שאלה בנוגע לקירור Noctua NH-D14 ולזכרונות G.Skill Ripjaws-X 2x4GB 1600 MHz - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בנוגע לקירור Noctua NH-D14 ולזכרונות G.Skill Ripjaws-X 2x4GB 1600 MHz


OhayoNB

Recommended Posts

שלום לכולם,

הרבה אנשים אמרו לי שהקירור Scythe Mugen 3 Rev.B יכול לגעת בגופי הקירור הארוכים של ה-G.Skill Ripjaws-X כי הוא די נמוך וגם דיברתי עם מישהו מהפורום הזה שהזכרונות נוגעים לו במוגן בשני הסלוטים הראשונים.

ראיתי סרטונים של התקנות של הקירור Noctua NH-D14 וראיתי שהוא די גבוה, וטוב יותר (בתוספת של 120 ש"ח).

עכשיו יש לי כמה שאלות בנוגע לזה:

1. ה- NH-D14 נושא עליו שני מאווררים והוא די גדול ומסיבי, אבל עצם זה שיש עליו שני מאווררים אני מתאר לעצמי שהוא מרעיש כנראה יותר מהמוגן, האם זה נכון והאם רמת הרעש היא בהרבה יותר גבוהה משל המוגן?

2. הוספת ה-120 ש"ח האלה בין הנוגטואה למוגן היא שווה את הכסף? אני מתכנן לעשות OC בעתיד ואני רוצה טוב ואני רואה עליו המון פידבקים חיוביים ואני רואה שהרבה מרוצים ממנו, השאלה היא אם ההבדל בינו לבין המוגן הוא הבדל ענק ומצדיק הוספת 120 ש"ח? ואם מישהו יודע כמה מעלות הבדל יש ביניהם במנוחה, במשחק ומאמץ.

3. אם אני יקח את ה- ואת הזכרונות הנ"ל, הקירור לא יגע בזכרונות ? כי חיפשתי קצת בגוגל וראיתי ביוטיוב כל מיני אנשים שיש להם את ה-Ripjaws-X ואת הקירור הזה באותו מפרט, אז סביר להניח שאפשר לקחת את שניהם. (אם זה הכרחי לתשובה המארז הוא Armor Revo.

תודה רבה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. הנקטואה בכללי ידועה במאווררים שלה ובעיצוב הדי יחודי שלהם לזרימת אויר אופטימאלית תוך שמירה של שקט יחסי.

זה שיש לו 2 מאווררים לאו דווקא אומר שהוא מרעיש יותר- תלוי מה רמת הרעש של המאווררים הללו. לרוב הקירורים שלהם נחשבים לשקטים. אמליץ לך לקרוא סקירות ברשת על הקירור הזה לקבלת אינדיקציה טובה יותר (כולל סרטונים ביוטוב).

2. איני יודע אם זה מצדיק את זה, אני משער (אל תתפוס אותי במילה) שהקירור הזה מוריד איזה מעלה או שתיים מאשר המיוגן לכן כמובן שהיחס בין המחיר לביצועים הוא לא ליניארי. אם אתה לא מתכנן אוברקלוק מטורף, לך על המיוגן ב-200 ש"ח וזהו.

3. למיטב ידיעתי הנקטואה אכן מעט גבוה יותר ולכן זכרונות עם צלעות קירור גבוהים יחסית כן נכנסית מתחתיו (הנה דוגמא עם הקירור והזכרון הזה).

מה שכן, בוא נתחיל בעובד שאתה לא חייב לקחת את הזכרונות הללו. אם אתה קונה ב-KSP, בתוספת כספית קטנה יש לך את ares אשר כוללים קירור נמוך יותר, את NT שהוא קירור ה-value שלהם- לרוב משתלם יותר ואתה לא תרגיש בהבדל או שאתה יכול לקחת סטיק אחד של 8GB value של קורסאייר במחיר שלדעתי מצויין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הNH-D14 גם גבוה יותר, וגם אפשר למקם את המאוורר התחתון גבוה יותר אם רוצים(או להזיז אותו לצד השני אם יש מקום).

יש לו שני מצבי מהירות, אחד לביצועים מקסימלים, והשני לשקט מירבי.

בהשוואה למוגן 3 לNH-D14 יש יחס טמפרטורה לשקט טוב יותר, ופוטנציאל גבוה יותר לביצועים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...