מתלבט בין שני ספקים. 750-850 וואט מודולרים עד 140 דולר - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתלבט בין שני ספקים. 750-850 וואט מודולרים עד 140 דולר


Ymac

Recommended Posts

שלום, ברצוני להחליף את ספק ה-CX600 V2 הנוכחי שלי במשהו יותר איכותי, ומודולרי.

ראיתי בחנות קנדה קומפיוטרס שני ספקים במחירים מעניינים: AX750 של קורסאיר ב-140 דולר ו-HX850 (דגם ישן, לא הרוויזיה החדשה!) ב-138 דולר במסגרת "מכירת חיסול" לקראת הדגם החדש יותר של ה-HX (יותר יעיל, שקט וכד')

היתרון של ה-AX הוא נוחות ואסתטיקה ושל ה-HX הוא הספק גבוה יותר, מה שמאכזב הוא שהכבלים הלא מודולריים ב-HX צבעוניים ובולטים וב-AX הם שחורים.

התלבטות קשה. אשמח לעזרה וחוות דעת. :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההספק באמת לא חשוב לי, זו המודולריות והשקט.

אני מתכנן סליבינג בקרוב ואני לא אסליב ספק של 200 ש"ח עם סליבינג ששווה פי-2 ממנו.

חוץ מזה אני צריך את השרידות של הספק שיספיק לי לפחות למערכת - שתיים הבאות ושיוכל לסחוב כרטיס שני (יש לי 680) אם אחליט להוסיף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שקלת ספקים מיצרנים אחרים? שקלת ספק מיד שניה? (לקורסאייר אחריות ארוכה, ושירות RMA מעולה מניסיון אישי)

שני הסדרות מעולות. אם כי יצא לי להתקל ב:

HX1000 עם פילטר לא תקין, שלא הפסיק לזמזם, וספק זהה שני עם פין תקול במחבר הATX.

AX1200 שקיבלתי במצב של DOA

TX750 גם במצב DOA

סה"כ הספקים טובים, צריך לשים לב לדברים הקטנים בהתחלה - לפני שתתחיל להסליב ולפגוע באחריות.

היתרון לAX במקרה הזה - אתה יכול לשלוח אותו ללא הכבלים כך שהחברה לא תדע מה באמת עשית איתם (לא ניסיתי, רק מביע דעה), לעומת הHX שיש צמות שלא ניתנות לניתוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שקלתי סיסוניק, בקנדה קומפיוטרס במחירים דומים. אבל הכבלים שלהם מכוערים למדי, ל-AX י את היתרון השחור, אם מסליבים זה יהיה לא בולט וישתלב מעולה עם סליבינג שחור.

אני יודע שגם לקורסאיר AX ו-HX וגם לסיסוניק X יש אחריות 7 שנים. אם זה יגיע DOA אז אין בעיה, או שאבקש מהבנדוד שיבדוק על המחשב שלו או שאחזיר את זה חזרה עם הדודה המבקרת. ;D

DOA אין חשש, אני אבקש שיבדק לפני שיגיע אלי, בן דוד שלי אוהב את הדברים האלה גם :D השאלתי לו 560TI ועכשיו יש לו , ככה שהוא יבדוק את הספק על עומס כבד למדי.

יד שנייה שקלתי, אבל המחירים עדיין גבוהים ולא מצדיקים ממש, עדיף להוסיף כמה גרושים לחדש.

החסרון בסיסוניק הוא שההנחה שניתנת עליו היא MIR, ואין לי חשק להטריח את המשפחה בזה http://www.canadacomputers.com/product_info.php?cPath=33_443&item_id=039393

הנה ה-AX750: http://www.canadacomputers.com/product_info.php?cPath=33_443&item_id=031934

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי, משהו שהייתי צריך לפרסם פה בפורום מזמן ולא עשיתי זה בנוגע לספקי כח מודולריים. בהנחה שרוצים לעשות סליבינג לספק כח מודולרי, הספק המומלץ ביותר לסליבינג הוא סילברסטון סטריידר. הסיבה לכך נובעת מזה שחיבור הלוח-אם לספק לא מתפצל לשניים כמו בסיסוניק X והקורסייר AX. מלבד הפיצול, יש גם את עניין החוטים הכפולים שמקשה על הסליבינג. בסיסוניק והקורסייר יש לא מעט חוטים כפולים בזמן שבסטריידר כמעט ואין ! "החסרונות" היחידים שאני מוצא בסטריידר הם השקעים שלו שבולטים החוצה (מעט פחות אלגנטי מהסיסוניק) ומס' קטן של שקעים (נדמה לי ששקעי ה PCIE) שצבועים בכחול. מלבד אלו, מומלץ ביותר! החל מ 750 וואט (כולל) ומעלה, הספק מגיע בגימור מט מחוספס יפייפה! אם מורידים את המדבקה בצד אז בכלל! פה בארץ, עד כמה שהבנתי TMS (סידילוג) הם היחידים שמוכרים אותם. לצערי אין להם את הדגם המודולרי המלא ב 650 וואט או 550 וואט (אולי בעתיד).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ולפי מה הבנת שאני קונה בארץ? :D

ב-CC אין סילברסטון. ב-NCIX יש, יש את הגולד, שיותר יקר בכ-10 דולר: http://ncix.com/products/?sku=68723&vpn=ST75F-G%20Evolution&manufacture=Silverstone%20Technology

ויש את הסילבר, שזול יותר: http://ncix.com/products/?sku=47754&vpn=ST85F-P&manufacture=Silverstone%20Technology

אבל עדיין, הכבלים של סילברסטון ציבעוניים :(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...