עבור לתוכן

מתגעגע לפנדה, נמאס מKSP

Featured Replies

פורסם

איפה הימים שלא היה צריך לקנות כל חלק ממקום אחר, פנדה סיפקו הכל. KSP לא עובדים עם enermax,silverstone ולא מביאים דגמי cas נמוך של RAM (מושקין -מילה גסה. גם לg.skill וcorsair יש דגמים טובים אבל בקושי נמכרים בארץ, אם כבר בזיגזג).

מה גם, כשחסר להם משהו במלאי הסניף הם אומרים שיגיע תוך 4 ימים ובמקרה הטוב זה שבוע וחצי (אחרי תזכורת). גם אין מענה טלפוני ברוב השעות.

מצד שני כנראה עסק כמו פנדה לא יכול באמת להצליח בארץ כי אין שוק רציני לחומרה, באסה

פורסם

ימי ה CAS הנמוך של ה RAM כבר די נכחדו מן העולם.

Enermax/Silverstone? יש דברים יותר טובים ומשתלמים כיום.

ואם כבר ציינת בהודעתך את זיגזג, אז זה די סוגר לך את הפינה, לא?

פורסם

מה הבעיה לקנות חלקים מחנויות שונות במקביל?

אני עשיתי את זה גם בתקופה של פנדה ז"ל.

לגבי זמן הספקה בKSP - אני אישית לא חוויתי שום בעיות במחשב שקניתי לפני כחודש. נראה שאנשים יותר אוהיבם להתלונן מאשר לשבח בתי עסק.

פורסם

זה הרי ברור שלא 100 אחוז יש תקלות בסניפים שלהם.. אבל הרבה אחוזים כן :) .

פורסם
ימי ה CAS הנמוך של ה RAM כבר די נכחדו מן העולם.

Enermax/Silverstone? יש דברים יותר טובים ומשתלמים כיום.

ואם כבר ציינת בהודעתך את זיגזג, אז זה די סוגר לך את הפינה, לא?

לSilverstone יש כמה פנינים. PS07 למשל, הmicro atx הכי זול ששוקל בסביבות 5kg + USB3.0 ואפשר לדחוף לו כל כרטיס מסך שרק רוצים (אפילו שניים).

פורסם

רק לי קצת מוזר שמדברים על פנדה בכזו ערגה?

פורסם

הנבלות האלה "שתו" לי דיסק קשיח חיצוני שנתתי להם למימוש אחריות. ליבואן הוא לא הגיע.

העלימו אותו עם יתר הסחורה כשהם פשטו רגל.

הלוואי שיאיר סאטובי יבלע מטריה והיא תיפתח לו בבטן.

"פריבל" ממש בסדר, יש לי נסיון עם שירות המעבדה שלהם ובאמת שאין לי תלונות.

פורסם
  • מחבר

אחריות ממשים אצל יבואן, חנות לא מחוייבת לעשות את זה וראיתי גם נציג KSP מנפנפים לקוח שביקש לממש אחריות על ספק חדש שלא עובד.

אני לא אומר שהיה לפנדה שירות טוב, היו להם מחירים זולים וכל המותגים במקום אחד. KSP יותר עממיים; פחות מבחר של דגמים ומותגים.

פורסם

הבעיה היא שחנויות כמו פנדה (ולכעוס על איך שהם קרסו, זה לא ממש הוגן) קורסות בגלל שישראלי רואה רק מחיר.

פורסם

אחריות ממשים אצל יבואן, חנות לא מחוייבת לעשות את זה וראיתי גם נציג KSP מנפנפים לקוח שביקש לממש אחריות על ספק חדש שלא עובד.

חנות כן מחויבת לממש אחריות, אלא אם נתנה ללקוח מפורשות את פרטי ההתקשרות עם היבואן.

כמן כו, יש הבדל בין לנפנף לקוח לבין לגנוב לו ציוד.

למרות שלרוב מי שגונב ציוד זה העובדים שלא משלמים להם משכורת בחודשים האחרונים לפני פשיטת רגל.

פורסם

היו לפנדה כמה יתרונות ומבחר טוב, אבל מאז שהתחלתי לקנות בזיגזג רוב הרכישות שלי ושל חברים מתבצעות שם, המבחר הוא טוב, המחיר לא תמיד הכי זול אבל בסה"כ הם תחרותיים מאד ויש להם מבחר גדול מאד והכי חשוב שהם ממש מקצוענים בחומרה.

פורסם

הבעיה היא שחנויות כמו פנדה (ולכעוס על איך שהם קרסו, זה לא ממש הוגן) קורסות בגלל שישראלי רואה רק מחיר.

נניח שאני רוצה מעבד מדגם מסויים.

איזה הצדקה יש לקנות יקר?

פורסם

לפנדה היה מבחר טוב ומחירים סבירים (לפחות על חלק מהרכיבים), אבל הם היו נבלות בכל מה שקשור לשירות במסגרת האחריות ואני שמח שהם נעלמו - רק חבל שזה קרה לפני שהספקתי לתבוע אותם.

ולגבי האחריות של החנויות - כל חנות חייבת על פי חוק לתת את פרטי היבואן ואת תנאי האחריות מטעמו, בלי כל קשר לשאלה מי מטפל באחריות. בנוסף, כל עוד ליבואן אין תחנת שירות מטעמו בקרבת מקום (או 10 או 15 קילומטר, לא זוכר את ההגדרה המדוייקת) אליה ניתן לפנות, החנות חייבת על פי חוק לקבל את המוצרים הדורשים טיפול ולהעבירם ליבואן ובחזרה. שני הדברים הללו אינם תלויים בטוב ליבו של בעל החנות - הוא מחוייב לעשותם...

פורסם

אם אני לא טועה אז לפנדה היה עו"ד צמוד שהיה עונה לך בכל מקרה של תלונה והיה מוודא שלא תתלונן יותר.

פורסם

הבעלים היו העו"ד

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים