פורסם 2012 בנובמבר 913 שנים שלום רב!אני יודע שיש אשכול המלצות אבל הוא מאוד מצומצם ולא מפורט מספיק(לא מפרט את החנויות שביניהם אני מתלבט)אני מעוניין בשבוע הקרוב לרכוש מחשב חדש ועדיין לא יודע בדיוק מאיזה חנות לרכוש אשמח אם מישהוא יכול להמליץ לי על חנות אני מחפש חנות שתהיה טובה ואמינה וזולהחנות שיש ללקוחות ניסיון עם מימוש האחריות בהסתם דוגמא: אם קניתי כרטיס מסך יקר ב2000 שקל והוא נשרף או התקלקל והוא עדיין במסגרת האחריות של השלוש שנים החנות תהיה שם בשבילי כדי להחליף תחלקההתלבטות שלי היא בין rsm זיג זאג מחשבים tms?מה אתם חושבים מאיפה עדיף לקנות תמחשב?ואם יש חנות שלא הזכרתי אז בבקשה תתנו לי אותה
פורסם 2012 בנובמבר 1013 שנים לדעתי הרוב פה ימליץ לך על TMS. חנות שמשלבת בין אמינות ושירות טובים לבין תמחור מוצרים טוב.
פורסם 2012 בנובמבר 1013 שנים קניתי מtms כמה רכיבים בודדים בעבר. מחירים טובים ושירות טוב. למזלי לא הייתי צריך לממש אחריות אצלם.לעומת זאת קניתי בעבר 2 מחשבים שונים, כולל הכל וכולל ציוד היקפי מiqpc וזו הייתה חוויית קניה יוצאת דופן. גם כשהייתי צריך לממש אחריות (פעם על מסך שהיה בן שנה וחצי, ופעם על דיסק קשיח בן שבועיים) הם יצאו מגדרם לבוא לקראתי, ולתת שירות מקצועי אדיב ומהיר מאוד.
פורסם 2012 בנובמבר 1013 שנים שלום לךאני אישית רוכש מ RSM מחשבים (בחנות בתל אביב), יש להם 3 סניפים , הם אמינים וטובים , מקצוענים אמיתים.שירות מעולה .אני תמיד מציע לרכוש בחנות קרובה לבית , אני לא יודע איפה אתה גר , אבל אם אתה גר באיזור המרכז וצריך לנסוע על מנת לממש אחריות אז חבל .בכל איזור בארץ יש לך חנויות מומלצות בהתאם לרשימת החנויות המומלצות באתר.שמח לעזור מבין גדול
פורסם 2012 בנובמבר 1013 שנים חפש חנות שקל לך להגיע אליה. מנסיון תמיד יש סיכוי שמשהו יתקלקל ותצטרך לחזור אליהם פעמיים. פעם למסור ופעם לקחת.
פורסם 2012 בנובמבר 1113 שנים לי יש נסיון טוב עם RSM כפ"ס עם כמה מחשבים..ודוקוא עם TMS נסיון לא טוב.. תזהר שלא תבצע הזמנה ואז שתתקשר אחרי כמה ימים לשאול מה עם ההזמנה תגלה שביטלו אותה, בלי להודיע, כי לא היה במלאי..
פורסם 2012 בנובמבר 1113 שנים http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=502567.0 במקרה שלי, של-TMS לא היה רכיב הם שידרגו לי אותו לדגם אחד מעל.
פורסם 2012 בנובמבר 1113 שנים חבל שהשירות שאני קיבלתי מהם לא היה כזה.. אני לא מתקרב אליהם יותר. היו יכולים לפחות להודיע שהם מבטלים את ההזמנה, וגם את זה לא עשו (הם טוענים שהם התקשרו פעם אחת ולא עניתי.. יכול להיות, אני סטודנט. אז שישאירו הודעה, ישלחו מייל.. משהו..)
פורסם 2012 בנובמבר 1113 שנים חבל שהשירות שאני קיבלתי מהם לא היה כזה.. אני לא מתקרב אליהם יותר. היו יכולים לפחות להודיע שהם מבטלים את ההזמנה, וגם את זה לא עשו (הם טוענים שהם התקשרו פעם אחת ולא עניתי.. יכול להיות, אני סטודנט. אז שישאירו הודעה, ישלחו מייל.. משהו..)שלום לך. במקרה שלך היה ניסיון יצירת קשר. ברגע שלקוח לא עונה - אנו שולחים למייל עדכון שהזמנה מבוטלת בגלל שמוצר איננו במלאי.יותר מזה לא ניתן לעשות במקרים כאלה.אם יש לך שיחה שלא נענת ,אנו לא תקשרים ממספר חסוי - תמיד אפשר להחזור למספר טלפון.אם יש לך הרגשה שקיבלת שרות גרוע - לא היית שום כוונה לכך.
פורסם 2012 בנובמבר 1113 שנים קיבלתי עדכון הזמנה, נכון.אבל אין שם מילה על זה שההזמנה מבוטלת.חיפשתי וחיפשתי כמה פעמים... חשבתי שאולי אני באמת לא רואה, אבל העדכון הזמנה הוא כמעט אחד לאחד כמו המייל שקיבלתי בעת ביצוע ההזמנה.להפך, הוא גרם לי לחשוב שההזמנה בטיפול.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.