עבור לתוכן

חויית רכישת ספק מחברת KSP

Featured Replies

פורסם

זו בדיוק הבעיה אצלנו. עוברים על חוקים שקשה/בלתי אפשרי לאכוף בגלל שאפשר - זאת למרות שידוע שזה לא חוקי. תעשה לי טובה, הוא ידע שזה "טריק" לא חוקי והעלמת מס. מי באמת מיתמם ומשחק אותה מטומטם פה?

כמו שאמרתי KSP לא חברה צדיקה, וגם לי יש בטן מלאה עליהם על דברים שעברתי איתם בעצמי. אבל מה שאני מתרעם עליו כאן זה על המחסור החמור בערכים של פותח הדיון.

אותי חינכו שע"מ שאוכל לבוא למישהו בטענות, בכל נושא שהוא, עליי להיות 100% בסדר, ולהיות בטוח ב100% בצדקתי.

במקרה הזה פותח הדיון עצבני על KSP, אוליי (ואפילו כנראה) בצדק, אבל הוא ירה לעצמו ברגל עוד מראש. אם יחליט לתבוע אותם, לא רק שהוא יפסיד בתביעה, הוא גם ייקנס על ה"פטנט" שלו.

כל מה שKSP דרשו ממנו ע"מ לממש את הדרישה שלו זה לשלם את ההפרש במע"מ כחוק.

אבל זה לא מתאים לו, אז מה הוא עושה במקום לתבוע? מפרסם דיון נוסף מיני רבים באינטרנט על איכות השירות של KSP בתקווה להפעיל עליהם לחץ - דבר שבעיניי הוא חצוף בלשון המעטה. ממש פרצוף הישראלי המכוער.

ניסית לתחמן/לעשות קומבינה על חשבון המדינה? סבבה. נכווית?! באסה... תשב בשקט, תלמד את הלקח ותמשיך הלאה.

פורסם

אני, למשל, לומד לקח נוסף מהסיפור הזה: מבחינת חלק מהאנשים כאן (כולל אותך, בראש ובראשונה), למוכר בחנות מותר להטעות לקוח בנוגע לאפשרויותיו, כי הלקוח בעצם אשם בזה שהוא מנסה כביכול לנצל פרצה בחוק. הלקוח אולי לא תמיד צודק, ואני מסכים שמבחינה חוקית אין אפשרות לבצע את מה שהוא שאל לגביו, אבל זה לא נותן למוכר הצדקה קלה שבקלות לשקר ללקוח עבור אינטרס אישי. חנות שמעסיקה אנשים שמשקרים ללקוחות היא חנות שלא צריכה להתקיים, ואין זה משנה האם השקר היה בתחום הביצועים ללקוח שלא מבין כלום בחומרה (לא שאת זה הם לא עושים...) ומבקש כרטיס מסך למשחקים ב300 שקל, או שהשקר הוא בתחום התשלום והמיסוי ללקוח שלא מבין כלום במע"מ ומבקש את מה שביקש הלקוח כאן.

ניקח דוגמה אחרת: קניתי מוצר אלקטרוניקה כלשהו מיבוא מקבילי. המוכר, שאינו יבואן מוכר, אינו מחזיק במעבדת תיקונים. הוא אינו מסתיר זאת מהלקוחות, ואומר להם שבכל בעיה הם יוכלו לפנות דרכו ליצרן בחו"ל. שאלתי באילו תשלומים יהיה הדבר כרוך פרט למשלוח, והוא לא הזכיר כלום בנוסף.

אחרי זמן מה, המוצר התקלקל. כמו ילד טוב, שלחתי אותו ליצרן בחו"ל, דרך המוכר כמובטח, שדווקא טיפל בפנייתי יפה ושלח כעבור שבוע מוצר חלופי - אלא שאת ההודעה על הגעתו של המוצר החלופי קיבלתי יחד עם דרישה לתשלום מע"מ. למי שלא יודע, כאשר שולחים באופן פרטי (שלא ע"י יבואן) מוצר לתיקון בחו"ל ומקבלים מוצר אחר במקומו, אפילו אם הוא זהה, חייבים לשלם שוב מע"מ עם כניסתו של החלופי לארץ. נשמע טפשי אך זהו החוק. כשפניתי למוכר, הוא טען שזהו החוק ועלי לשלם, אם אני רוצה לקבל את המוצר.

מי אשם? אליבא דעמית ידידינו, בוודאי שאני. אמנם המוכר שיקר לי בנוגע למס בשביל שאני לא ארתע ואמנע מהקנייה אצלו, אבל אני זה שניסיתי בעצם שאלתי להתחמק מתשלום המע"מ הנוסף הזה...

פורסם

אין פרצה בחוק. החוק ברור מאוד ופתוח הדיון באופן חד משמעי לא רשאי לקבל את ההטבה וזה לא נופל בשום תחום אפור. כן יש בעיה באכיפה של החוק (הבדל גדול מאוד!).

פותח הדיון לא מנצל פרצה בחוק, הוא פשוט עובר עבירה ביודעין. זה שאתה יודע שאין מצלמות אבטחה בכספומט מסויים לא אומר שכשאתה פורץ וגונב ממנו את הכסף אתה "מנצל פרצה בחוק".

בכל מקרה, שים לב שבשום שלב לא הצדקתי את KSP. אפילו ממש להיפך - כך שלא ברור לי איך למדת את הלקח הנוסף הזה ממני. כן אמרתי שבסופו של דבר מה שנדרש ממנו ע"י לממש את הדרישה להחלפה, זו דרישה הגיונית וחוקית - והעובדה שבמקום לקבל את הדרישה המאוד הגיונית לשלם מע"מ הוא בחר לפתוח דיון בפורום על חוסר השירות של KSP, ושזה מאוד מכוער בעיניי ומציג מחסור בכמה ערכים בסיסיים.

פורסם

ואו, אתה קשה. בפעם הרביעית: הוא לא בא בטענות לKSP על כך שהוא נדרש לשלם מע"מ על הספק החדש במלואו (כחוק), הוא בא בטענות על כך שהוא נדרש לכך אחרי שהמוכר אמר לו שהוא לא ידרש לכך, וזו היתה הסיבה היחידה שהוא בכלל קנה אצלם את הספק הראשון מלכתחילה.

להערכתי, בהתחשב בכך שKSP הטעו אותו (וזה הנוסח הכי עדין שאני מוצא), הם צריכים להציע ללקוח אחד מהשניים: או לקבל את הספק החדש תמורת התמורה שהובטחה בלבד, ולספוג את המס עליהם, או לבטל את הקניה לחלוטין מבלי לנכות מההחזר הכספי סכומים כלשהם. כל מצב אחר מצידם יהא בגדר רמאות - הלקוח שוכנע לבצע את העסקה בתנאים X, שילם את רוב הסכום, ועתה הם דורשים שהוא ישלם הרבה יותר מהיתרה שנותרה לו לשלם לפי תנאים X כתנאי להשלמת העסקה, כאשר בלי זה הלקוח נותר עם מוצר שאינו מתאים מבחינתו.

פורסם

יש במדינת ישראל (ובכל מדינה) חוקים שלא מעניינים את המדינה ואף אחד לא באמת מעונין לאכוף אותם.

יש חוקים שנכתבו מלפני שנים , אבל אף אחד לא טרח לבטל אותם או לשנות אותם.

במקרה הזה הוא לא רצה לנצל פרצה בחוק בזה שהוא קנה מוצר באילת , הוא קנה מוצר וניצל את ההנחה שיש באילת בשביל לעודד תיירות , אבל הוא עשה טעות שהוא תכננן מראש להחליף את המוצר , כי זה ברור לכמעט כל אחד , שזה בלתי אפשרי שהוא לא ישלם מע"מ על מוצר מחוץ לאילת , גם אם מדובר רק בהחלפה של המוצר.

אי תשלום מע"מ זו עבירה פלילית של המוכר והחנות וזה הרבה יותר גרוע מאי תשלום מיסים , כי זה בעצם גניבה של כסף שהוא לא שלך.

אז בעצם הבעיה היחידה פה היא החוסר אמינות של המוכרים של ksp , וזאת בעיה של כמעט כל חנות מחשבים בארץ.

הלקח פה הוא שתחשבו לבד , ואף פעם אל תתפתו לקנות מוצר שאתם לא רוצים , גם אם המוכר יושב לכם על הראש , כי זאת העבודה שלו ומזה הוא מרוויח כסף.

כל מי שעבד בעבודת מכירה יודע טוב מאד איך זה שאתה חייב לעמוד ביעדים , ויכול להיות שבמקרה הזה למוכר פשוט לא היה מושג אם באמת יחליפו את הספק הזה במרכז בלי מע"מ.

פורסם

לפי הפוסט הראשוני של הבחור פה ולפי התגובה שמעלי... לא נשמע כאילו איש המכירות "ישב" עליו כדי לקנות...

נשמע שכן היה פה איזשהו אינטרס... זאת לעולם לא נדע.

מה שכן התפספס קצת מעלה הפוסט בעיקר התלונן על ההתנהלות של KSP

לפי דעתי לאור כל מה שנכתב בת'רד הזה... הכל פה זה סתם הוצאת תסכול (יש שיגידו לגיטימית)... אולי כי לא הלך הקטע של המע"מ

אולי בגלל התנהלות לא תקינה של מעלה הפוסט או של KSP...

