פורסם 2013 ביוני 212 שנים מחבר אז ככה עדכון: פרקתי הכל - תיקנתי בהלחמה את החיבורים הדפוקים- שימוש בפלאקס היה מצויים- לא מאמין שהייתי מצליח אחרת, הבעיה היא שהסוללה לא נטענת - כנראה שהמעגל שאחראי על ההטענה דפוק !!!
פורסם 2013 ביוני 212 שנים כמה הערות; 1. ברוב המקרים לא ניתן להחליף את התאים בתוך הסוללה. מעגל המטען מזהה טריק מכוער כזה, ומונע הטענה של הסוללה. יש לי נסיון בסוללות מקוריות של אייסר, בIBM ובטושיבה. 2. שיוף קל בנקודת ההלחמה בקוטב הסוללה, בעזרת שופין/אבן משחזת/דרמל וכל הלחמה נדבקת לשם תוך שניה, בלי שום חומרים אחרים. כמובן שהמלחם צריך להיות איכותי ובעל עוצמה, כי לסוללות יש שטח פנים מתכתי גדול שמפזר חום היטב.בעתיד אני מתכנן להתחכם יותר ולבצע החלפה חמה של תאים בסוללה תחת מתח שידמה תאים טעונים, ואז נראה... נערך 2013 ביוני 212 שנים על-ידי ZiggyMan
פורסם 2013 ביוני 312 שנים לא אמרתי שזה בלתי אפשרי, אמרתי שלא הצלחתי. אני מניח שעם קצת מחקר, ניסוי וטעייה, יהיה אפשר לעשות את זה.הבעיה העיקרית שלי זה לא עם החלפה תחת מתח, אלא בעיקר במצב שבו בקר הסוללה החליט שבגלל שמתו כמה תאים הוא לא יטעין יותר את הסוללה. למצב הזה לא מצאתי פתרון.
פורסם 2013 ביוני 312 שנים יש הלחמה ויש ריתוך. 2 דברים שונים לגמרי.בטריות מחברים במה שנקרא "ריתוך נקודה" יש כלים במיוחד לזה.http://www.amazon.co.uk/Hand-held-Welding-Machine-Laptop-Battery/dp/B00CD0FCJ4אפשר גם לבנות לבד http://www.philpem.me.uk/elec/welder נערך 2013 ביוני 312 שנים על-ידי Ivan
פורסם 2013 ביוני 312 שנים ישנם מקרים ששיוף קל אכן עשוי לעזור בהלחמה אבל במקרים אחרים שיוף עלול להוביל בדיוק לתוצאה ההפוכה במיוחד בקונקטורים העשויים מסגסוגת פליז וגם בסוללות העשויות עם מגעי אבץ.שיוף והורדת ציפוי הניקל מהסוללה למעשה חושף את האיזור להתפתחות של קורוזיה בעתיד.פלקס מתאים הינו הפיתרון המועדף עליי.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.