עבור לתוכן

TMS - הסאגא נגמרה (זכיתי בתביעה)

Featured Replies

פורסם

אולי פספסתי חלק מהדברים שנאמרו פה קודם, אבל אתה (hardwell) בעצם אומר שהתקלה היא לא איזשהו נזק שקרה עוד בחנות (שקיריל טען שעשית בעצמך), אלא שמדובר בפגם ייצור ישירות מהמפעל? ושTMS סירבו להחליף לך את המארז למרות שניתן לראות, עם ממש טיפה של הבנה טכנית, שמדובר בפגם יצור ולא בנזק פיזי כלשהו?

  • תגובות 300
  • צפיות 60.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

כן, היה חסר לי בראשית ההודעה משהו בסגנון:

בהינתן X,Y|X,Y>0

אם כבר מדברים מתמטית, שיהיה עד הסוף...

פורסם

מה העלות של מארז כזה?

פורסם

זה מארז יקר.. לדעתי בין 1800 ל-2000 ש"ח.

פאנטום 820 (נכון?)

אני עדיין אמשיך לקנות מ-TMS בגלל שכמות הלא מרוצים די קטנה לעומת כמות ה"מרוצים". ולכל חנות יש פאשלות, ולפעמים זה הלקוח ולא החנות.

פורסם

מה הסיכוי שמארז כזה לא נבנה בכמויות ויש התאמה בין דלת למארז?

אני מתכוון שאולי הרכיבו דלת של מארז אחר?

פורסם
איך עשית את החישוב הזה?

אני אחראי על המחשבים של כעשרה איש. חלקם גיימרים וחלקם תלויים במחשב לצרכי עבודה.

זה יוצא בערך כ-30K בשנה. אתה רוצה לראות גם קבלות?

פורסם

אאה דיברת שרק מצידך הם הפסידו 30k?

אני חוץ מזה לא חושב שאתה צריך לשלול כל כך מהר, זה לא שכל יום יש להם כמה מקרים כאלו, יש להם שם טוב, יחס טוב ומחירים טובים.

פורסם

אכן כן.

אני לא מבין דגול במחשבים. אני נמצא מרבית היום ליד המחשב אז למדתי כמה דברים ולכן אחרים מסתכלים אלי מצד אחד שאפתור להם בעיות מצד שני אמליץ להם איפה לקנות ומתי. לא הכרתי את TMS תחת הבעלים הקודמים אך מאז שקיריל הוא האחראי, יצא לי לשמוע על כמה מקרים. האמת לא המספר הוא זה שמטריד אותי (כאמור, אף אחד לא מושלם) אלא דרך ההתנהלות של החנות. הבעיה של חנויות זה שהן לא חושבות קדימה, רכישה היא לא רק עסקת חליפין אלא בניית קשר לטווח ארוך. פותח הדיון וחבריו לא יחזרו לחנות. אנשים מהצד ששמעו על המקרה יכולים בהחלו לא לחזור (אני יודע שאני לא אתעסק עם חנות כזאת) אז מה הם הרוויחו במקרה הזה? הרי ממה שעולה פה בדיון, TMS לא נשמעו צודקים מההתחלה אז למה להלחם? בשביל עוד כמה שקלים? לפעמים צריך גם לדעת לספוג את הנזק.

פורסם

מקריאת הדיון לא הבנתי משהו אחד - איך קירל (הנציג של TMS הוא קיריל, כן?) טוען שאתה עשית את ה"נזק" למארז אם הדלת יותר גדולה מהמארז?

הוא חושב שהלחמת עוד ס"מ של פלדה לאורכה?

פורסם

אם זה אכן כך, TMS עשתה טעות שהיא לא נלחמה היבואן (בבית המשפט אם צריך) במקום להפיל את זה על הלקוח.

ול idanmal, איך זה יכול לקרות? טעויות בתהליך היצור מתרחשים כל הזמן.

הנה עוד תלונות על אותה בעיה כנראה: http://www.overclock.net/t/1319549/official-nzxt-phantom-820-case-club/670

Just got my replacment white 820 delivered (my last one had a manufacture defect causing the door to jam against the chassis). Unfortunatly the replacment seems to have been used as a football whilst in transit and has a dented side panel air intake, so now thats getting RMA'd lol, atleats it isnt costing me anything but time.

Wont be getting the replacment till about thursday/friday next week. Such is life...good thing im in no rush lol.

I got mine from Newegg and the front panel was warped or a little off on measurements whilst being made. Either way, it's all be completely jammed on the front of the chassis. Removing it nearly snapped it in half. When I got it back on, which was next to impossible, I left it alone.

I'm sticking with aluminum cases in the future I think.

פורסם

hardwell

אתה ממשיך לחבל לעצמך - ושלא יהיו אי הבנות

הם עדיין יכולים להגיש בקשה לביטול פסק הדין בגלל שלטענתם לא הייתה המצאה.

אם היית יושב בשקט היית כבר יכול להיות עם הכסף ביד והסיפור מאחוריך.

פורסם

מההתחלה התנהגת בצורה מחשידה, האשמת את החנות בפורום במספר דיונים בצורה מתלהמת, עוד לפני יצירת הקשר איתם.

תעשה טובה, תשתוק קצת ותפעיל שיקול דעת.

פורסם

חברים למרות שאני לא מוד כאן

לשון הדיון מתלהמת והדיון כולו הופך להיות מלחמת מהלומות מיותרת

יש לכם משהו לכתוב - תכתבו בבקשה בצורה מנומסת - כזו שתכבד אתכם ואת כלל המשתמשים בפורום.

2 הערות אגב:

1. מבלי להתייחס לעניין גופא - אני מאחל לצרכנים במדינה של שיתחילו לדרוש את זכויויהם כצרכנים - כל "נצחון" של צרכנים על חנות\רשת\ספק שירות - מבחינתי מבורך. כי הללו בהרבה מקרים מנסים לעשוק אותנו.

2. פותח הדיון - די לחכימא ברמיזה וסייג לחוכמה שתיקה - תבעת, זכית, פרסמת - עזוב. לא יצא שום דבר טוב (לך) מהדיון המתלהם או מהכפשת מישהו או חנות כלשהי.

פורסם

אני לא מבין מה אתם רוצים מהבחור :nixweiss:

נכון TMS טוענים שלא קיבלו זימון, אבל אין זה מתפקידו של hardwell לשלוח, זהו התפקיד של בית המשפט.

בכלל נראה לי מוזר שגם הזימון וגם פסק הדין לא הגיעו ליעדם.

פורסם

בדר"כ דואר ישראל מוסר דברים רשומים ..

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים