פורסם 2012 באוקטובר 1113 שנים יש לי מחשב נייד DELL שלרוע המזל נפל, ורואים זאת בבירור (חלק מהפלסטיק נשבר). האם זה אומר שאני לא יכול יותר לממש אחריות?העניין הוא שלפני כשבוע המחשב (בלי קשר לנפילה) התחיל להתחמם, מאוד (הגיע עד ל100 מעלות).האם אני יכול לבקש מהם לבדוק את המחשב בכל זאת, גם אם העניין כרוך בתשלום?או שעלי למצוא איזשהי מעבדה ששם יוכלו לבדוק לי את המחשב?לא ידעתי איפה לפתוח את הדיון, פה או במחשבים ניידים. אם זה לא מתאים לפורום צרכנות, בבקשה תעבירו לפורום המתאים.
פורסם 2012 באוקטובר 1113 שנים אולי תעלה תמונה של השבר ואיפה זה? אם יש בעיית חימום, לא נראה לי שזה בעייתי לפנות אליהם שיטפלו בבעיה ללא תיקון אותו שבר.
פורסם 2012 באוקטובר 1113 שנים מחבר http://srv1.jpg.co.il/9/5076abccd4602.jpgאני לא רוצה שיתקנו את השבר. או שיתקנו, אבל אני אשלם.אני מפחד שהם יגידו לי "המחשב נפל? לא מטפלים בו בכלל!"
פורסם 2012 באוקטובר 1113 שנים ככל הנראה כן תשלם על זה כי זה שבר, אבל הכי טוב שתתקשר ותדבר עם המוקדנית.תסביר לה קודם כל את הבעיה שלך ועל הדרך תאמר לה שיש לך איזה שבר בפלסטיק אם אפשר להחליף אותו באחריות או בתוספת תשלום מצידך - תבקש לאחר שיאספו או תביא אליהם את המחשב (ככל הנראה ב- יעל פתרונות בהרצליה פיתוח), שיצרו איתך קשר להערכת עלות הפלסטיק.לא צריך להיכנס לתיאורים של "נפל לי, אוי ואבוי ואם אין אחריות", טון דיבור רגוע ותיאור התקלה וצריכים לעזור לך.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.