החיפוש אחרי המגן מסך הבא - הוזמן JLG - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החיפוש אחרי המגן מסך הבא - הוזמן JLG


iakovl

Recommended Posts

את הנוט 2 שלי קניתי היום ויש לי כמה מגני מסך "יבשים" פשוטים (אם מישהו מחפש)

אבל החלטתי לחפש גם דברים יותר "רציניים"

כרגע השאלה היא האם ללכת על מגן "רטוב" או "יבש" טוב כאשר הדבר הכי טוב ברטובים הוא שהוא יושב על כל המסך

המחיר כמובן לא זול אבל אולי כרגיל אני אנסה לעשות משהו קבוצתי (אם אתם מעוניינים באיזה מגן תגידו ונראה מה נעשה)

אחרי זה יש את המגני זכוכית שפשוט יושבים על המסך

הבונוס הנוסף לזה הוא שהם מחליפים גם את הצבע של המסגרת (סוף סוף שחור!!!) אבל הם מורידים מאיכות המגע לפי חלק מהאנשים והם גם עולים הון קל... מצד שני הגנה מטורפת למסך מצדיקה לדעתי השקעה

אני בודק גם אפשרות לארגן קניה קבוצתי של מגני Just like Glass, מגן רטוב שיושב על כל המסך ונחשב לטוב לפי XDA... רוצה לנצל את סוף שנה בשביל שזה לא יעלה יותר מדי (מקווה באזור 60~)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היו לי עשרות סוגים שונים של מגני מסך, בניהם מהחברות המובילות, כמה מסקנות שהגעתי אליהן:

1. מגן רטוב, לא מגיע לרמת ההרגשה והנראות של זכוכית ומגן מסך יבש (מרגיש במידה מה, כמו להעביר את האצבע על גומי), להרבה מאלה יש משטח שידוע כקליפת תפוז, לא חלק לחלוטין, והוא פוגע בצבעים המקוריים של המסך בד"כ מוסיף גוון צהוב, אם זאת הוא קל להתקנה ועמיד בפני שריטות. מכסה את כל המסך. שומניות מהידיים נשארת עליו במידה נמוכה. בד"כ בא עם אחריות 3< שנים.

2. מגן מסך יבש, מחברות לא מוכרות (כולל מגנים סיניים), הראות גרועה (לא שקוף-נקי לחלוטין, גוון צהוב), קל להתקנה (בד"כ, אך פחות מהרטוב), מתמלא בשריטות מהר מאוד, צריך להחליף לעתים קרובות. לפעמים הוא לא חתוך 100% כמו שצריך (במקרה של ה- S3/NoteII אינו מכסה את כל המסך). שומניות מהידיים נשארת עליו במידה גבוהה, צריך לנקות לעיתים קרובות, לא קל לניקוי, אם זאת זול מאוד.

מגן מסך יבש מחברות מוכרות, בד"כ אינו נשרט בקלות (יש יוצאים מהכלל כמו ה- SGP Nano), ראות מעולה, קל להתקנה, נותן הרגשה של זכוכית, שומניות מהידיים נשארת עליו במידה בינונית, קל לניקוי. חיתוך מדויק (במקרה של ה- S3/NoteII אינו מכסה את כל המסך, החיסרון הכי גדול).

3. מגן מסך זכוכית קשיחה, ראיתי אצל חברים, לא אהבתי בכלל, מגושם על המכשיר, מוריד מהאלגנטיות המקורית. לדעתי הוא לא יגן ברמה של שאר המגנים בעת נפילה, מוריד מרגישות המגע.

כרגע אני עם SGP Nano והוא כבר חטף כמה שריטות, אך מעבר לזה הוא הטוב ביותר שהיה לי עד כה (ל- S3).

אני פוזל לכיוון ה- Warpsol יש גם בארץ, אך עוד לא הצלחתי למצוא ביקורת נורמלית וחד משמעית לגביו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את הבעיה של ה"מגע גומי" במגנים רטובים אני מכיר... ולכן הבחירה בJLG שנועד מראש לפתור את הבעיה הזאת

כרגע יש לי יבש פשוט מאיביי אבל רציתי להשקיע קצת (הנוט 1 שלי היה עם SGP)

לגי חיתוך לא מלא... הבעיה בנוט 2 וגלקסי 3 הוא העובדה שהמסך פשוט לא שטוח, לדעתי אחת הסיבות לזה שהם שבירים יותר

לגבי Warpsol... לקנות בארץ... בדיחה רעה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מנסיון עם ZAGG שיושב לי ה-DHD מזה שנה וחצי בערך, אני חייב לציין שהמגנים הסינים בדולר אולי חביבים, אבל יוצא להחליף אותם בתדירות והם צוברים שריטות בקלות ומתקלפים. שלא נדבר על העובדה שהם לא באמת מגינים על המסך ממכות, אלא רק בפניי שריטות. חסרון נוסף כפי שהוזכר פה הוא שמגנים סינים לרוב לא נחתכים בדיוק רב ואז מקבלים שוליים קלים שלא מוגנים.

ה-ZAGG מגן מצוין בפני מכות/חבטות ונפילות- מקנה למסך צפידות גבוה (הגנה בפני מכות פתאומיות). אומנם תחושת הגומי/קליפת התפוז קיימת וזה בהחלט מציק (מתרגלים) והוא גם מבריק ולא נוח בשמש אם אתה כמוני ששם את המסך על בהירות נמוכה (עם מסך סופר אמולד זה נראה לי פחות יורגש).

הפלאפון שלי נפל אין ספור פעמים כשהנוראית מכולם הייתה נפילה ממדף בגובה מטר וחצי ישר "FLAT" על המסך. המכשיר שלי מוגן עם מגן TPU סיני בדולר ו-ZAGG. בנוסף אם מעניין אותך יש סירטוניי קיצון שהחברה פירסמה ביוטיוב של ZAGG שהם מכסחים מסכים למוות.

חסרון נוסף שיש לו, הוא אם אתה מחליק את האצבע ולוחץ על המסך, אתה יכול בטעות למרוח את המגן מסך כמו שבטעות קרה לי באחת הפינות ואז המגן יצא קצת מהמסגרת ויש למגן רצון להתקלף.

מגניי מסך פלסטיקים/זכוכית וכאלה על הפנים לדעתי ומורידים משמעותית מטיב ביצועיי המסך מכיוון והם מרחיקים את מגע האצבע מהמסך שגורם לירידה בביצועי המסך.

לגבי שינוי בצבעיי המסך, אני לא כזה רגיש לנושא, כך שאין לי תגובה כאן (גם לא היו לי כ"כ הרבה כמו אצלכם).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה המגן שאני רוצה (יש כאמור למכשירים אחרים)

https://www.dbacases.com/screen-protectors.aspx

הבעיה? מחיר של 13.5$

כן... לא זול

ויש כאן גם דמי משלוח לארץ... מה שכן, מ50$ המשלוח חינם = אני צריך עוד כמה אנשים

שכחתי לציין, בזמנו כשהבעלים של החברה הזו הגיע ל- XDA (קוראים לו סקוט, ידוע כ- SSHGuru) והציע לשלוח מגנים כאלה לחברים לבדיקה (בתמורה לביקורת), הוא רצה $11.5 (למיטב זכרוני) משלוח והמגן מסך בחינם, אך הבעיה הייתה שהמגן היה פשוט בצורה מלבנית ורק מכסה את התצוגה עצמה (לא את כל הזכוכית), אז ויתרתי. אחרי כמה שבועות הוא אמר שהם בודקים כיסוי יותר גדול, כמו המגנים הקשיחים הרגילים, אך הוא אמר שאם הם מתקלפים זה לא על אחריותו (ובאופן כללי, אין אחריות על המגינים שלו, אך הוא כן מחליף לחברי XDA בינתיים). לא ברור לי איפה זה עומד עכשיו.

אם אתה קונה את המגן הזה, תן פידבק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההתנסות שלי עם מגינים רטובים מסתכמת ב xtremeguard לS3

קניתי full body protector וכמה מגיני מסך.

בגדול, לא אהבתי את המגן מסך,למרות שהוא מגן מסך מלא באמת יש לו תחושת גומי והאצבע לא זורמת

נשארתי בינתיים רק עם המגן האחורי והחלפתי למגן מסך אחר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...