שאלה על סטיק MK802 III Dual Core A9 1.6Ghz , 8GB , Android 4.1.1 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה על סטיק MK802 III Dual Core A9 1.6Ghz , 8GB , Android 4.1.1


JentuS

Recommended Posts

שלום לחברי הפורום .

אז כמו שרבים מכם התעניינו במוצר הנ''ל , גם אני התעניינתי והזמנתי לעצמי את הדגם שבכותרת .

השאלה שלי היא , האם אני יכול לחבר ליציאת ה- שלו כל מיני ג'ויסטיקים או\ו כל מיני בקרים אלחוטיים או חוטיים עבור השליטה עליו בטלוויזיה ? , כמובן יותר מדובר על השליטה עבור כל מיני משחקים .

והאם גם ההתקן מזהה כל סט רגיל של מקלדת ועכבר אלחוטיים בלי בעיה ?

תודה לכל העוזרים והמגיבים .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יודע שאני מקפיץ את הדיון הזה לאחר שעבר יותר משבוע שהוא לא היה פעיל , אבל הייתי חייב כי יש לי עדכון וגם שאלה נוספת בקשר למוצר הזה .

אז ככה , לפני יומיים קיבלתי את הסטיק אנדרואיד הזה , הספקתי כבר קצת לשחק בו , ואני חייב לציין שזה דבר מגניב , משהו שהוא חדש לי ויכול להיות גם לאחר חדש מי שלא התנסה בזה .

הסטיק עובד בסדר , התקנתי בו כל מיני אפליקציות , הכל נראה עובד בסדר , ממש כמו בפלפון שלי .

עכשיו השאלה שרציתי לשאול היא :

נכנסתי לאתר היצרן של הסטיק הזה וישר ראיתי שיש איזשהו עדכון למוצר , כמובן הורדתי אותו .

כמו שהבנתי זהו איזשהו עדכון עבור המערכת , אבל איך אני בידיוק מתקין את העדכון הזה , שירד לי כקובץ ZIP ?

האם לפני התקנתו של קובץ העדכון הזה עלי לשמור אותו בזכרון הפנימי של המכשיר ומשם איכשהו להתקין אותו או שאני צריך לשמור את הקובץ הזה בכרטיס זכרון שנכנס לתוך המכשיר ומשם להתקין אותו ? , ועוד פעם , האם מישהו יודע איך בדיוק להתקין את קובץ העדכון הזה

אשמח לתשובות , המלצות והערות , תודה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסטיק הזה בסדר גמור , עובד טוב , בינתיים לא נתקלתי בבעיות איתו , לפני יומיים הזמנתי את השלט MELE בשבילו , כי בהתחלה הזמנתי את הסטיק בלי השלט הזה , עד עכשיו השתמשתי בעכבר מחשב בכדי לשלוט בסטיק הזה אבל לדעתי זה לא הכי נוח , אז בגלל זה הזמנתי את ה-MELE עבורו , דרך אגב , עצה שלי , מי שמתכוון לקנות סטיק מסויים עבור ה-TV שלו , עדיף תזמינו אותו ישר עם אחד השלטים שפותחו עבור הסטיקים האלו , לדעתי השלטים האלו יותר נוחים לשימוש מאשר עכברי מחשב ומקלדות מחשב רגילות , וגם כי כשתזמינו את שניהם יחדיו אז זה יוצא יותר זול מאשר לקנות בניפרד (כמו שאני עשיתי) .

ועוד משהו , הלינק שהבאת , אני רואה שזה למכירה בארץ וזה עולה קרוב ל-500 ש''ח , תעשו לי טובה , אל תהיו פראיירים , תיקנו הכל מחו''ל במחירים נורמאליים , ולא בארץ במחירים האסטרונומיים והלא שפויים !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...