גם לKSP לפעמים מגיע מילים טובות (פרט לעובדה קטנטנה) - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

גם לKSP לפעמים מגיע מילים טובות (פרט לעובדה קטנטנה)


digitalseeker

Recommended Posts

קניתי אתמול מחשב בKSP (יותר נכון מעבד, לוח אם, , וSSD, וקירור).

קודם כל אני רוצה לציין לשבח את המוכר בירושלים הר חוצבים, אין לי מושג לשמו אבל הוא עם שיער ארוך, פירסינגים באוזניים ובגבות.

בחור אדיב ונחמד ובתור אחד שנתן שירות במשך שנים - הוא נותן אחלה שירות.

גם במוקד שלהם יש שירות מהיר יחסית, בזמן שהמתנתי שההזמנה תגיע, התקשרתי מספר פעמים למוקד כי לא האמנתי שיחזרו אליי בזמן.

כשהמוקד אמר שהם יחזרו אליי עם עדכון - באמת חזרו אליי.

וגם המוקד עונה מהר יחסית.

וגם התקשרו אליי להגיע שהציוד הגיע - והוא הגיע אחר צהריים.

אני רוצה לציין גם את החידוש החכם שלהם - יש טופס שבו אתה מתחייב לבדוק את הלוח אם במקום, לפתוח ולבדוק שאין כלום שבור או פינים עקומים.

ואם יש יחליפו במקום בלי לחפש אשמים.

מצאו פיתרון לעובדה שלא חסר להם מקרים עם לוחות פגומים :yelclap:

(אני כרגיל קיבלתי הכל תקין)

דבר אחד שאני רוצה לציין - ההבטחה שלהם לאותו מחיר עם כוכבית.

יש את אותו ומעבד שהזמנתי בTMS במחיר זול יותר.

בגלל שאין את אותם תנאי אספקה - קיבלתי הנחה רק על המעבד :-(

KSP לכאורה מתחייבים ל3 ימי אספקה, כאשר TMS מתחייבים ליותר. :nixweiss::kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני רוצה לציין גם את החידוש החכם שלהם - יש טופס שבו אתה מתחייב לבדוק את הלוח אם במקום, לפתוח ולבדוק שאין כלום שבור או פינים עקומים.

ואם יש יחליפו במקום בלי לחפש אשמים.

חידוש חכם? אם כבר אז טריק מלוכלך. הם השתמשו בטופס הזה בדיוק כתירוץ להתחמק ממימוש אחריות (בדיון שבו מדובר על תביעה נגדם).
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

digitalseeker אם היית קורא את התרד של אלכס יכול להיות שהיית חושב פעמיים אם לרכוש מהם.

אם קנית ואתה מרוצה אז תתחדש ותהנה מהמוצר.

מקווה גם שתהיה מרוצה אחרי מימוש אחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רוצה לציין גם את החידוש החכם שלהם - יש טופס שבו אתה מתחייב לבדוק את הלוח אם במקום, לפתוח ולבדוק שאין כלום שבור או פינים עקומים.

ואם יש יחליפו במקום בלי לחפש אשמים.

מצאו פיתרון לעובדה שלא חסר להם מקרים עם לוחות פגומים :yelclap:

חח WTF

לוקחים חיסרון גדול - הטופס החצוף ש-KSP תמיד מחייבים לקוחות לחתום עליו (שאגב בכלל לא תקף בבית משפט) ומציגים את זה כ"חידוש חכם"...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן המשתמש הממוצע ואפילו הפרו יש לו זמן ועין כל כך חדה שיזהה אם הלוח אם פגום.

ואחריי שחתמת כנראה כבר אין דרך חזרה.. טריק מלוכלך מאוד.. אין להם שום אמון בלקוחות..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני בזמנו קיבלתי לוח 775 שוק גבוה חדש לחלוטין כשרק יצא ה965P-DS4

היה חסר פין אחד, מה שגרם ללוח לא לתת פוסט עם מעבדי C2D אבל כן עם פנטיום D

נתקלתי גם בלוח P67 של חבר שהגיע עם פין חסר ולא נתן בוט.

הדברים האלה לא נפוצים אבל קורים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חי בסרט של להוציא עשרות מערכות כל יום. יש לוחות אם תקולים ללא ספק ,אך לא עם תושבת פגומה(פינים).

שאלה גם מי היבואן - כל הלוחות שאנו עובדים איתם נקנו מיבואן רשמי - לא נתקלנו אף פעם בתופע כזאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל אני רוצה לציין לשבח את המוכר בירושלים הר חוצבים, אין לי מושג לשמו אבל הוא עם שיער ארוך, פירסינגים באוזניים ובגבות.

בחור אדיב ונחמד ובתור אחד שנתן שירות במשך שנים - הוא נותן אחלה שירות.

איני יודע אם זו הבמה, אני לא אנקוב בשמו - אבל אתה בהחלט צודק.

הוא כבר נמצא שם תקופה טובה - הוא בהחלט על הכיפאק, הלוואי וירבו כמוהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...