יורידו לו אפילו טיפה חיים, בגלל שמבחינת השרת אתה בכלל לא פגעת. סביר להניח

שהמצב זהה אצל היריב שלך. ובימים ההם הם גם היו קופצים לכל עבר ולא נעים בצורה חלקה, בגלל הפינגים המחרידים.

מה אתה אומר? לא, לא, תתפלא, המשחקים הללו דווקא היו מאוד שחיקים, אפילו עם כל הלאגים והבעיות. הגיימרים של הימים ההם לא היו מפונקים, אכלנו הרבה חרא. למדנו לחיות עם הלאג. הגיימר המנוסה ידע שאם הטיל המתביית נכנס בעמוד שמולו, הוא עדיין באוויר וצריך להתחמק ממנו. הגיינר ידע לראות סימנים עקיפים לכך שנשק האש שלו באמת פגע או שזה רק נראה כך, ובכל אופן לא לעבור באזור הירי בזמן הקרוב. הגיימרים למדו לנהל דוגפייט אמיתי, לא ע"י ירי לכיוון בו האויב נמצא עכשיו, אלא ירי לנקודה בה יהיה היריב עוד 400 מילישניות. השחקנים הטובים באמת ידעו לנצל את הלאגים לטובתם, לירות ולברוח לפני הזמן בכדי לפגוע ביריב שטרם הגיע. רכישת הידע והמיומנות של שימוש בלאגים במשחקים היה דבר הכרחי, זה הפך לחלק בלתי נפרד מהמשחקיות. לא היה מקום לנובים בשרתים ההם. זה היה מקום אכזרי וקשוח, ורק שחקנים רציניים החזיקו מעמד. זו כנראה הסיבה שלרוב המשחקים הללו עוד יש קהילה פעילה.

יש שאומרים שההתקדמות הטכנולוגית החריבה את תרבות הגיימינג המקורית. נו, שיגידו. אני חושבשההתקדמות הטכנולוגית אינה רק מבורכת, אלא גם בלתי-נמנעת. אני חושב שסופו של העידן הזה, של משחק עם לאגים, היה דבר בלתי נמנע, וטוב שניתן היום לשחק מבלי להתחשב כמעט בלאגים. אבל בהחלט מגיע כבוד לדור החלוצים של הגיימינג, האנשים שרתמו את הלאגים לטובתם.

בשבוע הבא, שיחה עם העבר מוני טור על גיימינג מוקדם בתצוגת CGA ו-EGA.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ישששששששש פעם ראשונה שאני זוכה במשהו, תודה רבה לכם HWZONE ותודה רבה רבה לכל חברי האתר שהצביעו לי, מצטער בפני המשתמשים האחרים שלא זכו למרות הסיפורים הטובים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...