עבור לתוכן

גם לKSP לפעמים מגיע מילים טובות (פרט לעובדה קטנטנה)

Featured Replies

פורסם

קניתי אתמול מחשב בKSP (יותר נכון מעבד, לוח אם, זיכרון, וSSD, וקירור).

קודם כל אני רוצה לציין לשבח את המוכר בירושלים הר חוצבים, אין לי מושג לשמו אבל הוא עם שיער ארוך, פירסינגים באוזניים ובגבות.

בחור אדיב ונחמד ובתור אחד שנתן שירות במשך שנים - הוא נותן אחלה שירות.

גם במוקד שלהם יש שירות מהיר יחסית, בזמן שהמתנתי שההזמנה תגיע, התקשרתי מספר פעמים למוקד כי לא האמנתי שיחזרו אליי בזמן.

כשהמוקד אמר שהם יחזרו אליי עם עדכון - באמת חזרו אליי.

וגם המוקד עונה מהר יחסית.

וגם התקשרו אליי להגיע שהציוד הגיע - והוא הגיע אחר צהריים.

אני רוצה לציין גם את החידוש החכם שלהם - יש טופס שבו אתה מתחייב לבדוק את הלוח אם במקום, לפתוח ולבדוק שאין כלום שבור או פינים עקומים.

ואם יש יחליפו במקום בלי לחפש אשמים.

מצאו פיתרון לעובדה שלא חסר להם מקרים עם לוחות פגומים :yelclap:

(אני כרגיל קיבלתי הכל תקין)

דבר אחד שאני רוצה לציין - ההבטחה שלהם לאותו מחיר עם כוכבית.

יש את אותו לוח אם ומעבד שהזמנתי בTMS במחיר זול יותר.

בגלל שאין את אותם תנאי אספקה - קיבלתי הנחה רק על המעבד :-(

KSP לכאורה מתחייבים ל3 ימי אספקה, כאשר TMS מתחייבים ליותר. :nixweiss::kopfpatsch:

  • תגובות 49
  • צפיות 9.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני רוצה לציין גם את החידוש החכם שלהם - יש טופס שבו אתה מתחייב לבדוק את הלוח אם במקום, לפתוח ולבדוק שאין כלום שבור או פינים עקומים.

ואם יש יחליפו במקום בלי לחפש אשמים.

חידוש חכם? אם כבר אז טריק מלוכלך. הם השתמשו בטופס הזה בדיוק כתירוץ להתחמק ממימוש אחריות (בדיון שבו מדובר על תביעה נגדם).
פורסם

digitalseeker אם היית קורא את התרד של אלכס יכול להיות שהיית חושב פעמיים אם לרכוש מהם.

אם קנית ואתה מרוצה אז תתחדש ותהנה מהמוצר.

מקווה גם שתהיה מרוצה אחרי מימוש אחריות.

פורסם

זמני הספקה של TMS לחלקים בודדים - לא הרכבת מחשב - יום עבודה 1 בלבד. הזמנת היום - תקבל מחר.

פורסם

אני רוצה לציין גם את החידוש החכם שלהם - יש טופס שבו אתה מתחייב לבדוק את הלוח אם במקום, לפתוח ולבדוק שאין כלום שבור או פינים עקומים.

ואם יש יחליפו במקום בלי לחפש אשמים.

מצאו פיתרון לעובדה שלא חסר להם מקרים עם לוחות פגומים :yelclap:

חח WTF

לוקחים חיסרון גדול - הטופס החצוף ש-KSP תמיד מחייבים לקוחות לחתום עליו (שאגב בכלל לא תקף בבית משפט) ומציגים את זה כ"חידוש חכם"...

פורסם

אני הייתי מבטל את העסקה במקום

ואם פיספסת פין עקום/חסר? מבחינתם האחריות עוברת אליך?

פורסם

כן המשתמש הממוצע ואפילו הפרו יש לו זמן ועין כל כך חדה שיזהה אם הלוח אם פגום.

ואחריי שחתמת כנראה כבר אין דרך חזרה.. טריק מלוכלך מאוד.. אין להם שום אמון בלקוחות..

פורסם

ללא קשר ל- KPS. פן עקום/חסר בתושבת של לוח אם חדש, עוד פעם חוזר על מילה חדש - שווה ל-0.

פורסם

ללא קשר ל- KPS. פן עקום/חסר בתושבת של לוח אם חדש, עוד פעם חוזר על מילה חדש - שווה ל-0.

מה? :s05:

פורסם

צודק, מעולם לא יצא לוח אם DOA מהמפעל. זה גם לא קרה לשום מכשיר חשמלי אחר. באיזה סרט אתה חי?

פורסם

אני בזמנו קיבלתי לוח 775 שוק גבוה חדש לחלוטין כשרק יצא ה965P-DS4

היה חסר פין אחד, מה שגרם ללוח לא לתת פוסט עם מעבדי C2D אבל כן עם פנטיום D

נתקלתי גם בלוח MSI P67 של חבר שהגיע עם פין חסר ולא נתן בוט.

הדברים האלה לא נפוצים אבל קורים

פורסם

חי בסרט של להוציא עשרות מערכות כל יום. יש לוחות אם תקולים ללא ספק ,אך לא עם תושבת פגומה(פינים).

שאלה גם מי היבואן - כל הלוחות שאנו עובדים איתם נקנו מיבואן רשמי - לא נתקלנו אף פעם בתופע כזאת.

פורסם

אין תהליך ייצור מושלם, אין QA שלא מפספס שום פגם

צא מהסרט

פורסם

קודם כל אני רוצה לציין לשבח את המוכר בירושלים הר חוצבים, אין לי מושג לשמו אבל הוא עם שיער ארוך, פירסינגים באוזניים ובגבות.

בחור אדיב ונחמד ובתור אחד שנתן שירות במשך שנים - הוא נותן אחלה שירות.

איני יודע אם זו הבמה, אני לא אנקוב בשמו - אבל אתה בהחלט צודק.

הוא כבר נמצא שם תקופה טובה - הוא בהחלט על הכיפאק, הלוואי וירבו כמוהו.

פורסם

מקווה שיש מגמת שינוי. זהו סניף KSP הגרוע ביותר שנתקלתי בו עד היום. ובהפרש גדול.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים