עבור לתוכן

GTX670 נגד HD7970 - מי עדיף באותו המחיר?

Featured Replies

פורסם

(Tier B Upper High-End --(Plays like a tamed beast)

112%-- Radeon HD 7970 GHz Edition 3GB (DX11.1) -- 251 VP --- (* NEW ENTRY! *)

104%-- Geforce GTX 680 2GB (DX11.1) -- 235 VP

103%-- Radeon HD 6990 4GB (DX11) -- 232 VP

102%-- Geforce GTX 590 3GB (DX11) -- 230 VP

100%-- Radeon HD 7970 3GB (DX11.1) -- 225 VP

  • Tier C Mid High-End --(Plays most games at maxed-out settings @ 2560x1600 w/ 4x AA


  • 111%-- Radeon HD 7950 Boost Edition 3GB (DX11.1) -- 214 VP ---

    110%-- Geforce GTX 670 2GB (DX11.1) -- 213 VP

    109%-- Radeon Ares HD 5870X2 4GB (DX11) -- 210 VP

    107%-- Geforce GTX 560 Ti 2Win 2GB (DX11) -- 207 VP

    100%-- Radeon HD 7950 3GB (DX11.1) -- 193 VP

  • תגובות 61
  • צפיות 11.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

ל-7970 תמיכה מלאה ב-DX11.1

פורסם

בכלל לא מעניינת אותי צריכת החשמל.

פורסם

בכלל לא מעניינת אותי צריכת החשמל.

אתה עובד חברת חשמל במקרה?

פורסם

ל-7970 תמיכה מלאה ב-DX11.1

פחות קריטי. אתה תחליף אותו לפני שיתחלף API נפוץ, ובכל מקרה אתה חייב WIN8 בשביל DX11.1. לא רואה סיבה להחליף את WIN7 בינתיים.

פורסם

יש לי win8 וכרטיסים תומכים DX11.1 באופן חלקי, זה סתם מציק בעין שהמערכת מראה תמיכה ב-11 ולא ב-11.1, סתם עניין עקרוני.

פורסם

אני מאמין שהיה יותר מציק לך בעין אם היו חסרים אפקטים של פיזיקס... או אם היית שוחה ב microstutter (אם להתבסס על הסיקור של techreport). :P

פורסם

הייתי בטוח שה-MS קורה אך ורק על מערכי כרטיסים של AMD... גם בסתם כרטיסים?

פורסם

(MS יכול להיות גם במערך SLI). אולי MS זו לא בדיוק המילה המתאימה לחדי ליבה... אם תרצה: high-latency frames

לא ניתקלת בבדיקות האילו של 660ti מול 7950 לאחרונה ?

http://techreport.com/review/23981/radeon-hd-7950-vs-geforce-gtx-660-ti-revisited

http://techreport.com/review/24022/does-the-radeon-hd-7950-stumble-in-windows-8

http://techreport.com/review/24051/geforce-versus-radeon-captured-on-high-speed-video

טוב לא מדובר באותם כרטיסים בדיוק... וזה גם יכול להשתנות עם דריברים.

פורסם

אני מודע שיש MS מסויים גם על SLI, אבל עד עכשיו הייתי בטוח שזה חריף מספיק בשביל להפריע לך לשחק רק על מערכי CF.

המאמר היחיד שקראתי בנושא זה המאמר הזה:

http://www.tomshardware.com/reviews/radeon-geforce-stutter-crossfire,2995.html

יותר מזה, אני מאמין שמערך כרטיסים לא כל כך רלוונטי ברוב המקרים. תקנה כרטיס אחד בסכום X עכשיו, ועוד שנתיים שלוש כשהוא יתחיל לגמגם תחליף אותו. לא תצטרך להחליף שוב, כי אחרי עוד שנתיים שלוש אתה כבר תחליף פלטפורמה - את לוח האם, המעבד, הזיכרון והכל.

פורסם

נכון שזה פחות חריף במערכי ריבוי ליבות אצל nvidia (הם מיישמים frame metering חומרתי).

אבל אני התייחסתי דווקא לחדי ליבה (ראה את הלינקים שקישרתי). הנקודה היא שגם שם FPS ממוצע לא מספר את כל הסיפור.

פורסם

אני גם שמתי לב לאחרונה אני רואה הרבה חיתוכים כאלה במשחקים

מה עושים עם זה ?

פורסם

איזה חיתוכים ? נראה לי שאתה מדבר על tearing. תפעיל vsync תראה אם זה מסתדר

פורסם

איזה חיתוכים ? נראה לי שאתה מדבר על tearing. תפעיל vsync תראה אם זה מסתדר

אני רואה את זה ב BF3 וגם ב BL2 מידי פעם

משהו כמו פה ב 7950 ב 0:04

וגם משהו כמו זה ( אבל בדסקטופ אין לי אותם לא זכור לי , זה קורה רק במשחקים )

לצורך הדוגמא סתכל ב 0:10 התמונה נחתכת

יכול להיות דרייברים ?

פורסם

הסרטון הזה צולם עם מצלמה super slow-motion ב-120fps. המשחק רץ ב-72fps~ על מסך 60hz, ללא vsync. ומשודר בהילוך איטי.

הסרטון בעקרון בא להראות השהיות בין פריימים, אבל בגלל שאין vsync רואים פה גם tearing (מה שאתה מדבר עליו, ומה שגם רואים בסרטון של השולחן עבודה).

תפעיל vsync מהמשחק. במשחקים שלא מציעים אפשרות כזאת מתפריט הגדרות הוידאו, תאלץ להשתמש בתוכנה צד שלישי - d3doverrider.

(למרות שהאפשרות להכריח vsync מהדריבר קיימת ב-CCC, הבנתי שהיא עובדת רק ב-OpenGL ולא ב-D3D, בגלל איזה סטנדרט שמיקרוסופט

הציבה מאז חלונות ויסטה, ש AMD "מכבדת" משום מה, לעומת nvidia שבחרו להתעלם ולהמשיך לספק תמיכה מהדריבר).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים