סטטוס של זמינות טאבלטים מסין - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סטטוס של זמינות טאבלטים מסין


NI4NI

Recommended Posts

שלום

אני רוצה להזמין סיני מאחת מהחנויות ברשת, אבל אני מהסס כי קראתי כאן ובפורומים אחרים על כל מיני בעיות בנושא: הזמנות שלא מגיעות ואחרי חודש החנות מבטלת את ההזמנה, שנתקעים לנצח במכס הסיני, המכס הסיני עוצר משלוחים המכילים סוללות ליתיום ועוד ועוד סיפורים.

לא ברור לי כמה מזה אמת וכמה אגדות אורבניות, האם הבעיה גורפת או שרוב ההזמנות מוצלחות ופה ושם יש מישהו שנדפק. יש מידע חלקי ומבולבל.

הייתי רוצה לנסות לעשות סדר בנושא כדי שנדע מה המצב.

אשמח אם תוכלו לספר כאן את חוויותיכם מהזמנות בסין (הזמנות עדכניות, לא משהו מלפני חצי שנה) - מי קיבל, מי לא קיבל ומה הייתה ההתנהלות.

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יכול לעזור לגבי טאבלטים אבל אני לא מזמן קיבלתי סלולרי סיני, בסופו של יום, זה סלולרי מוגדל, זה כמעט אותו דבר ושניהם מכילים ליתיום.

לא הייתה לי בעיה כלשהיא.

מצד שני נתקלתי באתר של אחת מחברות המשלוחים במודעה שהם לא יבצעו משלוחים של כל דבר המכיל לתיום וראיתי ידיעה כזו גם בפורמים של איביי, אני מניח שהדברים האלו לא נכתבו סתם.

הדבר האחרון שאני יכול להגיד, בחודשים האלו המשלוחים מסין לוקחים יותר זמן מהרגיל בגלל חגים שם שזה קצת מציק אבל זה מה יש.

מעבר לזה חכה לעוד תגובות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה שכרגע הם באמת לא שולחים מוצרים על סוללות.

כשמוצר עם מגיע למכס שם, אם הוא לא עובד, הם ישלחו את זה לסניף אחר וכן הלאה. כך הטאבלטים המוזמנים עושים סיבבוים בכל רחבי סין במשך שבועות ארוכים, ולרוב גם לא ישלחו לבסוף בכלל.

לפעמים זה כן עובד, אבל לאחרונה בדרך כלל לא.

חשוב לזכור שמשלוחים מסין מאז ומתמיד היו איטיים בטירוף, ולפעמים לחבילות לוקח חודשים להגיע. ככה בכלל אי אפשר לדעת מה קורה.

בשורה התחתונה- אני ממליץ לא לקנות כרגע שום מוצר עם מסין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גם יודע מכמה אתרי מכירות מסין שיש בעיה עם מוצרים עם סוללת ליטיום, למיטב הבנתי זה אמור להיפתר מ10 לנומבר

הבנתי שבתאריך הזה מבוטל האיסור הזה.

בכל מקרה אני עשיתי הזמנה גם מפנדוויל של סלולרי דרך סינגפור ומשם בכלל לא צריכה להיות בעיה לראיה סטטוס הזמנה שלי יושב על נשלח לארץ

הזמנתי גם מפוקלפרייס ושם הם שינו לי את המשלוח מסין לdhl רגיל לא אקספרס בעקבות הבעיה שהייתה נכון לעכשיו סטטוס ההזמנה עדין שם, ההזמנה נשלחה ב1 לחודש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

בשורה התחתונה, עדיין לא שמעתי על סיפור אחד חיובי של מישהו שהזמין טאבלט/סמארטפון לאחרונה מאתר סיני ואכן קיבל אותו (באמת קיבל, לא "זה בדרך", "זה בסטטוס נשלח לישראל", "זה היה לפני חצי שנה" טכאלה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הזמנתי AURORA2 מ-AINOLSTORE ב-10.10, לקח להם כמעט שבועיים לשלוח אותו (out of stock), במשך 3 שבועות הו הסתובב ברחבי סין והיום בדקתי באתר של רשות הדואר וכתוב שם שהוא נחת בסניף הדואר המקומי בשעה טובה!

נשאר לי רק לקחת אותו ולראות שלא במקרה השאירו את הסוללה בסין :lol:

לפי 17TRACK פתחו וסגרו את החבילה לפחות פעמיים בסין... :pissed:

אעדכן...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...