יש לי מטרה, מה אני צריך ללמוד כדי להשיגה והאם אתם יכולים לכוון אותי. - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש לי מטרה, מה אני צריך ללמוד כדי להשיגה והאם אתם יכולים לכוון אותי.


exeaction

Recommended Posts

קראתי פה ושם על תקשורת בין מחשב לשרת והבנתי שלקודים איתם המחשבים מתקשרים קוראים סוקטים.

המטרה שלי היא בנוגע למשחקים מרובי משתתפים.

אני רוצה שתיהיה לי היכולת לראות על הצג את הסוקטים שהמחשב שולח לשרת ולראות מה אני מקבל בחזרה.

אני רוצה שיהיה לי את האפשרות לחסום סוקטים מהשרת, לשלוח אליו ברצף (ספאם) אולי אפילו כמה סוקטים בלופים.

מזה אני מבין שאני צריך לדעת א' - איך באמת כל העיניין של התקשורת עובד בתאוריה

ב' - איך אני מקודד לבד תוכנה שתעשה מה שאני רוצה

אני צריך שתכוונו אותי למקורות מידע, אולי להמליץ לי על שפה (הידע שלי שואף ל0)

ואולי לא יודע מה..

תודה לעוזרים :hi:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זו בקשה קצת כבדה.

קודם כל לגבי שפת תכנות, אני ממליץ לך ללכת על Python (אם אתה רוצה לדעת למה, יש סטיקי "איזו שפת תכנות ללמוד").

חוץ מזה אתה צריך ללמוד קצת על איך עובד האינטרנט (מודל 7 השכבות, TCP/IP). אני לא ממש מכיר מדריך אחד ספציפי שעוסק בזה, כי זה תחום די רחב.

לגבי תוכנה שמנטרת תעבורה, יש די הרבה כאלה, אחת המוכרות היא Wireshark. אתה יכול לחפש מדריכים עבורה, אם כי בלי הבנה של TCP ו-IP אני לא יודע כמה זה יהיה שימושי.

שים לב כמובן שאם אתה לא יודע מה השרת בכלל מצפה לקבל, איך תדע מה לשלוח אליו? לנתח תעבורה ברשת זה לא דבר טריוויאלי, כאשר הפרוטוקול (ה"שפה" בה המחשב שלך והשרת מדברים) אינו פרוטוקול פומבי. כלומר, כל הודעה שהמחשב שלך והשרת ישלחו ביניהם ייראו לך כמו סדרת מספרים חסרת משמעות, ולא תהיה לך יותר מדי דרך להבין מה המשמעות שלהם, במיוחד בלי הבנה תכנותית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זו בקשה קצת כבדה.

קודם כל לגבי שפת תכנות, אני ממליץ לך ללכת על Python (אם אתה רוצה לדעת למה, יש סטיקי "איזו שפת תכנות ללמוד").

חוץ מזה אתה צריך ללמוד קצת על איך עובד האינטרנט (מודל 7 השכבות, TCP/IP). אני לא ממש מכיר מדריך אחד ספציפי שעוסק בזה, כי זה תחום די רחב.

לגבי תוכנה שמנטרת תעבורה, יש די הרבה כאלה, אחת המוכרות היא Wireshark. אתה יכול לחפש מדריכים עבורה, אם כי בלי הבנה של TCP ו-IP אני לא יודע כמה זה יהיה שימושי.

שים לב כמובן שאם אתה לא יודע מה השרת בכלל מצפה לקבל, איך תדע מה לשלוח אליו? לנתח תעבורה ברשת זה לא דבר טריוויאלי, כאשר הפרוטוקול (ה"שפה" בה המחשב שלך והשרת מדברים) אינו פרוטוקול פומבי. כלומר, כל הודעה שהמחשב שלך והשרת ישלחו ביניהם ייראו לך כמו סדרת מספרים חסרת משמעות, ולא תהיה לך יותר מדי דרך להבין מה המשמעות שלהם, במיוחד בלי הבנה תכנותית.

חפרתי עוד קצת בנושא והגעתי גם למושג packet. אתה יכול להסביר לי אותו בקצרה? מה ההבדל בינו לסוקט?

אני אדע מה לשלוח לשרת כי אני מצפה לראות את הפרוטוקול הלא פומבי הזה, ולהעתיק את הקטע שאני רוצה ממנו.

אני אדע איזה קטע הוא מה שאני רוצה (אני משאר שאני אראה המון סדרות מספרים שונות) לפי ניסיון וטעייה.

ועוד שאלה קטנטנה. אם המשחק שאני רוצה לנטר את התעבורה שלו כתוב בc++, אז התוכנה שאני רוצה לבנות יכולה להיות פייטון או עדיף גםc++

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממש על קצה המזלג: סוקט (socket) זה ה"חיבור" בין שני מחשבים, פקטה (packet) זה הודעה שנשלחת בין שניהם. זה לא מדויק, אבל בשביל לרדת לרמה יותר גדולה של פירוט כבר יהיה מסובך למדי ובשביל זה צריך להסביר על איך בכלל עובד האינטרנט, tcp/ip וכל זה.

ועוד שאלה קטנטנה. אם המשחק שאני רוצה לנטר את התעבורה שלו כתוב בc++, אז התוכנה שאני רוצה לבנות יכולה להיות פייטון או עדיף גםc++

לא משנה בכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממש על קצה המזלג: סוקט (socket) זה ה"חיבור" בין שני מחשבים, פקטה (packet) זה הודעה שנשלחת בין שניהם. זה לא מדויק, אבל בשביל לרדת לרמה יותר גדולה של פירוט כבר יהיה מסובך למדי ובשביל זה צריך להסביר על איך בכלל עובד האינטרנט, tcp/ip וכל זה.

לא משנה בכלל.

אם כך מה שאני רוצה זה בעצם לנטב פקטים.

כדי שהתוכנה תנטב את הפקטים של המשחק אני אצטרך

כנראה "להצמיד אותה למשחק. איך נקרא התחום הזה בתכנות?

עזרת לי מאוד. מה שנשאר לי זה רק לחפור באינטרנט...והרבה :bash::eek2:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...