פורסם 2012 בנובמבר 2113 שנים אירופה אם אני זוכר נכון, ארה"ב כבר עובר אצלי את ה100 וזה מתחיל להשפיע...
פורסם 2012 בנובמבר 2113 שנים שלום לפותח ולכל השאר. אין סיכוי שטווח הזמן למעבר בין מבצעים הוא תשעה ימי עסקים. אתה יכול לבקש לעבור למבצע אחר מהמבצע באנדל שאתה לקוח בו וההחלפה תבוצע מיידית. (ממליץ על "טריפל פלטינום מיוחד"- 339 ש"ח על 100MB+נייח נייד ללא הגבלה+בסיס עם כל חבילות התוכן וחבילת ערוצי HD).אם במערכת הוט לא תהייה מנוי על מבצע באנדל, בהוטנט יקבלו על זה את העדכון תוך משהו כמו שני ימי עסקים ואז לא תהייה בעייה להתנתק.אתה היום חתום על העסקה עם הוטנט רק דרך הוט. הוטנט היא ספקית השירות שלך דרכם בלבד. עד שלא תחליף מבצע בהוט , אין לך מה לדבר עם הוטנט. לדעתי הנציג שדיברת איתו בהוט פשוט היה דפ"ר רציני. אתה בטוח שלא ביקשת לעדכן איזשהו מבצע ועדים (קרנות שוטרים, סטודנטים, תעשייה אווירית, עובדי אלביט, חברת חשמל וכו'...) או אולי לשנות בעלות על המנוי או כל פעולה אחרת שדרשה שליחת מסמכים כלשהם?אני פשוט לא מצליח לחשוב על משהו שיגרור תשעה ימי המתנה...
פורסם 2012 בנובמבר 2113 שנים MIKE למה בכלל לשדרג?ה12 מגה לא מספיק למשהו? סליחה שאני הורס לספקיות את הפרנסה אבל 12 מגה אמורים להספיק לכל פיראט (לא יודע אם אתה כזה). זה כמו מחשב ישן- אם הכל עובד טוב למה סתם להזיז חלקים? חלילה יקרה משהו ואתה תגיע לפינגים כמו של פותח האשכול...
פורסם 2012 בנובמבר 2113 שנים סליחה שאני הורס לספקיות את הפרנסה אבל 12 מגה אמורים להספיק לכל פיראט (לא יודע אם אתה כזה). אם כבר, הפרנסה היא לא של הספקיות, אלא של חברות התשתית. ההבדל במחיר בין 12Mb ל100Mb אצל הספקים זניח יחסית להבדל אצל HOT/בזק.
פורסם 2012 בנובמבר 2113 שנים מחבר שלום לפותח ולכל השאר. אין סיכוי שטווח הזמן למעבר בין מבצעים הוא תשעה ימי עסקים. אתה יכול לבקש לעבור למבצע אחר מהמבצע באנדל שאתה לקוח בו וההחלפה תבוצע מיידית. (ממליץ על "טריפל פלטינום מיוחד"- 339 ש"ח על 100MB+נייח נייד ללא הגבלה+בסיס עם כל חבילות התוכן וחבילת ערוצי HD).אם במערכת הוט לא תהייה מנוי על מבצע באנדל, בהוטנט יקבלו על זה את העדכון תוך משהו כמו שני ימי עסקים ואז לא תהייה בעייה להתנתק.אתה היום חתום על העסקה עם הוטנט רק דרך הוט. הוטנט היא ספקית השירות שלך דרכם בלבד. עד שלא תחליף מבצע בהוט , אין לך מה לדבר עם הוטנט. לדעתי הנציג שדיברת איתו בהוט פשוט היה דפ"ר רציני. אתה בטוח שלא ביקשת לעדכן איזשהו מבצע ועדים (קרנות שוטרים, סטודנטים, תעשייה אווירית, עובדי אלביט, חברת חשמל וכו'...) או אולי לשנות בעלות על המנוי או כל פעולה אחרת שדרשה שליחת מסמכים כלשהם?אני פשוט לא מצליח לחשוב על משהו שיגרור תשעה ימי המתנה...