חזרה לרום סטוק בגלקסי S2 - כמה שאלות - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חזרה לרום סטוק בגלקסי S2 - כמה שאלות


huber

Recommended Posts

שלום חברים.

אחרי 3-4 רומים שונים שניסיתי על הגלקסי S2 שבכולם ללא יוצא מן הכלל הייתה בעיה כזו או אחרת (אי אפשרות גישה לכרטיס זיכרון מהמחשב, מצלמה שהתרסקה, אי אפשרות להשתמש ב WIFI DIRECT, והבעיה הכי גדולה שקיימת אצלי כרגע ברום CM - אי אפשרות להתמקד על לווינים ל GPS) - החלטתי לחזור לרום סטוק של היצרן. מכיוון שסופסוף שוחרר רום רישמי, החלטתי ללכת על אחד שכזה אך מכיוון שה"נקי" לא כולל עברית, בחרתי בזה:

http://iandroid.co.il/forum/topic61693.html

השאלה שלי מאוד פשוטה. יש שם הוראות התקנה, אך לא מצויין האם ההוראות הללו תקפות למי שמשדרג מגירסה נמוכה יותר או משנמך מגירסה גבוהה יותר. במקרה שלי אני עובר מרום של CM מבוסס 4.2.1 ורציתי לדעת האם ההוראות המצורפות קבילות גם במקרה של שינמוך. ניסיתי לברר בת'רד עצמו אך לא קיבלתי תשובה, אולי מישהו פה יודע?

כמובן אם יש המלצה עם רום אחר מבוסס סטוק אשמח לשמוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בחירה מצויינת!! מה שמייחד את הרומים של firefds זה שהוא משאיר את הרום נקי כמעט בלי תוספות שונות אבל דואג לעברית מלאה כולל יישור לימין!

אני אישית השתמשתי תמיד ברומים שלו ב s2 שהיה לי וכן ב s3 שיש לי אני עם הרומים שלו מהגירסה הראשונה שהוציא....

בקשר לשאלה שלך - זה לא משנה אם אתה משדרג או משנמך. תבצע את כל ה wipe's ותתקין את הרום של firefds!

בהצלחה!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תהנה עם הרום!

ואגב, מניסיון שלי בפורום שם- הם עונים על כל דבר ומהר... ואני אומר את זה בתור משתמש פעיל מאד שם... מה שכן- בפוסט הספציפי הזה- שכמו ששמת לב יש בו יותר מ 500 עמודים והוא מאד פעיל- לא תמיד שמים לב לכל הודעה... אם אתה רואה שלא התייחסו- תנסה שוב פעם לשאול בהמשך... אבל תבצע חיפוש לפני

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...