עבור לתוכן

להתרחק מ-KSP כמו מאש!!!!

Featured Replies

פורסם

שיעור חשוב לכל המשתמשים בתור מי שעוסק בנושא

כל מכשיר סלולרי שאני מוכר נבדק מול ועם הלקוח בחנות ברגע שהוא יצא מהחנות ו"יגלה" בעיות מבחינתי זה נזק שהוא גרם

תבדקו את המוצרים לפני שאתם יוצאים מהחנות, אח"כ אין לכם להאשים את אף אחד מלבד עצמכם ולגלות את החומה הבירוקרטית שכל חנות מחזיקה.

יבואן זה יבואן...

סאני לדוגמא הם היבואנים של סמסונג, יש בכל זאת די ויותר יבואנים אחרים, רמפל לדוגמא

לכל מי שקנה אלקטרוניקה אי פעם יש מושג שהוא שמע פעם שנקרא DOA... תרגום מהיר DEAD ON ARRIVAL כלומר מת בהגעה

אין מה לעשות פעם ב מכשיר כלשהו מגיע מת או במצב בעייתי, מבחינה סטטיסטית זה מקרה שחייב לקרות פעם בX בלי קשר לכמה הבקרת איכות טובה או לא, היא פשוט אף פעם לא 100%

מישהו חייב לעשות את העבודה השחורה

אני פשוט מכיר את התחום של סלולר ואני יודע שבמקרה הזה להם אין ברירה

יש אחריות יצרן, אחריות זה לא ביטוח וזה לא שרות החלפות.

יש בעיה? מנצלים אחריות

אצלי בעבודה יש באופן "קבוע" לפחות מכשיר אחד שפעם בחודש נוסע לשבוע~שבועיים ליצרן לטיפול כחלק מהאחריות

הדבר הכי טוב שאפשר לעשות ללקוח זה לתת מכשיר חלופי זמני במידת האפשר וגם זה כי זה שרות שנותנים

אי אפשר לבדוק מכשיר לתקינותו המלאה במעמד הרכישה, גם אם תכניס אותו למעבדה ייעודית, הם יכולים לפספס דברים. זה לא קערת זכוכית שאפשר לראות אם אין שברים/סדקים ולקבוע שהיא תקינה.

  • תגובות 68
  • צפיות 13.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני לא מדבר על בדיקה של מיקרוסקופ... אבל מינימלי, עזוב שבסמסונג יש תפריט טכנאי לבדיקות כלליות

לגבי אפליקציות "רקע" שאוכלות סוללה, ממליץ לך לראות כמה דיונים יש על זה בפורומים של אנדרואיד

אישית הפלאפון שלי לא מוריד כמעט מהסוללה שלו כשהוא בDEEP SLEEP פשוט שום דבר לא מפריע לו לישון.. אני הולך לישון עם X אחוזים וקם עם X אחוזים, לא יורד אחוז אחד

מצד שני מכיר אנשים שקמים עם 10~20 פחות

פורסם
  • מחבר

אני לא מדבר על בדיקה של מיקרוסקופ... אבל מינימלי, עזוב שבסמסונג יש תפריט טכנאי לבדיקות כלליות

לגבי אפליקציות "רקע" שאוכלות סוללה, ממליץ לך לראות כמה דיונים יש על זה בפורומים של אנדרואיד

אישית הפלאפון שלי לא מוריד כמעט מהסוללה שלו כשהוא בDEEP SLEEP פשוט שום דבר לא מפריע לו לישון.. אני הולך לישון עם X אחוזים וקם עם X אחוזים, לא יורד אחוז אחד

מצד שני מכיר אנשים שקמים עם 10~20 פחות

אין כלום, אני סוגר הכל במנהל המשימות, ה-WiFi לא עובד, אין שום חלונות פתוחים, כל ההגדרות מוגדרות לפי ההמלצות באינטרנט ובכללי אין לי כמעט אפליקציות בפלאפון כי אני לא משתמש בו בשביל אפליקציות. אין שום סיבה שירדו 15% בשינה ועוד 5% בשנייה הראשונה שאני נוגע בפלאפון.

פורסם

ושוב... יש דברים שרצים ברקע תמיד, זה חלק מהצורת עבודה של אנדרואיד

מדי פעם יש תוכנה כזאת או אחרת שבגלל משהו עובדת בצורה מוזרה ומונעת מהמכשיר לישון כראוי או מנצלת יותר סוללה, זאת עובדת חיים... ככה זה עם סמארטפונים, הם חכמים מדי לרעתם

בכל מקרה, מעניין לראות את הסיפור הזה יגמר

פורסם

תודה רבה פותח הדיון, בדיוק היתי לפני קניית סמארטפון וKSP טסה מהרשימה.

אבל לצערי אין צדיקים בשוק הסלולארי במיוחד במדור הסמארטפונים.

החלום שלי הוא לשים יד על סמארטפון דנדש מהקופסא ולא נגוע (כי אצלנו פשוט חייייבים לפתוח ולעשות את כל העדכונים וההתחכמויות).

וכשזה מגיע לאחריות ומתן מענה... kiss your ass goodbye

הכל יעשה כדי שלא תקבל טלפון חדש, הם ישלחו את הטלפון לטימבוקטו וחזרה , כי ככה העסק עובד! חס ושלום יספגו חצי שקל נזק למרות שהם ייבאו טלפון דפוק. (רלוונטי לכל החנויות הפרטיות שלא עובדות עם היבואן הרשמי).

וברשתות הגדולות הסיפור עוד יותר עצוב, רשת גדולה שעובדת עם יבואן רשמי יכולה "לספוג" בקלות נזק כזה של אחד לXXXX (סטטיסטית די נדיר) ולאחר בדיקה קצרה לשחרר ללקוח מכשיר חדש.

גם אני עוסק במכירה של טאבלטים וקונסולות, עוד לא קרה שלקוח קיבל מוצר לא תקין או פגום ולא הוחלף לו המכשיר/קיבל זיכוי תוך שבוע עד שבועיים.

אין כבר הצדקה ללבטים בקשר לקניית סמארטפון מחו"ל כשזה מגיע לנושא אחריות ושירות, אמנם מפסידים אותם אבל זה לא אומר שבארץ מקבלים אותם.

אבל היי.... עסק צריך לשרוד לא?

פורסם

תודה רבה פותח הדיון, בדיוק היתי לפני קניית סמארטפון וKSP טסה מהרשימה.

כנ"ל, תיכננתי לקנות שם את המכשיר הבא שלי ונייד שאני בדיוק צריך. נקנה במקום אחר עם שירות נורמלי.

פורסם

פנה למועצה הישראלית לצרכנות או לאתר תלונה או למייל האדום של ויינט (אם הכתבה תתפרסם, אז כמובן תהיה חשיפה אדירה וסביר להניח שהם ימהרו לטפל בעניין).

בהצלחה! ותעדכן אותנו.

פורסם

מספר הערות

1. כפי שנאמר ישנם תמיד DOA - השאלה היא כיצד מטפלים בלקוח. שירות טוב היה מחליף ללקוח את המכשיר בחדש - בודק איתו במעמד ההחלפה את המכשיר החדש שלשביעות רצונו ומשחרר אותו. קל - קצר - יעיל ולבטח יותר "זול" מאשר שם רע שיוצא להם.

2. אין לי ספק שהדבר יכול לקרות גם אצל מובילים בשירות - נפילות תמיד יש

3. KSP יעשו מאוד בשכל אם יפצו את הלקוח (גם אם הדבר לפנים משורת הדין) - פגיעה במוניטין\תדמית\מישהו שצועק\בועט בחנות לא נראה טוב.

גם אם הצדק איתם - לפעמים צריך להיות חכם ולא רק צודק

4. פותח הדיון - גם אם התחרפנת - אין סיבה להתנהג באלימות - או אז הדבר פוגע בעיקר בך ויהיה לך לרועץ במידה ותרצה לפנות לארכאות.

הערה אישית - כדאי לעשות סקר שוק - לא תמיד המחיר הנו הפקטור החשוב - לפעמים כדאי לשלם עוד 5% ולקבל שירות טוב יותר \ ראש שקט (ואני לא רומז של-KSP אין כזה - אני קונה מהם ציוד היקפי ודי הרבה ולמעט נפילות קטנות הם די בסדר).

בהצלחה,

גבריאל

פורסם

חבר'ה, תזמינו מ-Clove. זה יעלה קצת יותר, אבל אתם יודעים בדיוק מה אתם מקבלים.

פורסם
  • מחבר

מספר הערות

1. כפי שנאמר ישנם תמיד DOA - השאלה היא כיצד מטפלים בלקוח. שירות טוב היה מחליף ללקוח את המכשיר בחדש - בודק איתו במעמד ההחלפה את המכשיר החדש שלשביעות רצונו ומשחרר אותו. קל - קצר - יעיל ולבטח יותר "זול" מאשר שם רע שיוצא להם.

2. אין לי ספק שהדבר יכול לקרות גם אצל מובילים בשירות - נפילות תמיד יש

3. KSP יעשו מאוד בשכל אם יפצו את הלקוח (גם אם הדבר לפנים משורת הדין) - פגיעה במוניטין\תדמית\מישהו שצועק\בועט בחנות לא נראה טוב.

גם אם הצדק איתם - לפעמים צריך להיות חכם ולא רק צודק

4. פותח הדיון - גם אם התחרפנת - אין סיבה להתנהג באלימות - או אז הדבר פוגע בעיקר בך ויהיה לך לרועץ במידה ותרצה לפנות לארכאות.

הערה אישית - כדאי לעשות סקר שוק - לא תמיד המחיר הנו הפקטור החשוב - לפעמים כדאי לשלם עוד 5% ולקבל שירות טוב יותר \ ראש שקט (ואני לא רומז של-KSP אין כזה - אני קונה מהם ציוד היקפי ודי הרבה ולמעט נפילות קטנות הם די בסדר).

בהצלחה,

גבריאל

האמת ש-KSP היו כמעט הכי יקרים ברשימה, רוב החנויות מכרו ב-2700 ו-KSP מכרו ב-2950, קניתי מהם רק בגלל שיש אפשרות ליותר תשלומים..

פורסם

חבר'ה, תזמינו מ-Clove. זה יעלה קצת יותר, אבל אתם יודעים בדיוק מה אתם מקבלים.

גם קניה מיבואן רשמי (סאני במקרה של סמסונג לדוגמה) הוא פתרון. המכשירים עולים כ-20 אחוז יותר אבל יש לך אבא ואמא אם המכשיר לא תקין.

פורסם

מניסיון אישי, הקניה מ- Clove ו- Handtec יותר בטוחה גם מהיבואנית הרשמית (אך כן יש עלות לא גדולה למשלוח לחו"ל+ והימור על המכס, למשל אני חוייבתי במכס ואח"כ זוכיתי).

פורסם

אני לא ממש בקטע של להגן על KSP אבל מהנסיון שלי בכל חנות כמעט יש פאשלות ובכל חנות יש סניפים חרא וסניפים טובים.

ברור שיש הרבה יותר תלונות על KSP לעומת IQPC או TMS - הם מוכרים פי 1000 יותר מוצרים, אם לא למעלה מזה...

לפני כמה חודשים קניתי ב-KSP חולון מקלדת אלחוטית קטנה ל-HTPC - טווח מוצהר ב-BT היה 10 מטר והצ'קמוק הזה לא עבד במרחק של יותר ממטר וחצי. באתי לסניף והשיחה התנהלה בערך כמו שהבחור פה תיאר (בלי הקטע של האלימות ;D ).

הוא אמר לי שאי אפשר פשוט להחליף כי עשיתי שימוש וצריך לבדוק במעבדה. בחולון אין מעבדה אז הלכתי לסניף בשלום בת"א. באתי למעבדה, הטכנאי שם לקח את המקלדת ובדק אותה על המחשב שם והטווח היה חרא - הוא פשוט אישר לי זיכוי במחיר מלא על המקום. לא החלפה בחדש, פשוט זיכוי.

זה היה שבועיים אחרי שהמוצר נקנה ונעשה בו שימוש כמובן.

מה למדנו מזה? שום דבר האמת... רק שגם ב-KSP לפעמים מתייחסים כמו שצריך, ואף יותר טוב ממה שצריך. האמת? הופתעתי מאד מהיחס שקיבלתי :lol:

פורסם

אז המסקנה לפני ששוברים חלונות ומנפצים גולגלות, לנסות לקבל שירות בסניפים אחרים... ::)

פורסם

אני לקוח של סניף ראשון של KSP, קרוב ל8 שנים וקניתי מהם מחשבים של עשרות אלפי שקלים, כנ"ל המשפחה שלי.

המזל שלי שאני לא צריך מהם כלום, רק את המוצרים באריזה מקורית ואני מרכיב הכל.

יצא לי להחליף חלקים למרות שהשתמשתי בהם וחלקים אחרים שהיתקלקלו החליפו לי בחדשים לאחר שלקחו לבדיקה וקיבלו אישור יבואן,

בכללי לא יצא לי להפגע מהם ומאוד מרוצה עד עכשיו.

אבל אני שם לב שרוב התלונות על הרשת נובאות בתחום הסלולר שלה, מטענים חלופיים וכו'. לכן בקטע הזה לא לקחתי סיכון וניסיתי חנות פרטית בשם GOMOBILE ואני חייב לציין שהשירות שלהם היה מעל ומעבר- אני מעדיף לשלם טיפה יותר ולקבל שירות תמיכה טוב יותר בעתיד.

לדוגמא: אני קניתי XPERIA RAY מהם , שניכנסתי לחנות וביקשתי ליראות אי המכשיר ניראה במציאות , הם אמרו לי שאין להם כזה בתצוגה אבל מיד המוכר ניכנס למחסן והביא את במכשיר בקופסה, פתח אותו מולי והפעיל לי את הטלפון בכדי שאוכל להיתרשם בצורה המיטבית לפני שאני רוכש.

בסוף שרכשתי את המכשיר ביקשתי שהוא יביא לי אחד אחר בקופסא סגורה- מה לעשות יש לי הפרעה, המוכר לא הבין אותי כי הוא בידיוק פתח לכבודי את המכשיר אבל לא ביאסו אותי ומיד הביאו אחד אחר חדש בקופסא.

בקיצור , מי שלא בעל ניסיון וצריך חנות שגם תיתן שירות מיטבי לאחר קניה- אז מראש ללכת ולהוציא טיפה יותר כסף ברשתות הידועות בטיב השירות- לא להיתקמצן! (באג,אופיס דיפו וכו')

לפותח הדיון- באמת מרגיז מאוד מה שעשו לך ומאחל שנישמע ממך עידכון שפיצו אותך בהתאם!

ולאחרים אני ממליץ - תחשבו פעמים על קניית מכשיר מחנויות שמתחייבות למחיר הזול ביותר- לכל דבר יש סיבה!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים