פינוי מקום במכשיר סמסונג גלקסי Y - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פינוי מקום במכשיר סמסונג גלקסי Y


huber

Recommended Posts

שלום חברים.

לאמי יש מכשיר מסוג גלקסי Y. לאחרונה היא מקבלת הודעות "השטח אוזל/internal phone storage is getting low" ו"הזיכרון של הודעות הטקסט מלא" מה שמוביל לכך שהיא פשוט לא מקבלת MMS ו SMS חדשים. לצערי המכשיר (שאינו מומלץ ד"א) מגיע עם שטח פנימי זניח. נכנסתי לנהול היישומים ונסתי להעביר חלק מהם לכרטיס הנוסף שהתקנתי (16 ג'יגה) אך לצערי אין שם אופציה שכזו, כנראה בגלל שהמכשיר הוא מגירסה 2.3.5 בלבד. לשם הבהרה, חלק מהיישומים אכן מותקנים על כרטיס ה SD, אבל אלו שיושבים בזיכרון המכשיר לא ניתנים להעברה לזיכרון ה SD על מנת לפנות מקום.

איך פותרים את הבעיה? לא מצאתי דרך להגיד למכשיר לשמור הודעות על כרטיס הזיכרון או להעביר ישומים לשם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבל שלא קראת את ההודעה שרשמתי:

"נכנסתי לנהול היישומים וניסתי להעביר חלק מהם לכרטיס הנוסף שהתקנתי (16 ג'יגה) אך לצערי אין שם אופציה שכזו"

בחלק מהם יש "העבר לטלפון" מה שאומר לי שחלק מהם כן מותקנים כנראה ישירות לכרטיס SD, בחלק מהם יש "עבר לאחסון USB" אבל הוא לא פעיל (בצבע אפור/אי אפשר ללחוץ עליו".

השאלה היא איך מעבירים "בכח ישומים שלא הותקנו לכרטיס SD ואיך (אם בכלל) אומרים למכשיר לשמור הודעות SMS/MMS לזיכרון SD ולא בזיכרון של המכשיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש מעט שניתן להעביר, ואת אלו שלא, אי אפשר לאלץ.

סמסים גם אי אפשר להגדיר איפה ישמרו, אבל כמובן שתמיד אפשר למחוק מיותרים (ואם יש חשובים אפשר לגבות אותם בתוכנת צד 3).

אתה יכול לנסות לנקות זבל עם תוכנה בשם Clean Master, היא מנקה כל מיני מטמונים והיסטוריות. באופן כללי זה לא יותר מידי מקום שמתפנה, אבל לפעמים כן. אני לדוגמה נדהמתי לגלות ש-mako מאכסנת למעלה מ-200 מגה ביית של קבצים זמניים. פשוט האפליקצייה מתוכננת בצורה כל כך מפגרת, שהיא כנראה פשוט לא מוחקת אחריה את כל הזבל שמצטבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מכיר את התכונה וכבר הרצתי אותה, וגם אחרי נשאר רק 18 מגה פנוי בזיכרון הפנימי מה שמוביל שוב לאותה הבעיה. הבעיה היא שלמכשיר יש כמות מגוכחת של פנימי ורובו נתפס ע"י מערכת ההפעלה והתוכנות המובנות שאי אפשר להסיר - מה שיוצר בעיה קשה בדמות חוסר מקום ובסופו של דבר הודעות שלא מתקבלות במכשיר.

אני אובד עיצות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...