היי google, תודה על המידע, אכן שאלתי מליון פעם ודיברתי עם יותר מ 4 נציגים וקיבלתי את אותה התשובה, מחלקת שירות לקוחות התעקשו שהם לא יכולים לבצע את הפעולה של פירוק הבאנדל והם צריכים להעביר את זה למחלקה אחרת שמטלפת בזה ולכן זה לוקח 9 ימי עסקים, גם לי זה היה נשמע מופרח לגמרי, מה שביקשתי בסך הכל הוא להישאר באותה החבילה עם אותו המבצע טריפל פלטינום ב309 ש"ח ( ללא הוטנט ) ללא הספק וזהו, באמת שאין לי מושג מה כל כך מסובך,הכי מוזר זה שבערב התקשרו אליי מהוטנט ואמרו שהם קיבלנו מהוט הודעה לניתוק אבל הם לא יכולים לנתק אותי כי החשבונית היא דרך הוט בלבד, לי זה ברור השאלה היא למה הוט מודיעה להוטנט לנתק אותי אם הם יודעים שאני משלם דרכם? יד ימין ויד שמאל?פשוט ייאוש עם השירות הזה
פורסם 2012 בנובמבר 2113 שנים MIKE למה בכלל לשדרג? ה12 מגה לא מספיק למשהו? סליחה שאני הורס לספקיות את הפרנסה אבל 12 מגה אמורים להספיק לכל פיראט (לא יודע אם אתה כזה). זה כמו מחשב ישן- אם הכל עובד טוב למה סתם להזיז חלקים? חלילה יקרה משהו ואתה תגיע לפינגים כמו של פותח האשכול... מסכים לעקרון בדברים שכתבת ואכן ברוב הזמן 12 מגה מספיקים לי אבל חוץ מהעובדה שאף פעם לא יזיק להוריד מהר יותר אני למעשה יכול לקבל בבאנדל הזה יותר ממה שאני מקבל היום באותו מחיר פחות או יותר (ונעזוב את הקטע של להיות מחובר להוט בבאנדל מרובע) עשיתי את החשבון ובטריפל פלטינום אני מקבל עוד ערוצי HD שאין לי היום (עלות של 20 ש"ח בחודש), 100 מגה תשתית (מול 12 מגה היום) וחוסך 14 ש"ח בספק (בהנחה שאני עובר להוט- מה שלא סגור ובכלל לא בטוח אלא לשם הדיון). בנוסף לכל זה ולמרות שזה החלק המינורי, מחוברים לי לרשת הביתית שני מחשבים, סטרימר ועוד כמה דברים...שוב, זה המינורי מבין כל השיקולים... לגבי הפינגים, האמת שזו באמת הנקודה הקריטית בנושא, אני אומנם משחק הרבה פחות מבעבר אבל אני לא רוצה להגיע למצב של פינגים ממש ממש גרועים...
פורסם 2012 בנובמבר 2113 שנים ייתכן שכחלק משיתוף פעולה (מתחת לפני השטח) בין החברות, ברגע שלקוח מבקש מהוט לבצע פעולת פירוק באנדל, חברת הוט מיידעת על כך את חברת הוטנט כדי שתוכל לנסות לשמר אותו.בכל אופן, אתה לא צריך להיות מושפע מזה שהתהליך לוקח תשעה ימי עסקים. משמע, שהוט צריכה לבצע עדכון רטרואקטיבי על המבצע, כך שלפחות ברמת החשבונית תוכל לראות שבמנוי שלך אתה לקוח במבצע החדש שבחרת בו מהיום הראשון שבו ביקשת לעבור אליו.(אלא אם כן מעודכן תחת תנאי המבצע שיציאה ממנו כרוכה בהמתנה שמחייבת אותך להיות מחובר אליו לעוד תשעה ימים).כך, תוכל להתנהל כבר מעכשיו כאילו אתה כבר מנותק ומעודכן במבצע חדש.מציע לבדוק את זה מול שירות הלקוחות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.