בעיות אחראיות בקניית מכשיר Galaxy S3 בחנות K.S.P - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיות אחראיות בקניית מכשיר Galaxy S3 בחנות K.S.P


Play

Recommended Posts

בגלל זה קונים מהיבואן הראשי ולא מיבואנים עוקפים. יבואן רשמי כפוף לתנאי החברה בחו"ל (לא יכול לעשות מה שבא לו ולטרטר לקוחות). יבואנים אחרים עושים מה שבראש שלהם, לא מעניין אותם כלום חוץ מהכסף.

כמה שאלות:

מיהו אותו יבואן ראשי?

מי מגדיר מי זה יבואן ראשי ומי לא?

היכן כתוב שיבואן ראשי כפוף לתנאי החברה בחו"ל? ומהם אותם תנאים? ולמה יבואן "לא ראשי" לא כפוף להם?

את היבואן הראשי (מי זה?) לא מעניין הכסף? מה עוד מעניין אותו?

איזה חוק בדיוק מאפשר ליבואן שאינו "ראשי" לעשות "מה שבא לו" כדבריך, גם אם זה בניגוד לחוק הישראלי (שלרוב עדיף משמעותית על "תנאי החברה בחו"ל")?

איך בדיוק "תנאי החברה בחו"ל" יעזרו לבחור שהבעיה שלו נובעת מחוסר יכולתם של טכנאים לאתר ולאפיין את התקלה? האם אתה סבור שבמעבדות רשמיות יש רק טכנאים מקצועיים שתמיד עושים עבודה מעולה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

היבואן הרשמי זה סקיילקס. קניתי ממנו S3 שבוע שעבר. יש גם מדבקה על האריזה שזה היבואן הרשמי. מי מגדיר אותו כרשמי? החברה בחו"ל מן הסתם. זה , לא איזה דיכפין.

מן הסתם אם יבואן רוצה להיות יבואן רשמי, הוא צריך להיות לעמוד בסט של דרישות של המותג שאותו הוא מייבא. אי אפשר לעשות מה שרוצים.

אני אתן לך דוגמא למה זה עוזר לקנות מיבואן רשמי במצב שיש בעיה והוא לא מוכן לעזור (כמובן שלא אמורים להגיע זה, אבל קורה). קניתי אופניי טרק מ CTC (חנות ברח' החשמונאים) שזה היבואן הרשמי של טרק. הייתה תקלה בגלגלים של האופניים והחנות לא רצתה להחליף. פניתי לטרק בארה"ב ואחרי שבועיים קיבלתי גלגלים חדשים מהחנות. החברה בחו"ל נתנה הוראה חד משמעית לחנות לפתור את הבעיה ולספק חדש את מה שצריך.

אם האופניים היו נקנות סתם מאיזה חנות פח, לא הייתי מקבל גלגלים חדשים בחיים אלא אוכל לוקשים וסיפורים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לצערי כך זה בארץ כולם הם יבואנים רשמיים כך הם אומרים משקרים מתאמי נחות שלהם אבל שצריך טיפול ובעיקר אחריות פתאום הם לא זה עברה חמורה למכור מוצר בלי לתת אחריות זה פשעה וצריך לעשות לזה סוף סוף להתנהלות הלא חוקית של K.S.P

נ.ב לשום חברה בן לאומית שרוצה למכור מוצר בארץ מסוימת חיבת לתת לפחות שנה אחריות למוצר יש מוצרים שיותר זמן ומי שמוכר חייב לתת את השרות ואם לא שלה ימכור שום דבר אסור לו יש חוק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל, ראיתם את הדוגמא שנתתי למעלה. אם הוא עושה בעיות אפשר לפנות לחברה בחו"ל. עשיתי ככה כמה וכמה פעמים. למשל באג, שאני לא יודע אם הם אפילו יבואנים רשמים של , לא רצו להחליף לי דוק שנשבר כתוצאה מדפקט, הטכנאי שלהם רשם "שבר". סבבה, שלחתי מייל לסנדיסק, ואחרי חודש קיבלתי דגם אחר, יותר טוב עם יותר נפח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ישנה שמועה שסקיילקס (סאני) בכסח עם סמסונג העולמית, ולכן סמסונג אסרה עליה לפרסם את עצמה כסמסונג מובייל . ייתכן וזה סימן לבאות, בסוף השנה הנוכחית, מסתיים החוזה של סקיילקס עם , ואולי יהיה לנו יבואן רשמי חדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל, ראיתם את הדוגמא שנתתי למעלה. אם הוא עושה בעיות אפשר לפנות לחברה בחו"ל.

זו אכן נקודה חשובה ואני מסכים איתך שבמקרים לא מעטים האפשרות להפעיל לחץ על מפיץ רשמי דרך היצרן היא אפשרות קיימת ויתרון מסוים בקנייה אצל מפיץ רשמי. למרבה הצער - זה לא תמיד המצב, ויש יצרנים שאפילו לא ידברו עם לקוח פרטי (כמו שיש יבואנים שלא רוצים לעשות את זה).

במקרים אחרים - היצרן עשוי להסכים שתבצע RMA מולו, אבל לא להפעיל לחץ על המפיץ, ואז לא משנה דרך איזה מפיץ קנית - ברגע שהוא מתנער עלות המשלוח של המוצר היא עליך בכל מקרה. אגב, במקרים של מוצרים קטנים זה אולי אפילו עדיף, אבל במוצר יקר כמו סלולרי זה בעייתי מסיבות מובנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה הקשר בינלאומית? הרבה יבואנים עושים בעיות ברגע שזה מגיע לבינלאומי אבל זה לא רלוונטי למקרה, ולרוב המקרים.

זה בדיוק הקשר, בזה נבחנת רצינות היבואן והתנהלותו. אתה יכול להגיע לכל אחת מהחברות הסלולריות הותיקות עם באחריות יצרן שנקנה בכל חור בעולם והן יתקנו לך אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם המחיר של "יבואן רשמי" ברוב המקרים יקר יותר בצורה משמעותית.

השאלה שנשאלת היא: אם היחס זהה אצל כולם, מאיפה לקנות?

הוא לא יקר סתם, יש לזה סיבה. בדר"כ כדי לתת מרווח למתן שירות ואחריות הולמים. כמו למשל שיש לך יבואן רשמי של קנון, אז אתה מקבל 3 שנים אחריות. לעומת סתם חנות שנותנת על דעת עצמה שנה אחריות בלבד.

זה כמו שהרבה מתלוננים של KSP יש מחירים ממש זולים אבל שירות לא משהו. צריך להבין שהשירות כמעט תמיד תלוי במחיר. ככל שתשלם מחיר גבוה יותר, אתה יכול לצפות שיהיה יותר מרווח לשירות הולם בעת הצורך. קשה לתפוס את המקל משני הקצוות.

זה בדיוק הקשר, בזה נבחנת רצינות היבואן והתנהלותו. אתה יכול להגיע לכל אחת מהחברות הסלולריות הותיקות עם באחריות יצרן שנקנה בכל חור בעולם והן יתקנו לך אותו.

מסכים. יש בעיה במדינה שלנו. תרבות החאפריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...