עבור לתוכן

חווית קנייה מאכזבת מtms - מעודכן *

Featured Replies

פורסם

ממה שאני יודע השירות של ח.י הוא שירות מעולה שלא עושים בעיות .

יש לי חבר שקנה מסך שלהם מחברת LG באחת מהרשתות הגדולות - איבורי או KSP, כשהוא חזר הביתה הוא ראה שלמסך יש ריצודים , הוא נסע לראש העין למעבדה הראשית ושם החליפו לו במקום למסך חדש ותקין ואפילו הביאו לו חומר לניקוי מסכים מתנה . כך שאני חושב TMS יכלו לסיים את הנושא תוך יום ולא אחרי שבועיים.

אם מסך היה נפתח בחנות זה משהו אחד. ברגע שמסך הגיע ללקוח - בירור של נזק/פגם יצור עובד לידי יבואן.

ומה שאני חושב אותך מזמן היה צריך לשייך לבעל עניין:)

שבוע נפלא לכולם.

  • תגובות 46
  • צפיות 11.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני חושב שהדיון מיצה את עצמו - ננעל

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים