פורסם 2012 באוקטובר 1013 שנים אז מה, המדיניות של KSP זה לזיין לקוחות?מסתבר שכן - אם יש לך הוכחות, אני קורא להחרים את החברה הזאת עד להודעה חדשה.מה שבאמת מדהים בעיני, זה שכל חודש בממוצע מתפרסם פוסט בפורום HWZONE על עוגמת נפש חדשה מבית היוצר של KSP.איך החברה הזאת באמת עובדת? (ועל מי):האם החברה היא רשת, או שיש מספר זכיינים פרטיים שמכתימים את מוניטין הרשת?יש מספר סיבות למה קונים שם:1. לקוחות שהתמזל מזלם ולא היו צריכים שירות מהם.2. לקוחות שמחיר זול+ "לי זה לא יקרה..." חזק אצלם.3. לקוחות שמחיר זול+ מנוי בביהמ"ש לתביעות קטנות.4. לקוחות מזוכיסטיים.5. אני מאמין שיש גם לקוחות שקיבלו שירות טוב.מספיק לקרוא את חוזה המכירה שהם מכריחים את הלקוחות לחתום עליו להבין עם מי יש לך עסק (הרבה סעיפים בו אינם חוקיים, זה לא מפריע להם להשאיר אותם...).
פורסם 2012 באוקטובר 1013 שנים הם מכרו פלאפון פגום מייסודו עם רום של חברה אחרת, זה רק מראה על איכות המוצרים שלהם וגורם לי לפקפק בעובדה שהם יד ראשונה.נו באמת...KSP שמו את הרום לדעתך? זה היבואןיש בעיה שזה רום של אורנג? מבחינת החוק זה תחום די בעייתי, רק לחברה מותר לשים את הרום "שלה"... השאלה היא איזה "אורנג" זה ... זה לא מותג ישראלי בלבדיד שניה? שכח מזה... אף אחד לא יכנס לחור שחור כזה
פורסם 2012 באוקטובר 1013 שנים מחבר נו באמת...KSP שמו את הרום לדעתך? זה היבואןיש בעיה שזה רום של אורנג? מבחינת החוק זה תחום די בעייתי, רק לחברה מותר לשים את הרום "שלה"... השאלה היא איזה "אורנג" זה ... זה לא מותג ישראלי בלבדיד שניה? שכח מזה... אף אחד לא יכנס לחור שחור כזהאז אתה מוכן להסביר לי איך קורה מצב שגם הרמקולים דפוקים ושובקים חיים וגם הסוללה לא שורדת 3 שעות? איך מצב כזה קורה אם הפלאפון חדש מהקופסא? הסוללה והרמקולים לא תלויים אחד בשני לכן אין סיבה ששניהם יפגעו.
פורסם 2012 באוקטובר 1013 שנים נו באמת...KSP שמו את הרום לדעתך? זה היבואןיש בעיה שזה רום של אורנג? מבחינת החוק זה תחום די בעייתי, רק לחברה מותר לשים את הרום "שלה"... השאלה היא איזה "אורנג" זה ... זה לא מותג ישראלי בלבדיד שניה? שכח מזה... אף אחד לא יכנס לחור שחור כזה^^^זה די עצוב שאתה משחק את פרקליטו של השטן. KSP הם הכל חוץ מתמימים.לפותח הדיון, זה ש-KSP דפקו אותך זה מכעיס אך יש צורה לנהל שיח .לדעתי אתה צודק שמגיע לך סלוררי חדש או ביטול עסקה ואתה צריך לפרסם את הסיפור שלך בכל מקום, כמו כן תשקול על לפנות לבית משפט לתביעות קטנות (רק אנא ממך תשמיט את הקטע של הכדורים)שיהיה בהצלחה
פורסם 2012 באוקטובר 1013 שנים אז אתה מוכן להסביר לי איך קורה מצב שגם הרמקולים דפוקים ושובקים חיים וגם הסוללה לא שורדת 3 שעות? איך מצב כזה קורה אם הפלאפון חדש מהקופסא? הסוללה והרמקולים לא תלויים אחד בשני לכן אין סיבה ששניהם יפגעו. בלי קשר ל KSP ולסיטואציה העגומה - זה קורה, אפילו לא מעט.
פורסם 2012 באוקטובר 1013 שנים אני מת על זה... כל פעם יצוץ עוד דיון KSP/איבורי/נועה/TMS וכו'... 1 מתוך 100 לקוחות יפול על בעיה בשרות לקוחות (מכל הניסיון שלי מול KSP, נועה, פנדה, איבורי, TMS, וולקום... 0 בעיות מוחלט, אבל על זה לא תשמעו כמבן)בתור אחד שמתעסק בפלאפונים כחלק מהעבודה שלו (חצי משרה בחנות סלולר קטנה)יש מושג שנקרא אחריות יצרן, העובדה שKSP מכרו לך את המכשיר לא אומרת פיזית כלום הם התחנת בינייםאם יש בעיה במכשיר יש לך את האחריות שאתה מפעיל והם במסגרת האחריות שולחים אותו ליצרן שמטפל בו, הם פיזית לא יכולים לעשות לו כלום אחרת האחריות תלך לפחבתור חוק, אי אפשר להחזיר את המכשיר אחרי שעשו בו שימוש (עזבו 14 יום, תבררו ותראו שזה אכן המקרה לפי החוק... אי אפשר להחזיר)KSP בתור חנות עושה את המקסימום בשבילך, מאפשרים לך לנצל את האחריות יצרןלבוא ולדרוש מהם להחליף מכשיר ראש בראש הוא פשוט משהו שאי אפשר לבצע מבחינתם, זה לא הנהלים בשום חנותאני בטוח שאנשים יבקרו אותי פה שאני יוצא להגנת KSP (הזאב הגדול והמרושע) אבל אין מה לעשות, בתור מישהו שעובד בתחום אני פשוט יודע איך העסק עובד, זה לא נוח, זה לא יפה וזה ממש לא הגיוני אבל ככה העסק הזה עובדברגע שהם התקינו רום מקוסטם הוא איבד את האחריות יצרן..
פורסם 2012 באוקטובר 1013 שנים מחבר ^^^לדעתי אתה צודק שמגיע לך סלוררי חדש או ביטול עסקה ואתה צריך לפרסם את הסיפור שלך בכל מקום, כמו כן תשקול על לפנות לבית משפט לתביעות קטנות שיהיה בהצלחהתודה, מקווה שיעזור.
פורסם 2012 באוקטובר 1013 שנים אף אחד לא משחק פה פרקליט של אף אחד.הפתרון הטוב ביותר (פרט להצקה קלה בפייסבוק בגבולות ההיגיון המותר) היא פניה למועצה להגנת הצרכן - http://www.consumers.org.il/
פורסם 2012 באוקטובר 1013 שנים תגידו מה שתגידו, אבל להוציא סכום של כמה אלפים על מכשיר Hi-End ולקבל מכשיר פגום, זה מטריף בלשון המעטה (אין כאן כל הצדקה להתפרצות פותח השרשור). עם זאת החוק בעייתי במקרה זה, וגורס שיש לתת ליבואן (יצרן) הזדמנות להחזיר את המכשיר למצבו התקין עם חלקים מקוריים (למשל לא רמקול סיני חליפי). מה KSP תעשה בתיקון, זו שאלה טובה. בכל מקרה אם פונים לביהמ"ש לתביעות קטנות, אז זה לא שחור לבן ויש סיכוי שהוא יכריח את החברה להחליף ללקוח מכשיר או לזכותו.הדברים שנאמרים כאן הם בעיקר מקריאה בנט על מקרים דומים...
פורסם 2012 באוקטובר 1013 שנים מחבר לשאר האנשים פה, אף אחד לא משחק פה פרקליט של אף אחד.והפתרון הטוב ביותר (פרט להצקה קלה בפייסבוק בגבולות ההיגיון המותר) היא פניה למועצה להגנת הצרכן - http://www.consumers.org.il/אקרא קצת.
פורסם 2012 באוקטובר 1013 שנים שיעור חשוב לכל המשתמשים בתור מי שעוסק בנושאכל מכשיר סלולרי שאני מוכר נבדק מול ועם הלקוח בחנות ברגע שהוא יצא מהחנות ו"יגלה" בעיות מבחינתי זה נזק שהוא גרםתבדקו את המוצרים לפני שאתם יוצאים מהחנות, אח"כ אין לכם להאשים את אף אחד מלבד עצמכם ולגלות את החומה הבירוקרטית שכל חנות מחזיקה.^אהם אהם יבוא מקביל אהםיבואן זה יבואן...סאני לדוגמא הם היבואנים של סמסונג, יש בכל זאת די ויותר יבואנים אחרים, רמפל לדוגמאאז אתה מוכן להסביר לי איך קורה מצב שגם הרמקולים דפוקים ושובקים חיים וגם הסוללה לא שורדת 3 שעות? איך מצב כזה קורה אם הפלאפון חדש מהקופסא? הסוללה והרמקולים לא תלויים אחד בשני לכן אין סיבה ששניהם יפגעו.