לא מצליח לשתף אינטרנט דרך tp-link WR841ND - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לא מצליח לשתף אינטרנט דרך tp-link WR841ND


Kurt

Recommended Posts

אתחיל ואומר שאני לא מבין גדול בכל עניין הרשתות, אז אם אתם מתכוונים להשתמש במושגים וראשי תיבות תצרפו גם הסבר. כרגע אני בקונפיגורציה שמצורפת בתמונה, כלומר יש מחשב ראשי שמחובר ישירות לאינטרנט ואני רוצה לשתף עוד מחשב דרך הראוטר. בתמיכה הטכנית לא ממש הצליחו לעזור לי, מבחינתם כל עוד יש במחשב הראשי, הם לא מתעסקים באילתורים. מה שניסיתי לעשות זה לחבר כבל מיציאת ה-Ethernet במודם השחור לכניסת ה-WAN בראוטר. המחשב השני זיהה את הראוטר והתחבר אליו, אבל אין לי באמת (יש סמל כזה של אזהרה על הפסי קליטה). לא הגדרתי שום דבר בהגדרות של הראוטר אז אני מאמין שצריך לעשות שם משהו, רק שאני לא יודע מה. אשמח לעזרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תתעסק בפתרונות עקומים.

הראוטר אמור להיות זה שמחובר לאינטרנט והוא יספק לכולם, כולל למחשב שכרגע הוא המחשב הראשי. לא צריך להיות מחשב ראשי כשיש ראוטר.

לא ברור מה ניסית לעשות. למה יש לך שני מודמים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השחור הוא של האינטרנט והאפור הוא לקו טלפון של (זה מה שאמרו לי בתמיכה). הגיוני? כרגע האפור מחובר למחשב דרך Ethernet, יש עוד חיבור Cable. במודם השחור, יש חיבור לTEL, חיבור Ethernet לראוטר וחיבור Cable. לא ברורה לי ממש איך הקונפיגורציה הזאת עובדת [לא המחשב שלי].

- - - תגובה אוחדה: - - -

לא משנה, הצלחתי. מסתבר שהמודם של האינטרנט הוא של Thompson, אין לי מושג עדיין מה התפקיד של המוטורולה.

הלכתי בעצתך וחיברתי את האפור ישירות לראוטר ואז את הראוטר למחשב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המוטורולה הוא מודם לטלפון בלבד. יש לו חיבור Ethernet והוא יכול ברמת העיקרון לשמש גם לטלפון וגם לאינטרנט, אבל HOT מסיבות שלהם (לא יודע אם טכניות או מנהליות) לא תומכים במצב הזה ולכן "מחייבים" שני מודמים (ביררתי מולם פעם את האפשרות להשתמש רק באחד, ונאמר לי שלא ניתן).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...