ככה או ככה אני חושב שלהמשיך לטחון על זה מים זה בזבוז של זמן...

נ.ב.

דעתי האישית בלבד... אני לא חושב שבקטע עם המלאי, שהבחור שלנו פה הרגיש שעושים לו דווקא באמת היה דווקא

לא נראה לי שלKSP יש מספיק זמן או אינטרס לעשות כאלה בעיות למישהו

יכול להיות אכן מדובר בסך הכל עניין של טעות...

כולנו קמים בבוקר שותים קפה... גם הנפשות הפועלות אותו דבר...

קצת יצא מפרופורציות כל העסק (גם את זה מישהו כבר רשם)

פורסם

גם רגלי לא תדרוך בKSP יותר בחיים, המחירים שלהם לא שווים את השירות הזבל שהם מספקים ללקוח, פשוט מתחייסים אלייך כמו זבל, גם אם תקנה מוצר ורגלך לא תצא מהסניף יעשו לך את המוות ולא יתנו לך להחזיר אותו!

זה פשוט לא נכון להתייחס ככה לאנשים! ממש יחס של נאצים.

פורסם

בסך הכל מדובר בחנות שפשוט צריך לדעת לעבוד מולה, יש לה מדיניות מאוד מיוחדת שעדיף ללמוד ולהבין לפני שניגשים לרכוש מוצר ולא אחרי.

פורסם

גם רגלי לא תדרוך בKSP יותר בחיים, המחירים שלהם לא שווים את השירות הזבל שהם מספקים ללקוח, פשוט מתחייסים אלייך כמו זבל, גם אם תקנה מוצר ורגלך לא תצא מהסניף יעשו לך את המוות ולא יתנו לך להחזיר אותו!

זה פשוט לא נכון להתייחס ככה לאנשים! ממש יחס של נאצים.

טוב... בזאת הגענו לשפל חדש בפורום הזה...

יש דרך וצורה להגיב לכל דבר.

פורסם

עוד חכמולוג שמנסה לדפוק את המערכת ואחרי זה בא בתלונות כשמבקשים ממנו לשלם מע"מ כחוק.

שלא תבין לא נכון - גם לי יש בטן מלאה על KSP על לא מעט עניינים, אבל לך אין זכות להתלונן בכלל.

אני בכלל חושב שהפטור מהמע"מ באילת הוא מגוחך, לא רלוונטי בימינו ויש לבטלו - אך עם זאת עפ"י חוק:

הזכאי לפטור ממע"מ באילת עליו להיות תושב או עוסק האיזור, ועליו לצרוך את המוצר באיזור אילת בלבד.

קנית מוצר שלא התכוונת לצרוך בכלל, שלא לדבר בכלל על כך שלא באילת, רק בשביל להחליפו במקום אחר בארץ ולחסוך מעצמך 100 שקל על חשבון המדינה ושאר משלמי המיסים.

KSP באו לקראתך, העלימו עין מכל הפטנט המגוחך שלך והסכימו להחליף מוצר שרכשת בהנחה באילת בניגוד לחוק, בתוספת ההפרש שאתה מחוייב לו אל מול המדינה (שכן, מישהו ישלם את זה, ואם זה לא אתה - אז למה שהחנות תקח על עצמה את התשלום בעבור הגניבה שלך) - ואתה עוד מעיז להתלונן על כך?

אני בספק אם הנציג עדכן במחשב שאין במלאי בשביל "להפטר" ממכם אחרי שעה של בדיקה מדוקדקת של המוצר שבאתם להחזיר. אני נוטה להאמין שמדובר על טעות מראש ושבאמת לא היה לו מוצר במלאי ומה שהיה מעודכן באינטרנט היה שגוי. אבל גם אם אתה צודק, זה לא משנה את העובדה ש:

א. KSP לא עשו דבר בניגוד לחוק, או דבר שפוגע בזכויותיך כצרכן.

ב. אתה צריך פשוט להתבייש שהבאת את עצמך להעלות את כל ה"סאגה" הזאת שלך על הכתב. פשוט פרצוף הישראלי המכוער.

יותר מכוער בעניי זה לאמר לאחיך שהוא מכוער..

שנאה עצמית ו"שמאלנות" זו מחלת נפש שנוצרה בגלות

נסיונות תכמון של לקוח או חנות זה דבר חצי טבעי בימינו

ולא רק במזה"ת

אבל מבחינתי זה שמשתמש במשפט ה"ישראלי המכוער" הוא או ערבי גזען

או שמאלני חולה נפש, בבקשה אל תשתמש במשפט המכוער הזה

לתאר עם שלם!

פורסם

צריך פשוט לדעת איך להתנהל מולם, בתור אחד שקנה שם בכמה עשרות אלפי שקלים למדתי(איתם) איך להתנהג.

נכון שהיחס שלהם מזלזל והשירות גרוע אבל משום מה אני כל פעם מוצא את עצמי קונה שם, גם בגלל זמינות של חלקים ומחירים

שלעיתים לא מוצאים במקום אחר.

לפני שבוע התחדשתי בעוד כרטיס מסך במחיר של 2400 שח שהם היחידים שהחזיקו כזה במלאי(לא היתה לי ברירה).

לפני כמה חודשים דפקתי לוח אם באמצע עדכון ביוס, עשו לי לא מעט פרצופים אבל בסוף החליפו, אותו דבר עם הרדיסק שהלך.

שורה תחתונה אם הם מזהים פראייר הם דוחפים לו, אותו דבר כשמגיעים לממש אחריות, תבא לסניף כשיש אנשים ועומס, תרים את הקול

ותנפנף בזה שעושים לך בעיות והשירות גרוע כדי ששאר הלקוחות יחשבו פעמיים,תסביר להם שאתה חבר ותיק בפורום ככה וככה פלוס

שאתה מתכוון להמשיך עם זה הלאה ותראה איך הם יתיחסו אליך.

פורסם

תהרגו אותי אבל אני פשוט צוחק כל פעם שאני רואה דיון כאסח נגד KSP... בחיים לא שמעתי על דיון חיובי, פשוט כי אף אחד לא טורח

אין מה לעשות, לכל חנות יש פאקים... 1 מתוך 100 לקוחות לא יהיה מרוצה, ל KSP פשוט יש הרבה יותר לקוחות בתור הרשת הגדולה במדינה (אני מניח שאיבורי זהים או פחות) אז כן, יש אנשים לא מרוצים

אני נהנה מהשרות שלהם, לא עשו לי צרות כשהייתי צריך

עכשיו גם יש לי סניף מקומי בטבריה... בכלל מבסוט רצח עליהם

קניתי השבוע קירור מים, ANTEC 620, בדקתי בחנות שהכל תקין

יום למחרת החזרתי כי משום מה הרעש של המשאבה נתקע לי בראש

בלי שום שאלות, הביאו לי זיכוי..... פשוט וקל

יום אחרי זה בסוף חזרתי ולקחתי שוב את הקירור (מודה... יש לי סריטה)

שבוע לפני זה קניתי SSD של אינטל 330 120GB שוב בלי בעיות

פתחתי בחנות, בדקתי שהכל תקין והמשכתי הלאה

האם יש בעיות איתם? בטוח שיש, אין דבר כזה 100% שביעות רצון

אבל אין מה לעשות, המחיר והזמינות שלהם הם בין ההכי טובים שיש בארץ

במקרה שלי אין לי עוד חנות נורמלית באזור (עד עכשיו קניתי בKSP חיפה וקריות)

פורסם

יותר מכוער בעניי זה לאמר לאחיך שהוא מכוער..

שנאה עצמית ו"שמאלנות" זו מחלת נפש שנוצרה בגלות

נסיונות תכמון של לקוח או חנות זה דבר חצי טבעי בימינו

ולא רק במזה"ת

אבל מבחינתי זה שמשתמש במשפט ה"ישראלי המכוער" הוא או ערבי גזען

או שמאלני חולה נפש, בבקשה אל תשתמש במשפט המכוער הזה

לתאר עם שלם!

הבאת פה יציאות וביטויים עלובים שאני לא יודע מאיפה הבאת ולמה - כאלה שאני ממש מתבייש להגיב לך בכלל בגללם.

אבל אני כן אגיד שהייתה לי הרבה ביקורת חריפה מאוד עליו, והבעתי אותה. מי שמנסה להפוך את זה למשהו גזעני או כוללני זה אתה ולא אף אחד.

פורסם

יש לי 0 סבלנות לאנשים עם 0 סובלנות.

יותר מכוער בעניי זה לאמר לאחיך שהוא מכוער..

שנאה עצמית ו"שמאלנות" זו מחלת נפש שנוצרה בגלות

נסיונות תכמון של לקוח או חנות זה דבר חצי טבעי בימינו

ולא רק במזה"ת

אבל מבחינתי זה שמשתמש במשפט ה"ישראלי המכוער" הוא או ערבי גזען

או שמאלני חולה נפש, בבקשה אל תשתמש במשפט המכוער הזה

לתאר עם שלם!

שלום ולא להתראות, אגב אני לא יודע אם ברור בצד של מי אתה, אבל בהסתכלות בהודעות שלך אפשר להבין שאולי אתה שייך לאחד הצדדים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים