פורסם 2013 בפברואר 212 שנים ממה שאני יודע השירות של ח.י הוא שירות מעולה שלא עושים בעיות . יש לי חבר שקנה מסך שלהם מחברת LG באחת מהרשתות הגדולות - איבורי או KSP, כשהוא חזר הביתה הוא ראה שלמסך יש ריצודים , הוא נסע לראש העין למעבדה הראשית ושם החליפו לו במקום למסך חדש ותקין ואפילו הביאו לו חומר לניקוי מסכים מתנה . כך שאני חושב TMS יכלו לסיים את הנושא תוך יום ולא אחרי שבועיים. אם מסך היה נפתח בחנות זה משהו אחד. ברגע שמסך הגיע ללקוח - בירור של נזק/פגם יצור עובד לידי יבואן. ומה שאני חושב אותך מזמן היה צריך לשייך לבעל עניין שבוע נפלא לכולם.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.