לכל מי שקנה אלקטרוניקה אי פעם יש מושג שהוא שמע פעם שנקרא DOA... תרגום מהיר DEAD ON ARRIVAL כלומר מת בהגעהאין מה לעשות פעם ב מכשיר כלשהו מגיע מת או במצב בעייתי, מבחינה סטטיסטית זה מקרה שחייב לקרות פעם בX בלי קשר לכמה הבקרת איכות טובה או לא, היא פשוט אף פעם לא 100%^^^זה די עצוב שאתה משחק את פרקליטו של השטן. KSP הם הכל חוץ מתמימים.מישהו חייב לעשות את העבודה השחורהאני פשוט מכיר את התחום של סלולר ואני יודע שבמקרה הזה להם אין ברירהיש אחריות יצרן, אחריות זה לא ביטוח וזה לא שרות החלפות.יש בעיה? מנצלים אחריותאצלי בעבודה יש באופן "קבוע" לפחות מכשיר אחד שפעם בחודש נוסע לשבוע~שבועיים ליצרן לטיפול כחלק מהאחריותהדבר הכי טוב שאפשר לעשות ללקוח זה לתת מכשיר חלופי זמני במידת האפשר וגם זה כי זה שרות שנותנים
פורסם 2012 באוקטובר 1013 שנים מחבר שיעור חשוב לכל המשתמשים בתור מי שעוסק בנושאכל מכשיר סלולרי שאני מוכר נבדק מול ועם הלקוח בחנות ברגע שהוא יצא מהחנות ו"יגלה" בעיות מבחינתי זה נזק שהוא גרםתבדקו את המוצרים לפני שאתם יוצאים מהחנות, אח"כ אין לכם להאשים את אף אחד מלבד עצמכם ולגלות את החומה הבירוקרטית שכל חנות מחזיקה.יבואן זה יבואן...סאני לדוגמא הם היבואנים של סמסונג, יש בכל זאת די ויותר יבואנים אחרים, רמפל לדוגמאלכל מי שקנה אלקטרוניקה אי פעם יש מושג שהוא שמע פעם שנקרא DOA... תרגום מהיר DEAD ON ARRIVAL כלומר מת בהגעהאין מה לעשות פעם ב מכשיר כלשהו מגיע מת או במצב בעייתי, מבחינה סטטיסטית זה מקרה שחייב לקרות פעם בX בלי קשר לכמה הבקרת איכות טובה או לא, היא פשוט אף פעם לא 100%מישהו חייב לעשות את העבודה השחורהאני פשוט מכיר את התחום של סלולר ואני יודע שבמקרה הזה להם אין ברירהיש אחריות יצרן, אחריות זה לא ביטוח וזה לא שרות החלפות.יש בעיה? מנצלים אחריותאצלי בעבודה יש באופן "קבוע" לפחות מכשיר אחד שפעם בחודש נוסע לשבוע~שבועיים ליצרן לטיפול כחלק מהאחריותהדבר הכי טוב שאפשר לעשות ללקוח זה לתת מכשיר חלופי זמני במידת האפשר וגם זה כי זה שרות שנותניםאיך אני אמור לבדוק את חיי הסוללה אם היא לא עברה הטענה ראשונית וזה דבר שלוקח זמן? איך אני אמור לבדוק את עוצמת הרמקולים אם אין לי שיר אחד בפלאפון?
פורסם 2012 באוקטובר 1013 שנים חיי סוללה זה משהו שקשה לבדוק, אבל יכול להיות שזה גם בעיית תוכנה... בתור אחד שמנהל בIANDROID יש לא מעט סיפורים על אנשים שפשוט יש להם אפליקציה שרצה ברקע ומחסלת להם את הסוללהלגבי רמקול ואודיו בכלל.... צלצולים רגילים שיש בכל מכשיר + ביצוע שיחה לבדיקת המיקרופון והאודיו (עם ובלי דיבור ברמקול)
פורסם 2012 באוקטובר 1013 שנים מחבר חיי סוללה זה משהו שקשה לבדוק, אבל יכול להיות שזה גם בעיית תוכנה... בתור אחד שמנהל בIANDROID יש לא מעט סיפורים על אנשים שפשוט יש להם אפליקציה שרצה ברקע ומחסלת להם את הסוללהלגבי רמקול ואודיו בכלל.... צלצולים רגילים שיש בכל מכשיר + ביצוע שיחה לבדיקת המיקרופון והאודיו (עם ובלי דיבור ברמקול)אני מבין בפלאפונים, אומנם לא ברמת מומחה אבל מבין [גם במחשבים אני מבין, שנתיים מדעי המחשב ובכללי המון ידע]; תאמין לי שלא הייתה שום אפליקציה פתוחה ברקע, חיפשתי מדריכים של איך להאריך חיי סוללה [שינוי הגדרות וכו'], ואין שום סיבה שאלך לישון עם 100% ואקום עם 85%, גם אם 1001 אפליקציות היו פתוחות כי היה לי אייפון 4 לפני זה והייתי מתעורר עם מינימום 96%. מה גם שיורד 1% בדקה ושוב, לא משנה כמה אפליקציות יהיו פתוחות זה לא מצדיק חיי סוללה של 3 שעות בקושי.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.