להתרחק מ-KSP כמו מאש!!!! - עמוד 4 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

להתרחק מ-KSP כמו מאש!!!!


MaorSwan

Recommended Posts

אני לקוח של סניף ראשון של KSP, קרוב ל8 שנים וקניתי מהם מחשבים של עשרות אלפי שקלים, כנ"ל המשפחה שלי.

המזל שלי שאני לא צריך מהם כלום, רק את המוצרים באריזה מקורית ואני מרכיב הכל.

יצא לי להחליף חלקים למרות שהשתמשתי בהם וחלקים אחרים שהיתקלקלו החליפו לי בחדשים לאחר שלקחו לבדיקה וקיבלו אישור יבואן,

בכללי לא יצא לי להפגע מהם ומאוד מרוצה עד עכשיו.

אבל אני שם לב שרוב התלונות על הרשת נובאות בתחום הסלולר שלה, מטענים חלופיים וכו'. לכן בקטע הזה לא לקחתי סיכון וניסיתי חנות פרטית בשם GOMOBILE ואני חייב לציין שהשירות שלהם היה מעל ומעבר- אני מעדיף לשלם טיפה יותר ולקבל שירות תמיכה טוב יותר בעתיד.

לדוגמא: אני קניתי RAY מהם , שניכנסתי לחנות וביקשתי ליראות אי המכשיר ניראה במציאות , הם אמרו לי שאין להם כזה בתצוגה אבל מיד המוכר ניכנס למחסן והביא את במכשיר בקופסה, פתח אותו מולי והפעיל לי את הטלפון בכדי שאוכל להיתרשם בצורה המיטבית לפני שאני רוכש.

בסוף שרכשתי את המכשיר ביקשתי שהוא יביא לי אחד אחר בקופסא סגורה- מה לעשות יש לי הפרעה, המוכר לא הבין אותי כי הוא בידיוק פתח לכבודי את המכשיר אבל לא ביאסו אותי ומיד הביאו אחד אחר חדש בקופסא.

בקיצור , מי שלא בעל ניסיון וצריך חנות שגם תיתן שירות מיטבי לאחר קניה- אז מראש ללכת ולהוציא טיפה יותר כסף ברשתות הידועות בטיב השירות- לא להיתקמצן! (באג, דיפו וכו')

לפותח הדיון- באמת מרגיז מאוד מה שעשו לך ומאחל שנישמע ממך עידכון שפיצו אותך בהתאם!

ולאחרים אני ממליץ - תחשבו פעמים על קניית מכשיר מחנויות שמתחייבות למחיר הזול ביותר- לכל דבר יש סיבה!

רשמתי את זה פה כמה פעמים, המחיר שלהם הוא ממש לא הכי זול [הוא עולה 250 ש"ח יותר מהמחיר הכי זול בשוק], והיו רשימת חנויות ארוכה שרציתי לקנות מהן לפני שהחלטתי על KSP, אבל השיקול היחידי היה כמות התשלומים ופה KSP ניצחו.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 68
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני מהמר על הרום המטורלל ששמו לך כמקור כל הרע שם. תנסה לצרוב עליו רום אחר- אלא אם כן עוד לא התייאשת מלקבל את המגיע לך :)

למה שאעשה זאת?

1. אני הולך לתבוע להם את החיים ולעשות עליהם יאמבה כסף.

2. למה אני צריך להסתבך עם זה? שהם יעשו את זה.

3. אם אני צורב רום אחר אני מאבד אחריות וזה מה שחסר לי עכשיו חחח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. אני הולך לתבוע להם את החיים ולעשות עליהם יאמבה כסף.

אל תבנה על כך יותר מדי.ממה שקראתי בפוסט הראשי אני לא רואה קייס מוצק.אין הוכחה שהמכשיר מחודש/לא חדש.מה גם שהשתוללת בסניף והוצאת ע"י משטרה,

מה שעלול להשפיע על ההחלטה.בכל אופן שיהיה בהצלחה.להבא כדאי לקחת בחשבון :קנייה אצל יבואן לא רשמי=לקיחת סיכון מחושב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור אחד שעובד בחברה שגם מתמחה במחשבים וסלולאר.

האחריות היא של היבואן ולא של החנות,

גם אם קנית את המכשיר וחזרת יום למחרות עם תקלה,

זה חייב לעבור במעבדה של היבואן.

או שתפנה ישירות ליבואן, כי מבחינת החוק KSP עשו את שלהם

והציעו לך את האפשרות לשלוח למעבדה.

אנחנו לא חיים בארצות הברית אבל גם אנחנו לא אמריקאים,

אנחנו ישראלים בבונים, והישראלי הבבון תמיד מנסה למצוא איפה לדפוק , ( נתקלתי בכל כך הרבה לקוחות

מעצבנים ואוקרים )

אז בגלל זה החוקים שקיימים בארץ שונים מהחוקים שיש בארצות הברית,

אני לא מצדיק את היחס שנתנו לך, אבל אגיד לך איך אני מתחייס ללקוחות

אם הלקוח נחמד אלי , אהיה פי 2 נחמד יותר אליו, אם הלקוח זבל אלי , אז אקבור אותו.

ככה זה עובד בארץ, כולם חושבים שלצעוק ולעשות בלגן זה טוב

הבעיה שהם לא מכירים את החוק, ואין מה לעשות ברגע שהמוצר חובר לחשמל והופעל,

אי אפשר להחזיר, אלא אם יש פגם, אבל כדי להוכיח שיש פגם זה 2 אפשויות

1. מעבדה. (לא KSP , אלא היבואן , אני כמעט בטוח שהם עובדים עם חברה בשם שיא-קום , אבל תבדוק את זה לעומק)

2. בית משפט. להוכיח לשופט שיש בעיה, ובדרך לטעון על עוגמת נפש ולהוציא עוד כמה שקלים.

זה שתצעק רק יגרום להם לשים עליך זXן גדול כי מוכר בחנות הוא רק מוכר...לשם זה לקחו אותו הוא מרוויח שכר מינימום

ולכן הוא גם יתן מינימום שרות, הוא בא למכור לך,

את השרות יש מוקד שירות וקוחות של החברה ושל היבואן.

גם אם תעצק על המוכר במשך 30 שעות רצופות זה לא יתן לך כלום

כי הוא לא יכול לעשות כלום!!!!!!!!!!!!!!!!

זאת לא החנות של אמא ואבא שלו.

זה נראה כאילו אני מצדיק את KSP , לא ולא,

אני בעד האופציה מספר 2. בית משפט וחזק, כי בנוסף לעוגמת הנפש שנגרה לך גם הזמינו עליך משטרה,

השאלה האם אתה תצליח לצאת מזה נקי כי למשפט הם יביאו סרט מהחנות

ואם עשית משהו אלים, הם גם יכולים לתבוע אותך חזרה ולדפוק אותך יותר מאשר תדפוק אותם.

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז מה יש לנו פה?

לקוח מסכן שנגרמה לו עוגמת נפש. רק למרבה הצער את רוב עוגמת הנפש הוא גרם לעצמו.

קנה פלאפון תקול. רוצה חדש. אפשר להבין אותו. הבעיה מתחילה כשלקוח רק שומע "לשלוח מכשיר לתיקון" - יש לו קצר באיזה פיוז במוח, ונפתח לו הפה.

האם ניסה להסביר באדיבות שמכשיר תקול מהקופסה מן הראוי שיוחלף בתקין מהקופסה? נניח שכן, ונתקל בסירוב. האם ניסה לברר מי אחראי לתיקון / החלפה (סביר שזו לא KSP אלא מעבדה כלשהי שאולי קשורה ליבואן שאיתו KSP עובדים)? האם ניתן לדעת מה המדיניות שלהם? אולי המדיניות שלהם במקרים כאלה היא לתת מכשיר חדש? האם ניתן לפנות ישירות אליהם ולנהל דרכם את כל העניינים?

טוען הלקוח שהיה מנומס עד שעצבנו אותו. לפי צורת הכתיבה בהודעת הפתיחה יש לי ספקות בכך, אבל גם אם כן - אני נאלץ להסכים עם קודמיי בדיון הזה - להגיע למצב שמזמינים עליך משטרה (בצדק מוחלט) לא יעזור לך לא לקבל סימפטיה אצל נותני השירות וגם לא אצל הערכאות המשפטיות אם וכאשר תפנה אליהן.

לגבי KSP וההתנהלות שלה. לא ראיתי פה דבר שונה ממה שהייתי מצפה לראות בכל חנות שמוכרת סלולריים, וזאת אני אומר על סמך תגובות שונות בדיון זה וכן דיונים דומים על הנושא. ממה שנראה - שוק הסלולריים בארצנו הוא שוק פרוץ שבו כל אחד מייבא מה שבא לו, לרוב בלי שום גיבוי מול היצרן, וזה מביא לכך שכל יבואן כזה ינסה להימנע מלהחליף מכשיר בחדש (כי זה יירד לו מהכיס), וכפועל יוצא גם כל חנות שפועלת עם יבואן כזה לא תרשה לעצמה להחליף לאנשים מכשירים לחדשים.

יכול להיות שזה נובע גם מהתנהלות של יצרני הסלולריים והאחריות שהם מספקים למכשיריהם. זה שונה מהותית בשוק החומרה, שבו לרוב היבואנים נותנים אחריות מגובה ע"י היצרן והחנויות מגובות ע"י היבואנים, ולכן הרבה יותר קל להן (או ליבואנים) פשוט להחליף מוצר תקול במקום. וכן, החליפו לי מוצרים תקולים בחדשים מהקופסה במקום, גם בKSP (למעשה בעיקר בKSP ובאייבורי - בשאר החנויות לרוב לא זכיתי לשירות כזה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שיעור ראשון לחיים, אם אתה צריך יותר תשלומים כנראה שאין לך מספיק כסף לקנות את המוצר. תחזור עוד כמה חודשים או תתפשר על משהו זול יותר, לא מבין מה עובר לאנשים בראש ולמה חייבים S3/IPHONE...

דבר שני, אם אין מעבדה צריך לשלוח את המוצר למעבדה, מה לעשות ככה זה עובד :P

דבר שלישי, בטביעות קטנות לא תוציא יאמבה כסף :lol:

דבר רביעי, כשאני עבדתי בחנות גם יצא לי לאיים על אנשים שאני אזמין משטרה וגם יצא לי שהעיפו עלי דברים בחנות. זה לא משנה כמה אתה נחמד לאנשים תמיד יהיו אנשים כמוך שלא יודעים להתנהג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנושא הזה יפתר והיה כמעט למעשה זהה לשוק החומרה רק ברגע שלא יהיה מס קניה על טלפונים.

במצב הנוכחי בו השוק רובו מוברח לארץ לכאורה, יבואן שנדרש לקבוע מחיר לפי מע"מ ומיסי קניה גורר מחיר קניה רשמי גבוה בהרבה ממחיר בחנויות קטנות.

מצד שני, לחנות הקטנה אין אינטרס תקן את המכשירים מאחר ואין לה גב וכל העול הכלכלי נופל עליה במקרה זה.

זו חלק מהסיבה שאני לרוב מעדיף לקנות מכשיר בחברה סלולרית או ישירות מהיבואן, בתנאי כמובן שהמחיר סביר יחסית לחול.

אחרת כמו שנאמר, עדיף לקנות את המכשיר לבד בחול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור אחד שעובד בחברה שגם מתמחה במחשבים וסלולאר.

האחריות היא של היבואן ולא של החנות,

גם אם קנית את המכשיר וחזרת יום למחרות עם תקלה,

זה חייב לעבור במעבדה של היבואן.

או שתפנה ישירות ליבואן, כי מבחינת החוק KSP עשו את שלהם

והציעו לך את האפשרות לשלוח למעבדה.

אנחנו לא חיים בארצות הברית אבל גם אנחנו לא אמריקאים,

אנחנו ישראלים בבונים, והישראלי הבבון תמיד מנסה למצוא איפה לדפוק , ( נתקלתי בכל כך הרבה לקוחות

מעצבנים ואוקרים )

אז בגלל זה החוקים שקיימים בארץ שונים מהחוקים שיש בארצות הברית,

אני לא מצדיק את היחס שנתנו לך, אבל אגיד לך איך אני מתחייס ללקוחות

אם הלקוח נחמד אלי , אהיה פי 2 נחמד יותר אליו, אם הלקוח זבל אלי , אז אקבור אותו.

ככה זה עובד בארץ, כולם חושבים שלצעוק ולעשות בלגן זה טוב

הבעיה שהם לא מכירים את החוק, ואין מה לעשות ברגע שהמוצר חובר לחשמל והופעל,

אי אפשר להחזיר, אלא אם יש פגם, אבל כדי להוכיח שיש פגם זה 2 אפשויות

1. מעבדה. (לא KSP , אלא היבואן , אני כמעט בטוח שהם עובדים עם חברה בשם שיא-קום , אבל תבדוק את זה לעומק)

2. בית משפט. להוכיח לשופט שיש בעיה, ובדרך לטעון על עוגמת נפש ולהוציא עוד כמה שקלים.

זה שתצעק רק יגרום להם לשים עליך זXן גדול כי מוכר בחנות הוא רק מוכר...לשם זה לקחו אותו הוא מרוויח שכר מינימום

ולכן הוא גם יתן מינימום שרות, הוא בא למכור לך,

את השרות יש מוקד שירות וקוחות של החברה ושל היבואן.

גם אם תעצק על המוכר במשך 30 שעות רצופות זה לא יתן לך כלום

כי הוא לא יכול לעשות כלום!!!!!!!!!!!!!!!!

זאת לא החנות של אמא ואבא שלו.

זה נראה כאילו אני מצדיק את KSP , לא ולא,

אני בעד האופציה מספר 2. בית משפט וחזק, כי בנוסף לעוגמת הנפש שנגרה לך גם הזמינו עליך משטרה,

השאלה האם אתה תצליח לצאת מזה נקי כי למשפט הם יביאו סרט מהחנות

ואם עשית משהו אלים, הם גם יכולים לתבוע אותך חזרה ולדפוק אותך יותר מאשר תדפוק אותם.

בהצלחה.

לא יראו כלום בסרט בחנות, עמדתי צמוד לדלפק ובקושי הייתה תזוזה של הברך, יראו בסה"כ שאנחנו מתווכחים וצועקים אחד על השני, וגם כשהמשטרה נכנסת דיברתי איתם בנועם והסברתי להם הכל. אין להם שום קייס נגדי, מה גם שלא גרמתי שום נזק.

לכל אלו שאומרים שאני לא יודע להתנהג, אני מצטער על השפה אבל אני שם זין, כי אני האדם הכי נחמד, הכי מנומס והכי סבלני שיש, ואחרי 3 פעמים שנפנפו אותי צריך להתחיל להתעצבן, אין מה לעשות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל אלו שאומרים שאני לא יודע להתנהג, אני מצטער על השפה אבל אני שם זין, כי אני האדם הכי נחמד, הכי מנומס והכי סבלני שיש, ואחרי 3 פעמים שנפנפו אותי צריך להתחיל להתעצבן, אין מה לעשות.

:lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:lol:

זה ממש לא מצחיק, אני פשוט לא מוכן שעל ברכית קטנה שהשתחררה אחרי 3 פעמים של עוגמת נפש ויחס מזלזל יהפכו אותי לאדם אלים; כאילו אף אחד פה בחיים לא התעצבן או נהיה טיפה אגרסיבי בגלל הרבה פחות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צודק זה לא מצחיק...

"אני לא מוכן שעל יריה אחת קטנה שהתחררה אחרי 3 שנים של עוגמת נפש שמוכרים חלקים מהמדינה בה אני חיי תמורת שלום שאני לא מקבל יהפכו אותי לאדם אלים"

י. אמיר

סליחה אם משהו נפגע, הרעיון פה יותר חשוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תתפלא, יש אנשים רגועים בצורה מפחידה

למרות שאני לא מצדיק את ההתנהגות שלך, אני ממש מבין אותך

טרטור שכזה ובסוף מתייחסים אלייך כמו זבל יכול להוציא מכל אחד צד "לא יפה"

המלצה שלי (כמו שמישהו רשם פה) זה פשוט להציף להם את דף הפייסבוק

עד שהם יתייאשו ו"יספגו" את הנזק

בכל מקרה אני מקווה בשבילך שתהיה מרוצה בסופו של דבר..

נ.ב.

תוסיף עוד כמה סימני קריאה בכותרת :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאור קודם כל לפי דעתי אתה צודק

אבל גם לבוא ולצעוק על המוכר לא יתן לך כלום כי אלה הנהלים של החברה בכל חברה יש כאלה והם בטח שלא לטובתך

לפי דעתי תגיש תביעה בכל מקרה גם עם יגידו לך שהמכשיר חזר מתיקון פשוט אל תאסוף אותו

וכמו שהציעו לך קדם פשוט תפרסם בכל פורם אפשרי ובכל קום שאתה רק יכול את הסיפור שלך אולי מישהו ב KSP יתאפס

היו לי הרבה לקוחות כמוך פגועי KSP שלא ממש עשו עם זה הרבה בסופו של דבר וחבל

ולכל אלה שמצדיקים את ההתנהלות של KSP באיזה מקום תחשבו שקניתם מחשב חדש הרכיבו לכם אותו שילמתם בכיף

הגעתם איתו הביתה התקנתם בשעה וחצי כי חשבתם שהדיסק שלכם דפוק אבל איזה קטע מסכים כחולים

אתם מתקינים מחדש בודקים ואת ה HD אבל הכל תקין אתם חוזרים לKSP ואומרים לכם בואו נשלח את המחשב החדש שקיבלתם לפני יומים למעבדה ל 14 יום

בסופו של דבר כל אחד כאן יהפוך שם שולחן כשהוא יקבל יחס כזה

בכל מקרה KSP מייבאים יותר מחצי מהמוצרים שלהם לבד ועל רוב הדברים אין לכם אחריות של היצרן רק של KSP

את זה בדקתי שם בעצמי עם ספק שנמכר שם במחיר מצחיק ולא היה עליו מספר סידורי של היצרן ולא חלק ממדבקות הזהוי של המוצר

בבירור קצר אצל היצרן התברר שככה הם מוכרים מוצרים שהם עדיין תקינים אבל עם סטיות בתקנים ונמכרים במחיר זול יותר וללא אחריות של החברה

בKSP הספק נמכר עם אחריות "מלאה" כניראה שלהם אז שספק כזה התקלקל כניראה הלקוח יהיה אשם או חברת חשמל

אבל בטוח לא הם

בכל מקרה אני לא יקנה משם אפילו בורג לסגירת הדלת של המארז

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...