עבור לתוכן

להתרחק מ-KSP כמו מאש!!!!

Featured Replies

פורסם

אז מה, המדיניות של KSP זה לזיין לקוחות?

מסתבר שכן - אם יש לך הוכחות, אני קורא להחרים את החברה הזאת עד להודעה חדשה.

מה שבאמת מדהים בעיני, זה שכל חודש בממוצע מתפרסם פוסט בפורום HWZONE על עוגמת נפש חדשה מבית היוצר של KSP.

איך החברה הזאת באמת עובדת? (ועל מי):

האם החברה היא רשת, או שיש מספר זכיינים פרטיים שמכתימים את מוניטין הרשת?

יש מספר סיבות למה קונים שם:

1. לקוחות שהתמזל מזלם ולא היו צריכים שירות מהם.

2. לקוחות שמחיר זול+ "לי זה לא יקרה..." חזק אצלם.

3. לקוחות שמחיר זול+ מנוי בביהמ"ש לתביעות קטנות.

4. לקוחות מזוכיסטיים.

5. אני מאמין שיש גם לקוחות שקיבלו שירות טוב.

מספיק לקרוא את חוזה המכירה שהם מכריחים את הלקוחות לחתום עליו להבין עם מי יש לך עסק (הרבה סעיפים בו אינם חוקיים, זה לא מפריע להם להשאיר אותם...).

  • תגובות 68
  • צפיות 13.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

הם מכרו פלאפון פגום מייסודו עם רום של חברה אחרת, זה רק מראה על איכות המוצרים שלהם וגורם לי לפקפק בעובדה שהם יד ראשונה.

נו באמת...

KSP שמו את הרום לדעתך? זה היבואן

יש בעיה שזה רום של אורנג? מבחינת החוק זה תחום די בעייתי, רק לחברה מותר לשים את הרום "שלה"... השאלה היא איזה "אורנג" זה ... זה לא מותג ישראלי בלבד

יד שניה? שכח מזה... אף אחד לא יכנס לחור שחור כזה

פורסם

^

אהם אהם יבוא מקביל אהם

פורסם
  • מחבר

נו באמת...

KSP שמו את הרום לדעתך? זה היבואן

יש בעיה שזה רום של אורנג? מבחינת החוק זה תחום די בעייתי, רק לחברה מותר לשים את הרום "שלה"... השאלה היא איזה "אורנג" זה ... זה לא מותג ישראלי בלבד

יד שניה? שכח מזה... אף אחד לא יכנס לחור שחור כזה

אז אתה מוכן להסביר לי איך קורה מצב שגם הרמקולים דפוקים ושובקים חיים וגם הסוללה לא שורדת 3 שעות? איך מצב כזה קורה אם הפלאפון חדש מהקופסא? הסוללה והרמקולים לא תלויים אחד בשני לכן אין סיבה ששניהם יפגעו.

פורסם

נו באמת...

KSP שמו את הרום לדעתך? זה היבואן

יש בעיה שזה רום של אורנג? מבחינת החוק זה תחום די בעייתי, רק לחברה מותר לשים את הרום "שלה"... השאלה היא איזה "אורנג" זה ... זה לא מותג ישראלי בלבד

יד שניה? שכח מזה... אף אחד לא יכנס לחור שחור כזה

^^^

זה די עצוב שאתה משחק את פרקליטו של השטן. KSP הם הכל חוץ מתמימים.

לפותח הדיון, זה ש-KSP דפקו אותך זה מכעיס אך יש צורה לנהל שיח .

לדעתי אתה צודק שמגיע לך סלוררי חדש או ביטול עסקה ואתה צריך לפרסם את הסיפור שלך בכל מקום, כמו כן תשקול על לפנות לבית משפט לתביעות קטנות (רק אנא ממך תשמיט את הקטע של הכדורים)

שיהיה בהצלחה

פורסם

אז אתה מוכן להסביר לי איך קורה מצב שגם הרמקולים דפוקים ושובקים חיים וגם הסוללה לא שורדת 3 שעות? איך מצב כזה קורה אם הפלאפון חדש מהקופסא? הסוללה והרמקולים לא תלויים אחד בשני לכן אין סיבה ששניהם יפגעו.

בלי קשר ל KSP ולסיטואציה העגומה - זה קורה, אפילו לא מעט.

פורסם

אני מת על זה... כל פעם יצוץ עוד דיון KSP/איבורי/נועה/TMS וכו'...

1 מתוך 100 לקוחות יפול על בעיה בשרות לקוחות (מכל הניסיון שלי מול KSP, נועה, פנדה, איבורי, TMS, וולקום... 0 בעיות מוחלט, אבל על זה לא תשמעו כמבן)

בתור אחד שמתעסק בפלאפונים כחלק מהעבודה שלו (חצי משרה בחנות סלולר קטנה)

יש מושג שנקרא אחריות יצרן, העובדה שKSP מכרו לך את המכשיר לא אומרת פיזית כלום הם התחנת ביניים

אם יש בעיה במכשיר יש לך את האחריות שאתה מפעיל והם במסגרת האחריות שולחים אותו ליצרן שמטפל בו, הם פיזית לא יכולים לעשות לו כלום אחרת האחריות תלך לפח

בתור חוק, אי אפשר להחזיר את המכשיר אחרי שעשו בו שימוש (עזבו 14 יום, תבררו ותראו שזה אכן המקרה לפי החוק... אי אפשר להחזיר)

KSP בתור חנות עושה את המקסימום בשבילך, מאפשרים לך לנצל את האחריות יצרן

לבוא ולדרוש מהם להחליף מכשיר ראש בראש הוא פשוט משהו שאי אפשר לבצע מבחינתם, זה לא הנהלים בשום חנות

אני בטוח שאנשים יבקרו אותי פה שאני יוצא להגנת KSP (הזאב הגדול והמרושע) אבל אין מה לעשות, בתור מישהו שעובד בתחום אני פשוט יודע איך העסק עובד, זה לא נוח, זה לא יפה וזה ממש לא הגיוני אבל ככה העסק הזה עובד

ברגע שהם התקינו רום מקוסטם הוא איבד את האחריות יצרן..

פורסם
  • מחבר

^^^

לדעתי אתה צודק שמגיע לך סלוררי חדש או ביטול עסקה ואתה צריך לפרסם את הסיפור שלך בכל מקום, כמו כן תשקול על לפנות לבית משפט לתביעות קטנות

שיהיה בהצלחה

תודה, מקווה שיעזור.

פורסם

אף אחד לא משחק פה פרקליט של אף אחד.

הפתרון הטוב ביותר (פרט להצקה קלה בפייסבוק בגבולות ההיגיון המותר) היא פניה למועצה להגנת הצרכן - http://www.consumers.org.il/

פורסם

תגידו מה שתגידו, אבל להוציא סכום של כמה אלפים על מכשיר Hi-End ולקבל מכשיר פגום, זה מטריף בלשון המעטה (אין כאן כל הצדקה להתפרצות פותח השרשור). עם זאת החוק בעייתי במקרה זה, וגורס שיש לתת ליבואן (יצרן) הזדמנות להחזיר את המכשיר למצבו התקין עם חלקים מקוריים (למשל לא רמקול סיני חליפי). מה KSP תעשה בתיקון, זו שאלה טובה. בכל מקרה אם פונים לביהמ"ש לתביעות קטנות, אז זה לא שחור לבן ויש סיכוי שהוא יכריח את החברה להחליף ללקוח מכשיר או לזכותו.

הדברים שנאמרים כאן הם בעיקר מקריאה בנט על מקרים דומים...

פורסם
  • מחבר

לשאר האנשים פה, אף אחד לא משחק פה פרקליט של אף אחד.

והפתרון הטוב ביותר (פרט להצקה קלה בפייסבוק בגבולות ההיגיון המותר) היא פניה למועצה להגנת הצרכן - http://www.consumers.org.il/

אקרא קצת.

פורסם

שיעור חשוב לכל המשתמשים בתור מי שעוסק בנושא

כל מכשיר סלולרי שאני מוכר נבדק מול ועם הלקוח בחנות ברגע שהוא יצא מהחנות ו"יגלה" בעיות מבחינתי זה נזק שהוא גרם

תבדקו את המוצרים לפני שאתם יוצאים מהחנות, אח"כ אין לכם להאשים את אף אחד מלבד עצמכם ולגלות את החומה הבירוקרטית שכל חנות מחזיקה.

^

אהם אהם יבוא מקביל אהם

יבואן זה יבואן...

סאני לדוגמא הם היבואנים של סמסונג, יש בכל זאת די ויותר יבואנים אחרים, רמפל לדוגמא

אז אתה מוכן להסביר לי איך קורה מצב שגם הרמקולים דפוקים ושובקים חיים וגם הסוללה לא שורדת 3 שעות? איך מצב כזה קורה אם הפלאפון חדש מהקופסא? הסוללה והרמקולים לא תלויים אחד בשני לכן אין סיבה ששניהם יפגעו.

לכל מי שקנה אלקטרוניקה אי פעם יש מושג שהוא שמע פעם שנקרא DOA... תרגום מהיר DEAD ON ARRIVAL כלומר מת בהגעה

אין מה לעשות פעם ב מכשיר כלשהו מגיע מת או במצב בעייתי, מבחינה סטטיסטית זה מקרה שחייב לקרות פעם בX בלי קשר לכמה הבקרת איכות טובה או לא, היא פשוט אף פעם לא 100%

^^^

זה די עצוב שאתה משחק את פרקליטו של השטן. KSP הם הכל חוץ מתמימים.

מישהו חייב לעשות את העבודה השחורה

אני פשוט מכיר את התחום של סלולר ואני יודע שבמקרה הזה להם אין ברירה

יש אחריות יצרן, אחריות זה לא ביטוח וזה לא שרות החלפות.

יש בעיה? מנצלים אחריות

אצלי בעבודה יש באופן "קבוע" לפחות מכשיר אחד שפעם בחודש נוסע לשבוע~שבועיים ליצרן לטיפול כחלק מהאחריות

הדבר הכי טוב שאפשר לעשות ללקוח זה לתת מכשיר חלופי זמני במידת האפשר וגם זה כי זה שרות שנותנים

פורסם
  • מחבר

שיעור חשוב לכל המשתמשים בתור מי שעוסק בנושא

כל מכשיר סלולרי שאני מוכר נבדק מול ועם הלקוח בחנות ברגע שהוא יצא מהחנות ו"יגלה" בעיות מבחינתי זה נזק שהוא גרם

תבדקו את המוצרים לפני שאתם יוצאים מהחנות, אח"כ אין לכם להאשים את אף אחד מלבד עצמכם ולגלות את החומה הבירוקרטית שכל חנות מחזיקה.

יבואן זה יבואן...

סאני לדוגמא הם היבואנים של סמסונג, יש בכל זאת די ויותר יבואנים אחרים, רמפל לדוגמא

לכל מי שקנה אלקטרוניקה אי פעם יש מושג שהוא שמע פעם שנקרא DOA... תרגום מהיר DEAD ON ARRIVAL כלומר מת בהגעה

אין מה לעשות פעם ב מכשיר כלשהו מגיע מת או במצב בעייתי, מבחינה סטטיסטית זה מקרה שחייב לקרות פעם בX בלי קשר לכמה הבקרת איכות טובה או לא, היא פשוט אף פעם לא 100%

מישהו חייב לעשות את העבודה השחורה

אני פשוט מכיר את התחום של סלולר ואני יודע שבמקרה הזה להם אין ברירה

יש אחריות יצרן, אחריות זה לא ביטוח וזה לא שרות החלפות.

יש בעיה? מנצלים אחריות

אצלי בעבודה יש באופן "קבוע" לפחות מכשיר אחד שפעם בחודש נוסע לשבוע~שבועיים ליצרן לטיפול כחלק מהאחריות

הדבר הכי טוב שאפשר לעשות ללקוח זה לתת מכשיר חלופי זמני במידת האפשר וגם זה כי זה שרות שנותנים

איך אני אמור לבדוק את חיי הסוללה אם היא לא עברה הטענה ראשונית וזה דבר שלוקח זמן? איך אני אמור לבדוק את עוצמת הרמקולים אם אין לי שיר אחד בפלאפון?

פורסם

חיי סוללה זה משהו שקשה לבדוק, אבל יכול להיות שזה גם בעיית תוכנה... בתור אחד שמנהל בIANDROID יש לא מעט סיפורים על אנשים שפשוט יש להם אפליקציה שרצה ברקע ומחסלת להם את הסוללה

לגבי רמקול ואודיו בכלל.... צלצולים רגילים שיש בכל מכשיר + ביצוע שיחה לבדיקת המיקרופון והאודיו (עם ובלי דיבור ברמקול)

פורסם
  • מחבר

חיי סוללה זה משהו שקשה לבדוק, אבל יכול להיות שזה גם בעיית תוכנה... בתור אחד שמנהל בIANDROID יש לא מעט סיפורים על אנשים שפשוט יש להם אפליקציה שרצה ברקע ומחסלת להם את הסוללה

לגבי רמקול ואודיו בכלל.... צלצולים רגילים שיש בכל מכשיר + ביצוע שיחה לבדיקת המיקרופון והאודיו (עם ובלי דיבור ברמקול)

אני מבין בפלאפונים, אומנם לא ברמת מומחה אבל מבין [גם במחשבים אני מבין, שנתיים מדעי המחשב ובכללי המון ידע]; תאמין לי שלא הייתה שום אפליקציה פתוחה ברקע, חיפשתי מדריכים של איך להאריך חיי סוללה [שינוי הגדרות וכו'], ואין שום סיבה שאלך לישון עם 100% ואקום עם 85%, גם אם 1001 אפליקציות היו פתוחות כי היה לי אייפון 4 לפני זה והייתי מתעורר עם מינימום 96%. מה גם שיורד 1% בדקה ושוב, לא משנה כמה אפליקציות יהיו פתוחות זה לא מצדיק חיי סוללה של 3 שעות בקושי.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים