נראה לי שהרגתי את הרייזר שלי :( - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נראה לי שהרגתי את הרייזר שלי :(


Googleness

Recommended Posts

טוב אז קראתי שיצאה גרסת רום חדשה לAOKP וכולי באתר ואמרתי בואו נתקין כי כתוב שהוא תומכת במכשיר שלי מדגם XT910

בקיצור עשיתי את כל ההליך של הROOT וההתקנה של CWM וכולי וביצעתי את ההתקנה לפי הוראות שמצאתי ברשת והתקנתי גם את GAPPS לגרסה המתאימה וכולי.

מה שקורה עכשיו הוא שאני מדליק את המכשיר יש לי את הלוגו של והמכשיר נכבה.

אני יכול להיכנס למצב של ריקוברי אבל זה לא הגרסה של CWM אלא הברירת מחדל של המכשיר כנראה ומה שקורא שם שניסיתי להתקין מחדש את הZIP של AOKP והוא אומר שההתקנה נכשלת עקב אי אימות חתימה.

אז כרגע מה שיש לי זה מכשיר עם גישה בסיסית לריקוברי הבסיסי.

מה אני יכול לעשות איתו כדי להפעיל את המערכת בגרסה כלשהי שתעבוד או אפילו יותר טוב איך מהמצב שיש לי עכשיו אני יכול להתקין את הAOKP החדש על המכשיר.

אני חוזר - אין לי גישה לאנדרואיד כלל רק לריקוברי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התקנתי לפי המדריך הזה - > http://iandroid.co.il/forum/topic118464.html

עובד ממש טוב, הכל טס והמכשיר בשעה טובה התחיל להידלק תוך 5 שניות במקום בוט של שעה וחצי.

אבל יש לי ממשק עברי חלקי בלבד, ניסיתי להשתמש בהגדרות אבל אין עברית עם כמו MoreLocale 2 אני מקבל ממשק עברי חלקי בלבד ולא מלא כמו שהיה לי.

יש לזה פתרון או שאני אצטרך להתקין לאנצ'ר כמו Go שמשנה את כל המערכת ויש לו שפה משלו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן הבדל של שמיים וארץ בביצועים בין 04 ל1.2 , המכשיר טס וזה לא מצחיק בכלל.

ואין בו עברית מלאה לחלוטין רק עברית חלקית אבל זה לא רלוונטי כי התקנתי Go Launcher והפכתי את המערכת לעברית מלאה אז אני מבסוט עד כה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה עם רייזר שהגרסה (המקורית שאיתה אני עובד) של ישראל היא גרסת אסיה ועדיין לא יצא לה 4.1.2 אז הייתי צריך להשתמש בגרסה האירופאית כמו במדריך.

שמתי כמה ונתתי לאבא שלי (בן 60+) שיש לו רייזר עם 4.04 בעברית מלאה והוא לא הסתדר עם האנגלית.

אני ממליץ שאם יש לך סבלנות תתקין רום של איזה מוד כלשהו עם ג'ולי בולי (לול ככה אחותי קוראת לזה) בעברית מלאה ותהנה מגרסה מהירה ברמות פסיכיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ניסיתי כל מיני רומים לאחרונה לרייזר, הכל תחת BMM וחלקם בסלוטים אחרים.

א. 4.1.2 הרשמיים של מוטורלה (אירופאים או אמריקאים) - עובדים טוב בסה"כ, ללא תפריטים בעברית. הביצועים טובים מ 4.0.4, אף לא הרבה יותר. לא ניסיתי לעשות disable לכל מיני אפליקציות כדי לשפר את המצב, כמו שעשיתי בהצלחה ל 4.0.4.

ב. 4.1.2 רשמי של מוטורולה, שנעשו בו כל מיני שינויים - כגון רוט מובנה, הוספת launchers , הוספת שפות כולל עברית. התקנתי את זה (בינתיים יצאה גרסת לייט לאותו רום שלא ניסיתי) - הרום עובד בדומה לרשמי, אך מעט פחות טוב ועם תקלות מסויימות. לדוגמה: הבהירות האוטמטית של המסך עובדת גרוע ותמיד כהה מדי.

ג. AOKP 4.2.2 גרסת ה milestone שיצאה לפני שבועיים בערך. - עבד מעולה במשך כמה ימים - פשוט טייס שהרגיש כמעט כמו מכשירי נקסוס מודרנים. חוץ מתקלה אחת, wifi tethering לא עבד, מה שלא נורא מבחינתי. (גם ה לא עובד לפיהם, אך מעולם לא השתמשתי בזה) אבל, לפתע לאחר כמה ימים, בנסיון להפעיל את המסך משינה, נדלק למסך שחור שלא רואים בו דבר. לאחר hard reset, עלה לאותו מצב.. נסיונות נוספים גרמו לבסוף לרום לעלות, אך התקלה חזרה שוב לאחר שנעלתי וכיביתי את המסך. - למזלי מדובר ברום סלוט 2, אז חזרתי ל 1 בינתיים בלי להתעסק עם זה... אך עם תקלה כזו, ועם בעיית ה tethering, הרום בהחלט מרגיש אלפא או מקסימום בטא, ובטח לא גרסה סופית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...