פורסם 2013 במאי 312 שנים אני בטוח שקושחת היצרן משפיעה באופן שונה על גרסאות חומרה שונות, למשתמשים עם הנתב היותר וותיק הכל עובד כמו שעון,והמשתמשים עם הנתב היותר חדש, קרי גרסאת חומרה 1.9 יש להם המון בעיותאני עם חומרה 1.3 כבר כמה שנים טובות והכל עובד ימים שלמים עד שאני מחליט לעשות ריסט לרשת, לפעמים פעם בחודש ולפעמים פעם בשלושה חודשים, אני תמיד מעדכן לקושחה הכי חדשה והיא תמיד עובדת טוב..
פורסם 2013 במאי 312 שנים מחבר אני בטוח שקושחת היצרן משפיעה באופן שונה על גרסאות חומרה שונות, למשתמשים עם הנתב היותר וותיק הכל עובד כמו שעון,והמשתמשים עם הנתב היותר חדש, קרי גרסאת חומרה 1.9 יש להם המון בעיותאני עם חומרה 1.3 כבר כמה שנים טובות והכל עובד ימים שלמים עד שאני מחליט לעשות ריסט לרשת, לפעמים פעם בחודש ולפעמים פעם בשלושה חודשים, אני תמיד מעדכן לקושחה הכי חדשה והיא תמיד עובדת טוב..הראוטר שלי הוא גרסת חומרה 1.0 וקניתי אותו לפני שנה בערך ורק קושחות צד שלישי עבדו לי באפטיים של חודשיםאז לא נראה לי שהבעיה מצביעה על החומרה אלא רק על תאימות כושלת בין התוכנה לחלק מהגרסאות של הראוטריםאם קושחות צד שלישי עובדות מעולה אז אין סיבה שTPLINK לא יוכלו לסדר את הבעיה הזאת אצל רוב הלקוחות שסובלים ממנה הם פשוט מחליטים להתעלם מהבעיה ולתקן ולהוסיף כל מני שטויות אחרות כמו מסך האבטחה וכו'
פורסם 2013 במאי 312 שנים מחבר אגב, האם פנית בעצמך לTPLink לגבי הבעיות שאתה מתאר?כן.. כבר 4 פעמים הם נתנו לי קושחת בטא שבכלל לא עזרה ואחרי זה לא קיבלתי מהם תשובה עד שהחלטתי לשגע אותם בעוד 2 בהודעות חזרו אליי בתשובה הבאה:Hi Tal, Sorry for any inconvenience caused, I will forward your feedback to related department. Best Regards
פורסם 2013 במאי 312 שנים אני בטוח שקושחת היצרן משפיעה באופן שונה על גרסאות חומרה שונות, למשתמשים עם הנתב היותר וותיק הכל עובד כמו שעון,והמשתמשים עם הנתב היותר חדש, קרי גרסאת חומרה 1.9 יש להם המון בעיותאני עם חומרה 1.3 כבר כמה שנים טובות והכל עובד ימים שלמים עד שאני מחליט לעשות ריסט לרשת, לפעמים פעם בחודש ולפעמים פעם בשלושה חודשים, אני תמיד מעדכן לקושחה הכי חדשה והיא תמיד עובדת טוב..התאוריה שלך לא נכונה.אני עם גרסת חומרה 1.8 ועם עדכון הקושחה האחרון, so far so good.5 ימים שהנתב פועל ללא שום תקלות, ממשק ה-web זמין והקושחה מרגישה הרבה יותר יציבה מהקודמת שהיתה מותקנת לי (כבר לא זוכר איזו).
פורסם 2013 במאי 312 שנים לאחר עדכון הקושחה האחרון, הראוטר קרס אחרי יום אחד בלבד, כרגיל האינטרנט כו עובד אבל ממשק ה WEB ממש לא.חרא של חברה ממש.
פורסם 2013 במאי 412 שנים אם הראוטר שלכם נתקע עם קושחה מקורית ועידכונים לא עוזרים, פנו לספק למימוש אחריות.
פורסם 2013 במאי 412 שנים dd-wrt עובד ממש טוב, יש עדכונים כאן:http://www.dd-wrt.com/phpBB2/viewforum.php?f=28&topicdays=0&start=0&sid=efa42085942d53312a9c4f831800b63e
פורסם 2013 במאי 412 שנים מחבר אם הראוטר שלכם נתקע עם קושחה מקורית ועידכונים לא עוזרים, פנו לספק למימוש אחריות.שיחליפו לי אותו לWR1042ND ? בחלומות הלילההבעיה לא בחומרה כמה פעמים אפשר לחפור על זה.. אם קושחות צד שלישי עובדות טוב סימן שהבעיה נובעת בבעית תאימות בין התוכנה לחומרה!dd-wrt עובד ממש טוב, יש עדכונים כאן:http://www.dd-wrt.com/phpBB2/viewforum.php?f=28&topicdays=0&start=0&sid=efa42085942d53312a9c4f831800b63eOpenWRT עובד הרבה יותר טוב מDD-WRT מניסיון
פורסם 2013 במאי 612 שנים ^ מה זה בכלל מעניין אותך ?! המכשיר מגיע כחומרה ותוכנה כאחד. לא מבין למה אתה מתעסק בכל זה במקום להחליף ברגע שגילית בעיות.ואם לא איכפת לך מהקושחה המקורית והחלופית עובדת מעולה, מדוע בכלל לנסות כל פעם מחדש.
פורסם 2013 במאי 612 שנים הסיבה שאנחנו מעדיפים את המקורית היא שבגרסאות צד שלישי נוצרות לנו בעיות מסוג אחר, במיוחד עם היציבות של ה WIFI, בגרסאות צד שלישי שאני בדקתי הממשק WEB עובד נפלא, מלא אופציות נוספו לי, אבל לא הצלחתי ליצור שרת FTP שתהיה לי גישה מחוץ ל LAN וגם ה WIFI היה מתנתק לעיתים קרובות ולא מתחבר יותר, ויש אומנם גרסאות שעובדות יציב, אך הבעיה היא ההתקנה המסובכת שלהם ואם משהו נדפק חלילה, אין לך אחריות על המוצר, ולכן אני אישית כמו רבים אחרים, מעדיפים פתרון מצד היצרן, אם מתכנת מבחוץ יכול לפתור תקלות, למה החברה שמפתחת את המוצר לא יכולה?
פורסם 2013 במאי 612 שנים אם זה לא עובד תקין ולא משנה מאיזו סיבה, (חומרה או תוכנה) מדוע לא למסור את הנתב ליבואן למימוש אחריות ?
פורסם 2013 במאי 612 שנים KALEN, יש ל TP-LINK בעיה גורפת עם מס' רב מאוד של יחידות מהמוצר הנ"ל, לכן החלפת נתב פיזי לא תפתור את הבעיה, והבעיה היא תוכנתית בלבד (לפחות אצלי), כך שלא משנה כמה יחידות בפועל אני אחליף במידה ואצליח להחליף באייבורי (משם קניתי), הבעיות יישארו אותן בעיות בדיוק, וזה גורף.לא מבין מדוע TP-LINK לא מצליחה לתקן את הבעיה בתוכנה שלהם פעם אחת ולתמיד, ולא רק בחלק מהיחידות.
פורסם 2013 במאי 912 שנים חברים יקיריםהראוטר לא נכבה לכם כך סתם. הוא פשוט מתחמם ולכן הוא נתקע פעם בשבוע. מה שאני עשיתי זה דבר פשוט, הנחתי חוצץ שדרכו עובר אוויר בין הראוטר למשטח מאז אפילו פעם אחת לא נתקע הראוטר.תנסו ותראו שאני צודק.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.