עבור לתוכן

עשיתי חיבור SLI עם GTX570 , לא רואה הבדל ב FPS, עזרה!!

Featured Replies

פורסם

שני הכרטיסים מאותה חברה ומאותו הדגם GTX570 לאחר שחיברתי במקביל עשיתי חיבור/גישור עם מגשר SLI ,

הפעלתי את המחשב נכנסתי למשחק וציפיתי לראות שיפור ב FPS אבל לא היה הבדל כלל .

דרייברים היו לפני כן מותקנים מהעדכון האחרון 320.14

יש משהו שצריך לעשות על מנת שיזהה את ה כרטיס השני ?

  • תגובות 39
  • צפיות 3.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

הגדרת בcontrol panel לפי התמונה?

פורסם
  • מחבר

תודה:D

פורסם
  • מחבר

טוב לאחר שהפעלתי את שני הכרטיסים יחד , התוצאות/שיפור על משחקים "ישנים" די משמעותיות אבל די התבאסתי על METRO החדש

חשבתי אם אני עשים SLI אוכל לשחק ב FULL גרפיקה על FPS טוב אבל למעשה זה לא שחיק :(

פורסם
  • מחבר

שאלות:

1.האם אפשר גם ב SLI לעשות OC עם MSI aftrburner כמו שהייתי נוהג לעשות עם כרטיס אחד?

2.והאם ה OC יתבצע על שני הכרטיסים או רק על אחד מהם ?

3.כשהייתי עושה OC על כרטיס אחד הייתי מקבל בדרך כלל שיפור של כ 3-5 FPS אם אני עושה OC על SLI זה אמור לתת לי תוספת כפולה של FPS כלומר OC עם SLI זה צריך תיאורתית עוד כ 6-10 FPS ביחס ל OC עם כרטיס בודד?

פורסם

1. כן.

2. על אחד

3. אין קשר.

עם שני GTX570 אתה לא מקבל ביצועים טובים במטרו? כמה FPS אתה מקבל?

פורסם
  • מחבר
עם שני GTX570 אתה לא מקבל ביצועים טובים במטרו? כמה FPS אתה מקבל?

כשהגרפיקה הכל על FULL יחד עם פיזיקס אני מקבל לערך 30-25 FPS , בלי ה SLI הייתי מקבל לערך 18-15 FPS לפי מה שזכור לי .

ציפיתי עם לקבל עם SLI לפחות 40 FPS על מנת שהמשחק יהיה שחיק.

עם שני GTX570 אתה לא מקבל ביצועים טובים במטרו? כמה FPS אתה מקבל?

כשהגרפיקה הכל על FULL יחד עם פיזיקס אני מקבל לערך 30-25 FPS , בלי ה SLI הייתי מקבל לערך 18-15 FPS לפי מה שזכור לי .

ציפיתי עם לקבל עם SLI לפחות 40 FPS על מנת שהמשחק יהיה שחיק.

פורסם

באמת ציפית ליותר מ-100% תוספת ביצועים?

פורסם
  • מחבר

חחח לא ציפיתי לקבל יותר ב 100 אחוז כמובן ,הציפיה הייתה בכלל לפני בדיקות כל FPS ,כלומר קראתי ושמעתי שהמשחק כבד אז הבאתי מחבר אותו כרטיס כמו שלי בשביל ה SLI בהנחה שאוכל לשחק על FULL עם FPS שחיק .

עכשיו ניסיתי לשחק עם הגדרות FULL רק שביטלתי את ה SSAA - OFF , קיבלתי FPS מטורף של 65-90 ,כלומר אם משווים תוצאות בין כרטיס אחד ל SLI ללא ה SSAA השיפור עצום הבדלים של כ 30-50 FPS ,מטורף והיה שווה לשים SLI .(שמתי לב שגם ככה לא רואים כמעט הבדלים כשמים SSAA )

לסיכום: מי שרוצה לשחק במשחק הזה גם עם 4*SSAA ה SLI לא עומד בכלל בציפיות .

אבל למי שאין טעם ב SSAA ה SLI זה חתיכת תוספת כוח!

פורסם

הפילטרים הללו ידועים כזוללי כוח עיבוד. רוב האנשים לא רואים שום הבדל אם הפילטרים מופעלים או לא.

אני אישית מעדיף להוריד הגדרות ולקבל משחקיות חלקה לחלוטין.

פורסם

מה שעשית זה הפעלת anti-aliasing מטכניקה שנקראת super-sampling שהיא הבזבזנית ביותר מבין שיטות העיבוד,

הן בפעולות מעבד והן בזכרון.

מה שעשית זה הרצת רזולוציה כפולה ממה שבפועל אתה רואה, אז ברור שכמות ה- FPS נחתכה בחצי כמו כלום.

אגב עשו כתבה מקיפה מאד על כותר זה לפני 3 ימים (חפש ברשת) תוך הסברים מעמיקים על הטכנולוגיה הגראפית שלו

ועל שיטות מודרניות בעיבוד התמונה, ובחנו לכל סט של כרטיסי מסך טיפוסיים מהן ההגדרות המתאימות ביותר להרצת המשחק.

להפעלת SSAA במשחק הנדון ציינו מינימום של SLI עם הכרטיסים הכי חזקים בשוק עיין ערך טיטאן.

אני למשל מריץ כותר זה עם GTX570 בודד על הגדרות גבוהות מאד וה- FPS טס באזור 50-60 FPS כמו כלום.

בשביל SSAA צריל לא רק כח עיבוד רב, אלא גם יותר זכרון ממה שיש ב- GTX570 = 1.28Gb VRAM.

פורסם
  • מחבר

כן שמתי לב שרק המשחק הזה עם anti-aliasing גומר על ה FPS , לעומת זאת הרצתי עכשיו כמה משחקים כמו BF3 על ULTRA עם anti-aliasing מלא

ואני מקבל עם 80-100 FPS מטורף כאשר אני זוכר שהייתי משחק במשחק הזה רק עם כרטיס בודד על ULTRA עם anti-aliasing מלא הייתי בקושי מקבל 40 FPS.

אז מדוע בכלל המפתחים של המשחק "מטרו" משתמשים בשיטה של super-sapling אם זה לא ריאלי ל 98 % מהמשתמשים ?

פורסם

ֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶֶ^^^^^

תאוריה שלי היא שNvidia משלמת למפתחות המשחקים כסף בשבל שישתמשו בשיטות בזבזניות כאלו בשבל שכמובן נקנה כרטיסים חדשים וחזקים

תאוריה נוספת היא שהיא משלמת להם בשבל שיהיה תעדוף לכרטיסים של NVIDIA מאשר ATI

פורסם

התאוריה שלך היא המציאות, גם nvidia וגם AMD מממנות אולפנים כדי שישתמשו בטכנולוגיות שייחודיות לכל חברה. זאת תחרות, אין פה שום דבר פסול.

בכל אופן, אתה מנסה להשיג ביצועים מקסימלים ממשחק שאפילו מהגרסה הקודמת שלו עדיין לא מקבלים FPS נורמלים.

פורסם

התיאוריה הזאת לא נכונה בהקשר הזה לפחות. קודם כל המשחק משתמש בשילוב של AAA עם FXAA בברירת מחדל, שממש קלילים גם על כרטיסים זולים. בנוסף, 2xSSAA מסתמן כפחות כבד מ-4xMSAA על מנוע deferred shading כמו של מטרו, בעוד שמספק איכות עדיפה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים