פורסם 2013 ביוני 913 שנים מחבר מה בדיוק חסר על מנת למה שבקשתי לקרות? האם יש מגבלת תוכנה או חומרה?האם יש מגבלות אחרות?
פורסם 2013 ביוני 1013 שנים כמו שכבר אמרו לך, שימוש בסוויצ'ים ובחיבורי ה USB של שניהם, דורש הגדרה של ה Netgear כנתב.כל ה"עומס" נופל עליו ובו יתנהלו כל טבלאות הניתוב וכו'.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.