פורסם 2012 באוקטובר 1013 שנים שיעור חשוב לכל המשתמשים בתור מי שעוסק בנושאכל מכשיר סלולרי שאני מוכר נבדק מול ועם הלקוח בחנות ברגע שהוא יצא מהחנות ו"יגלה" בעיות מבחינתי זה נזק שהוא גרםתבדקו את המוצרים לפני שאתם יוצאים מהחנות, אח"כ אין לכם להאשים את אף אחד מלבד עצמכם ולגלות את החומה הבירוקרטית שכל חנות מחזיקה.יבואן זה יבואן...סאני לדוגמא הם היבואנים של סמסונג, יש בכל זאת די ויותר יבואנים אחרים, רמפל לדוגמאלכל מי שקנה אלקטרוניקה אי פעם יש מושג שהוא שמע פעם שנקרא DOA... תרגום מהיר DEAD ON ARRIVAL כלומר מת בהגעהאין מה לעשות פעם ב מכשיר כלשהו מגיע מת או במצב בעייתי, מבחינה סטטיסטית זה מקרה שחייב לקרות פעם בX בלי קשר לכמה הבקרת איכות טובה או לא, היא פשוט אף פעם לא 100%מישהו חייב לעשות את העבודה השחורהאני פשוט מכיר את התחום של סלולר ואני יודע שבמקרה הזה להם אין ברירהיש אחריות יצרן, אחריות זה לא ביטוח וזה לא שרות החלפות.יש בעיה? מנצלים אחריותאצלי בעבודה יש באופן "קבוע" לפחות מכשיר אחד שפעם בחודש נוסע לשבוע~שבועיים ליצרן לטיפול כחלק מהאחריותהדבר הכי טוב שאפשר לעשות ללקוח זה לתת מכשיר חלופי זמני במידת האפשר וגם זה כי זה שרות שנותניםאי אפשר לבדוק מכשיר לתקינותו המלאה במעמד הרכישה, גם אם תכניס אותו למעבדה ייעודית, הם יכולים לפספס דברים. זה לא קערת זכוכית שאפשר לראות אם אין שברים/סדקים ולקבוע שהיא תקינה.
פורסם 2012 באוקטובר 1013 שנים אני לא מדבר על בדיקה של מיקרוסקופ... אבל מינימלי, עזוב שבסמסונג יש תפריט טכנאי לבדיקות כלליותלגבי אפליקציות "רקע" שאוכלות סוללה, ממליץ לך לראות כמה דיונים יש על זה בפורומים של אנדרואידאישית הפלאפון שלי לא מוריד כמעט מהסוללה שלו כשהוא בDEEP SLEEP פשוט שום דבר לא מפריע לו לישון.. אני הולך לישון עם X אחוזים וקם עם X אחוזים, לא יורד אחוז אחדמצד שני מכיר אנשים שקמים עם 10~20 פחות
פורסם 2012 באוקטובר 1013 שנים מחבר אני לא מדבר על בדיקה של מיקרוסקופ... אבל מינימלי, עזוב שבסמסונג יש תפריט טכנאי לבדיקות כלליותלגבי אפליקציות "רקע" שאוכלות סוללה, ממליץ לך לראות כמה דיונים יש על זה בפורומים של אנדרואידאישית הפלאפון שלי לא מוריד כמעט מהסוללה שלו כשהוא בDEEP SLEEP פשוט שום דבר לא מפריע לו לישון.. אני הולך לישון עם X אחוזים וקם עם X אחוזים, לא יורד אחוז אחדמצד שני מכיר אנשים שקמים עם 10~20 פחותאין כלום, אני סוגר הכל במנהל המשימות, ה-WiFi לא עובד, אין שום חלונות פתוחים, כל ההגדרות מוגדרות לפי ההמלצות באינטרנט ובכללי אין לי כמעט אפליקציות בפלאפון כי אני לא משתמש בו בשביל אפליקציות. אין שום סיבה שירדו 15% בשינה ועוד 5% בשנייה הראשונה שאני נוגע בפלאפון.
פורסם 2012 באוקטובר 1013 שנים ושוב... יש דברים שרצים ברקע תמיד, זה חלק מהצורת עבודה של אנדרואידמדי פעם יש תוכנה כזאת או אחרת שבגלל משהו עובדת בצורה מוזרה ומונעת מהמכשיר לישון כראוי או מנצלת יותר סוללה, זאת עובדת חיים... ככה זה עם סמארטפונים, הם חכמים מדי לרעתםבכל מקרה, מעניין לראות את הסיפור הזה יגמר
פורסם 2012 באוקטובר 1113 שנים תודה רבה פותח הדיון, בדיוק היתי לפני קניית סמארטפון וKSP טסה מהרשימה.אבל לצערי אין צדיקים בשוק הסלולארי במיוחד במדור הסמארטפונים.החלום שלי הוא לשים יד על סמארטפון דנדש מהקופסא ולא נגוע (כי אצלנו פשוט חייייבים לפתוח ולעשות את כל העדכונים וההתחכמויות).וכשזה מגיע לאחריות ומתן מענה... kiss your ass goodbyeהכל יעשה כדי שלא תקבל טלפון חדש, הם ישלחו את הטלפון לטימבוקטו וחזרה , כי ככה העסק עובד! חס ושלום יספגו חצי שקל נזק למרות שהם ייבאו טלפון דפוק. (רלוונטי לכל החנויות הפרטיות שלא עובדות עם היבואן הרשמי).וברשתות הגדולות הסיפור עוד יותר עצוב, רשת גדולה שעובדת עם יבואן רשמי יכולה "לספוג" בקלות נזק כזה של אחד לXXXX (סטטיסטית די נדיר) ולאחר בדיקה קצרה לשחרר ללקוח מכשיר חדש. גם אני עוסק במכירה של טאבלטים וקונסולות, עוד לא קרה שלקוח קיבל מוצר לא תקין או פגום ולא הוחלף לו המכשיר/קיבל זיכוי תוך שבוע עד שבועיים.אין כבר הצדקה ללבטים בקשר לקניית סמארטפון מחו"ל כשזה מגיע לנושא אחריות ושירות, אמנם מפסידים אותם אבל זה לא אומר שבארץ מקבלים אותם.אבל היי.... עסק צריך לשרוד לא?
פורסם 2012 באוקטובר 1113 שנים תודה רבה פותח הדיון, בדיוק היתי לפני קניית סמארטפון וKSP טסה מהרשימה.כנ"ל, תיכננתי לקנות שם את המכשיר הבא שלי ונייד שאני בדיוק צריך. נקנה במקום אחר עם שירות נורמלי.
פורסם 2012 באוקטובר 1113 שנים פנה למועצה הישראלית לצרכנות או לאתר תלונה או למייל האדום של ויינט (אם הכתבה תתפרסם, אז כמובן תהיה חשיפה אדירה וסביר להניח שהם ימהרו לטפל בעניין).בהצלחה! ותעדכן אותנו.
פורסם 2012 באוקטובר 1113 שנים מספר הערות1. כפי שנאמר ישנם תמיד DOA - השאלה היא כיצד מטפלים בלקוח. שירות טוב היה מחליף ללקוח את המכשיר בחדש - בודק איתו במעמד ההחלפה את המכשיר החדש שלשביעות רצונו ומשחרר אותו. קל - קצר - יעיל ולבטח יותר "זול" מאשר שם רע שיוצא להם.2. אין לי ספק שהדבר יכול לקרות גם אצל מובילים בשירות - נפילות תמיד יש3. KSP יעשו מאוד בשכל אם יפצו את הלקוח (גם אם הדבר לפנים משורת הדין) - פגיעה במוניטין\תדמית\מישהו שצועק\בועט בחנות לא נראה טוב. גם אם הצדק איתם - לפעמים צריך להיות חכם ולא רק צודק4. פותח הדיון - גם אם התחרפנת - אין סיבה להתנהג באלימות - או אז הדבר פוגע בעיקר בך ויהיה לך לרועץ במידה ותרצה לפנות לארכאות.הערה אישית - כדאי לעשות סקר שוק - לא תמיד המחיר הנו הפקטור החשוב - לפעמים כדאי לשלם עוד 5% ולקבל שירות טוב יותר \ ראש שקט (ואני לא רומז של-KSP אין כזה - אני קונה מהם ציוד היקפי ודי הרבה ולמעט נפילות קטנות הם די בסדר). בהצלחה,גבריאל
פורסם 2012 באוקטובר 1113 שנים חבר'ה, תזמינו מ-Clove. זה יעלה קצת יותר, אבל אתם יודעים בדיוק מה אתם מקבלים.
פורסם 2012 באוקטובר 1113 שנים מחבר מספר הערות1. כפי שנאמר ישנם תמיד DOA - השאלה היא כיצד מטפלים בלקוח. שירות טוב היה מחליף ללקוח את המכשיר בחדש - בודק איתו במעמד ההחלפה את המכשיר החדש שלשביעות רצונו ומשחרר אותו. קל - קצר - יעיל ולבטח יותר "זול" מאשר שם רע שיוצא להם.2. אין לי ספק שהדבר יכול לקרות גם אצל מובילים בשירות - נפילות תמיד יש3. KSP יעשו מאוד בשכל אם יפצו את הלקוח (גם אם הדבר לפנים משורת הדין) - פגיעה במוניטין\תדמית\מישהו שצועק\בועט בחנות לא נראה טוב. גם אם הצדק איתם - לפעמים צריך להיות חכם ולא רק צודק4. פותח הדיון - גם אם התחרפנת - אין סיבה להתנהג באלימות - או אז הדבר פוגע בעיקר בך ויהיה לך לרועץ במידה ותרצה לפנות לארכאות.הערה אישית - כדאי לעשות סקר שוק - לא תמיד המחיר הנו הפקטור החשוב - לפעמים כדאי לשלם עוד 5% ולקבל שירות טוב יותר \ ראש שקט (ואני לא רומז של-KSP אין כזה - אני קונה מהם ציוד היקפי ודי הרבה ולמעט נפילות קטנות הם די בסדר). בהצלחה,גבריאלהאמת ש-KSP היו כמעט הכי יקרים ברשימה, רוב החנויות מכרו ב-2700 ו-KSP מכרו ב-2950, קניתי מהם רק בגלל שיש אפשרות ליותר תשלומים..
פורסם 2012 באוקטובר 1113 שנים חבר'ה, תזמינו מ-Clove. זה יעלה קצת יותר, אבל אתם יודעים בדיוק מה אתם מקבלים.גם קניה מיבואן רשמי (סאני במקרה של סמסונג לדוגמה) הוא פתרון. המכשירים עולים כ-20 אחוז יותר אבל יש לך אבא ואמא אם המכשיר לא תקין.
פורסם 2012 באוקטובר 1113 שנים מניסיון אישי, הקניה מ- Clove ו- Handtec יותר בטוחה גם מהיבואנית הרשמית (אך כן יש עלות לא גדולה למשלוח לחו"ל+ והימור על המכס, למשל אני חוייבתי במכס ואח"כ זוכיתי).
פורסם 2012 באוקטובר 1113 שנים אני לא ממש בקטע של להגן על KSP אבל מהנסיון שלי בכל חנות כמעט יש פאשלות ובכל חנות יש סניפים חרא וסניפים טובים. ברור שיש הרבה יותר תלונות על KSP לעומת IQPC או TMS - הם מוכרים פי 1000 יותר מוצרים, אם לא למעלה מזה... לפני כמה חודשים קניתי ב-KSP חולון מקלדת אלחוטית קטנה ל-HTPC - טווח מוצהר ב-BT היה 10 מטר והצ'קמוק הזה לא עבד במרחק של יותר ממטר וחצי. באתי לסניף והשיחה התנהלה בערך כמו שהבחור פה תיאר (בלי הקטע של האלימות ;D ). הוא אמר לי שאי אפשר פשוט להחליף כי עשיתי שימוש וצריך לבדוק במעבדה. בחולון אין מעבדה אז הלכתי לסניף בשלום בת"א. באתי למעבדה, הטכנאי שם לקח את המקלדת ובדק אותה על המחשב שם והטווח היה חרא - הוא פשוט אישר לי זיכוי במחיר מלא על המקום. לא החלפה בחדש, פשוט זיכוי. זה היה שבועיים אחרי שהמוצר נקנה ונעשה בו שימוש כמובן. מה למדנו מזה? שום דבר האמת... רק שגם ב-KSP לפעמים מתייחסים כמו שצריך, ואף יותר טוב ממה שצריך. האמת? הופתעתי מאד מהיחס שקיבלתי
פורסם 2012 באוקטובר 1113 שנים אז המסקנה לפני ששוברים חלונות ומנפצים גולגלות, לנסות לקבל שירות בסניפים אחרים... :
פורסם 2012 באוקטובר 1113 שנים אני לקוח של סניף ראשון של KSP, קרוב ל8 שנים וקניתי מהם מחשבים של עשרות אלפי שקלים, כנ"ל המשפחה שלי. המזל שלי שאני לא צריך מהם כלום, רק את המוצרים באריזה מקורית ואני מרכיב הכל.יצא לי להחליף חלקים למרות שהשתמשתי בהם וחלקים אחרים שהיתקלקלו החליפו לי בחדשים לאחר שלקחו לבדיקה וקיבלו אישור יבואן,בכללי לא יצא לי להפגע מהם ומאוד מרוצה עד עכשיו.אבל אני שם לב שרוב התלונות על הרשת נובאות בתחום הסלולר שלה, מטענים חלופיים וכו'. לכן בקטע הזה לא לקחתי סיכון וניסיתי חנות פרטית בשם GOMOBILE ואני חייב לציין שהשירות שלהם היה מעל ומעבר- אני מעדיף לשלם טיפה יותר ולקבל שירות תמיכה טוב יותר בעתיד.לדוגמא: אני קניתי XPERIA RAY מהם , שניכנסתי לחנות וביקשתי ליראות אי המכשיר ניראה במציאות , הם אמרו לי שאין להם כזה בתצוגה אבל מיד המוכר ניכנס למחסן והביא את במכשיר בקופסה, פתח אותו מולי והפעיל לי את הטלפון בכדי שאוכל להיתרשם בצורה המיטבית לפני שאני רוכש.בסוף שרכשתי את המכשיר ביקשתי שהוא יביא לי אחד אחר בקופסא סגורה- מה לעשות יש לי הפרעה, המוכר לא הבין אותי כי הוא בידיוק פתח לכבודי את המכשיר אבל לא ביאסו אותי ומיד הביאו אחד אחר חדש בקופסא.בקיצור , מי שלא בעל ניסיון וצריך חנות שגם תיתן שירות מיטבי לאחר קניה- אז מראש ללכת ולהוציא טיפה יותר כסף ברשתות הידועות בטיב השירות- לא להיתקמצן! (באג,אופיס דיפו וכו') לפותח הדיון- באמת מרגיז מאוד מה שעשו לך ומאחל שנישמע ממך עידכון שפיצו אותך בהתאם!ולאחרים אני ממליץ - תחשבו פעמים על קניית מכשיר מחנויות שמתחייבות למחיר הזול ביותר- לכל דבר יש סיבה!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.