עבור לתוכן

בעיות אחראיות בקניית מכשיר Galaxy S3 בחנות K.S.P

Featured Replies

פורסם

אז כנראה שסמסונג לא משלמת ליבואן ה"רשמי" שלה על תיקונים או לפחות לא על תיקונים בינלאומיים. אחרת למה להתנער? להיפך - כל מכשיר מתוקן זה עוד רווח.

  • תגובות 49
  • צפיות 9.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

יכולות להיות עוד סיבות. אתה יכול לשאול אותה שאלה את נציגות HP בישראל לדוגמא שלא מכבדת אחריות בינלאומית אם ללקוח אין חשבונית על קניית המחשב בחו"ל, למרות שHP העולמית משלמת לה על זה.

פורסם

מסכים שיכולות להיות אלף ואחת סיבות. שאלת את נציגות HP בישראל למה זה ככה? יכול להיות שHP העולמית לא משלמת אם אין חשבונית קנייה. לך תדע.

פורסם

לא יודע. הנייד הנ"ל קיבל בסוף אחריות בחו"ל בלי שום ויכוח כך שכנראה זו לא מדיניות של HP העולמית.

פורסם

לפותח השרשור- אני ממש לא מחסידיה של KSP לאחר שלל השרשורים שנפתחו פה על התנהלות החנות, וביני לבין עצמי קיבלתי החלטה לא לקנות מהם שום דבר שיצריך ממני לקבל מהם שרות.

יחד עם זאת אני חושב שבמקרה הזה החנות פעלה כראוי, הגשת טלפון לתיקון עקב בעיה שמצאת בו.

הם לא מצאו את הבעיה, ובכול זאת הציעו לך החזר כספי מלא על הקניה.

מה יותר מזה? אז נכון קנית את הטלפון באילת במחיר זול ואתה לא יכול להשיג את הטלפון הזה במחיר הזה אלה אם תחזור לאילת.

עדיין כמו שאומרים "טוב ציפור אחת ביד משתיים על העץ", קח את הכסף זה הכי בטוח צא מהאשליות. בעוד חודש משהו אחר התקלקל וכמו שיש סיכוי שתקבל את השירות שאתה חושב שמגיע לך כבר חווית על בשרך שיש גם סיכוי שלא תקבל את השירות שרצית.

אני בכלל לא נכנס לעובדה שקיבלת טלפון חדש עם שתי בעיות לטענתך, ואישית לא הייתי מוכן לחיות עם זה. הייתי מעדיף לקבל את כספי, ולקנות מכשיר אחר גם אם פחות טוב, אבל לפחות שלא יגרום לי להרגשה רעה בכול פעם שאני משתמש בו.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים