עבור לתוכן

Battlefield 4 - כל העדכונים כאן.

Featured Replies

פורסם

Hawken

  • תגובות 3k
  • צפיות 931.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
OR2OOO, בדומה ל-quicksync של אינטל, כרטיסי kepler (סדרה 6xx) ומעלה מכילים חומרה מובנית להאצת קידוד\פענוח תוכן H.264 בזמן אמת (NVEnc). כך ש-ShadowPlay לא יתמוך fermi (כפי שאלו אינם תומכים סטרימינג אל ה-Nvidia Shield).

גם אם הם יאפשרו בעתיד שימוש מסוג זה דרך CUDA, ביצועי הגרפיקה יפגעו בשל חלוקת משאבים (תלוי בכח הפנוי).

אולי במקרה כזה כבר יהיה עדיף להקליט עם הפלאגין של quicksync ל-MSI Afterburner (יש מדריכים ברשת)

האם אני יכול בעצם לשחק בכרטיס הרגיל שלי בזמן שהמעבד שלי לוכד את התמונה ?

יש לי מרווח די גדול... בזמן BF4 המעבד לא עבר את ה 50-60%...

אם הבנתי איך זה עובד...

פורסם

QUICKSYNC לא עובד על הכרטיס מסך שלך ולא על הCPU, אלא על הI-GPU... אבל לא הבנתי איך היה לך 50-60% שימוש במעבד, כולם התלוננו על 100% במעבד ושימוש נמוך בכרטיס מסך.

פורסם
QUICKSYNC לא עובד על הכרטיס מסך שלך ולא על הCPU, אלא על הI-GPU... אבל לא הבנתי איך היה לך 50-60% שימוש במעבד, כולם התלוננו על 100% במעבד ושימוש נמוך בכרטיס מסך.

לא כולם, משתמשי 4 ליבות ו 6 ליבות התלוננו.

משתמשי i7 לא סבלו מהבעיה הזו לרוב.

פורסם

danielzy, עוד מידע לגבי הקלטה עם quicksync דרך RTSS (או MSI AB) כאן:

http://www.guru3d.com/files_details/msi_afterburner_beta_download.html

שים לב שזאת לא תעבוד במשחק 64bit (ז"א BF4). בנוסף זה יעבוד טוב יותר ב-win8 (מאחר ו-win7 יוגבל להקלטה ב-DX9).

גם Mirillis Action תומך הקלטה עם quicksync (עם ובלי לחבר את האינטל למסך):

http://mirillis.com/en/products/tutorials/action-tutorial-intel-quick-sync-setup_for_desktops.html#top

http://mirillis.com/en/products/tutorials/action-tutorial-intel-quick-sync-setup_for_desktops_2_displays.html#top

גם Bandicam תומך הקלטה עם quicksync (עם ובלי לחבר את האינטל למסך):

http://www.bandicam.com/support/tips/intel-quick-sync/

בנוסף תומך CUDA ו- AMD APP למי שמעוניין לנצל משאבי כרטיס מסך NVIDIA או AMD בהקלטה.

http://www.bandicam.com/support/tips/nvidia-cuda/

http://www.bandicam.com/support/tips/amd-app/

אני לא סגור על המגבלות של 2 התוכנות המסחריות. אני רק יודע שהן לא בהכרח יעבדו ב*כל* משחק.

אין לי הרבה ספק ש-ShadowPlay יהיה פתרון מועדף מבחינות תאימות משחקים, נוחות וביצועים, עם כרטיס תומך.

פורסם

יש בנצ'ים על נניח הבדל בין FPS בהקלטה רגילה והקלטה עם quicksync ?

פורסם

האמת שלמשל בBF3 במסך RESPAWN למרות כל הפיצוצים והבלאגן ברקע אני מקבל FPS ממש יציב. וזאת תמיד הייתה השיטה שלי לבחון תוכנות והגדרות הקלטה במשחק הזה. עם הMIRILLIS ACTION על הגדרות איכות נמוכה (שזה נראה מעולה) זה היה יורד מאיזה 145 ל140 לדוגמא. עם DXTORY עם LAGARITH היה יורד לי לאיזה 120 באותו המצב, אבל זה גם נותן STUTTER במשחק משום מה, גם בווינ 7 וגם ב8 אצלי.

אז בקיצור אתה יכול פשוט להפעיל את זה בביוס ולנסות...

פורסם

למה לא להשתמש בפראפס?

פורסם

FRAPS ? :t3608:

תנסה להקליט איתה BF3 במולטי באיכות מלאה על HDD, אפילו בהגדרות שאתה מקבל 200FPS בלעדייה, ותבין לבד...

פורסם

^ ואתה מתעלם מהעובדה שקליפ של עשר שניות יכול להגיע לגיגה, שלא לדבר על סיבוב שלם (תצטרך דיסק קשיח פנוי, ומהיר.)

פורסם

לא ממש עקבתי, כל התוכנות הללו טוחנות את המעבד בהקלטה, מה השתנה עכשיו? הרי ניצול המעבד הוא אדיר.

פורסם

קניתי בשביל הבעיה של הזכרון 2TB ובנוסף יש לי עוד 1 TB פנוי בשביל הצילומים, וכשאני מצלם אני מרבה לצלם על 55FPS ואין לי בעיה לשחק עם זה, הצילום עובד מעולה אין לי בעיות, גם לא בBF4 לא היה לי. שם זה הגיעה לדרופים של 35 FPS 40 אבל זה לא הפריע יותר מדי לרוב היה בסדר ויציב.

FRAPS ? :t3608:

תנסה להקליט איתה BF3 במולטי באיכות מלאה על HDD, אפילו בהגדרות שאתה מקבל 200FPS בלעדייה, ותבין לבד...

פורסם

לא יודע על מה אתם מדברים, למשל ב-BF3 צריכת המעבד במולטי עם 64 שחקנים מגיעה לאיזור ה-85% כך שלא ניתן לצלם בכלל גם לא עם התוכנה הקלילה ביותר.

פורסם

זה לא מקל על המשחק לצלם אבל זה אפשרי, אני לא חווה בעיות לשחק או שהמשחק רץ לי על FPS נמוך, הכול בסדר וברור לי שהמעבד נטחן מזה אבל הוא עומד בזה בסדר גמור ולא מפריע לי לשחק.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים