פורסם 2012 בדצמבר 512 שנים שלום.ביום שלישי שעבר (27.11.2012), שלחתי דרך חברת השילוח UPS את מכשיר האל פסק שלי מדגם PRD650, לאדוויס לצורך החלפת סוללה. והיום או מחר, הם אמורים להחזיר לי אותו.הבעיות עם אדוויס היו בעת שהתקשרתי אליהם על מנת לשלוח את האל פסק אליהם דרך שליח של UPS בשעות שנוחות לי, לברר האם מכשיר האל פסק שברשותי מוכן ומתי יחזירו לי אותו: משום מה, מערכת ניתוב השיחות של אדוויס העבירה אותי לעיתים קרובות מאוד בכפייה (מבלי שביקשתי זאת), אל המענה הקולי שלהם. פעם הועברתי למענה הקולי בהפרשים של חצי דקה עד דקה לאחר הכנסתי להמתנה, ואף היו פעמים שהועברתי מיד עם סיום ההודעה הרגילה מהסוג של "נציגינו עסוקים בפניות קודמות", מבלי להכנס כלל להמתנה, דבר שלמעשה מנע ממני את האפשרות לגשת לשירות הלקוחות שלהם, ודרש ממני לחייג אין סוף פעמים עד לרגע שבו ענו לי.רק כאשר היה לי מזל, ונציג הספיק לענות לפני שהמערכת הכניסה אותי בכוח למענה הקולי, יכולתי לדבר איתם.נראה לי שאו שיש להם בעיות עם המרכזייה, או שהמרכזייה שלהם מתוכנתת לא נכון.מה דעתכם?
פורסם 2012 בדצמבר 512 שנים שאתה בפורום הלא נכון.למה שלא תכתוב מכתב לנציב פניות הציבור בנושא תכנות מרכזיות טלפון?
פורסם 2012 בדצמבר 512 שנים מחבר מה לא בסדר עם הדיון?צריך לפנות לנציב פניות הציבור כדי להתלונן על בעיות עם מערכת ניתוב השיחות של אדוויס?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.