עבור לתוכן

להתרחק מ-KSP כמו מאש!!!!

Featured Replies

פורסם

זה סיפור על חוויית קנייה מזעזע ועוגמת נפש שלא תתואר מחברת KSP:

אני מקרית גת, בן 19, נסעתי לאשקלון לסניף KSP ב-23.9 לקנות מכשיר HTC ONE X; קניתי אותו והשירות היה אדיב, הקופסא היה מעט רעועה אבל התעלמתי מזה. הדלקתי את הפלאפון וגיליתי שיש מסך פתיחה של אורנג' [זה לא הדליק לי נורא אדומה, לא הבנתי כ"כ] אז שאלתי את המוכר "למה יש אורנג'?" והוא אמר "לא יודע", אז המשכתי הלאה, אתם יודעים, התלהבות ראשונית מפלאפון.. נסעתי לחבר שגר ליד והפעלנו את הפלאפון, הרמקולים היו חלשים בצורה מחרידה והוא העיר לי על זה, אבל חשבתי שזה ככה בכל המכשירים.. באתי הביתה והשוויתי עם אנשים אחרים באינטרנט וכולם טענו שהמכשיר שלהם בעל רמקול חזק ומספק, ורק אצלי - לא; עד כמה לא מספק? עד כדי כך שכשמתקשרים והפלאפון בכיס אני לא שומע ושלדעת שקיבלת הודעה זו פריבילגיה. הדבר הכי נוראי שגיליתי במכשיר הוא שהסוללה נטחנת במהירות עצומה! המכשיר לא מחזיק 3 שעות של שימוש, ובמצב מנוחה הוא עוד יותר גרוע: הייתי הולך לישון עם 100%, קם עם 85%, נוגע בפלאפון והיה יורד ל-81%, ובכל פעם שהייתי רק מדליק את המסך לבדוק משהו - עוד אחוז היה נעלם לי מול העיניים.

החלטתי לחזור ל-KSP כחמישה ימים לאחר הרכישה, הראיתי להם את הבעיות והם אמרו שהאפשרות היחידה היא לשלוח את הפלאפון לתיקון. למה תיקון? מה עשיתי שמגיע לי להיתקע עם פלאפון חלופי ישן ל-14 יום? הבעיה מוצגת לכם מול העיניים, אל תבדקו את הפלאפון ואל תתקנו אותו, אני דורש פלאפון חדש! שילמתי על פלאפון חדש וזה מה שמגיע לי! אבל לא, הם ראש בקיר, רק תיקון; אמרו לי תחזור אחרי החג [כאילו שהם משלמים לי את הנסיעות בכל פעם]. ביום שלישי חול המועד התקשרתי לשירות הלקוחות שלהם, דרשתי לבטל את העסקה [עדיין לא עברו 14 יום], הנציגה אמרה שהיא תברר ותחזור אליי; לא שמעתי ממנה שבוע.

היום נסעתי ל-KSP נחוש בדעתי להחזיר את הפלאפון ולבטל את העסקה, אבל המוכר לא היה מוכן והתייחס אליי בזלזול שלא יתואר, אמר לי "זה שאתה תצעק לא יעזור, אתה לא תקבל פלאפון חדש ולא תקבל ביטול עסקה, האופצייה היחידה שלך היא לשלוח לתיקון ומצידי תעמוד פה עד מחר"; התחלתי להתעצבן, התחלתי לצעוק עליהם ולדרוש אבל לא היה אכפת להם, בכל פעם שלקוחות נכנסו אמרתי להם שיברחו מהחנות כמו מאש ושהחנות מספקת סחורה פגומה ומתייחסת ללקוחות חרא ולא לוקחת אחריות, המוכרים קמו וניסו להשתיק אותי ואז הזמינו לי משטרה. כעבור כמה דקות הגיעו שישה שוטרים לברר מה העניין, הצגתי להם את העניין, הראיתי להם שהפלאפון לא חדש ושיש לו מסך של אורנג' בכלל, הסברתי להם מה הבעיות איתו והם שאלו את המוכרים למה לעזאזל לא מחליפים לי את הפלאפון, והמוכרים אומרים שזה לא במדיניות שלהם להחליף ושאפשר רק לשלוח לתיקון. אמרתי לשוטרים "אני בן 19 ועובד בשביל שכר מינימום, למה אני צריך לשלם 3000 ש"ח ולקבל מכשיר משומש ופגום? למה אני צריך להיתקע 14 יום בלי מכשיר כששילמתי עליו? למה אני מקבל פלאפון שעבר תיקון ולא פלאפון חדש, כמו ששילמתי עליו? ומי לעזאזל יחזיר לי החזרי נסיעות על הכסף שאני מבזבז על לבוא לפה כל פעם?". השוטרים הוציאו אותי משם על הסגת גבול אבל אמרו לי "אתה צודק לגמרי, תתבע אותם! לך לבית משפט לתביעות קטנות, ספר להם מה קרה, תוציא מסמכים ותתבע את החראות האלה".

זה הסיפור הכואב על החברה הקטנה והעלובה בשם KSP. להתרחק כמו מאש.

  • תגובות 68
  • צפיות 13.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

סיפור נוראי. לא מתקרב אליהם יותר בחיים. אולי כשזה יפגע להם בכיס הם ילמדו להתייחס ברצינות ללקוחות.

פורסם

אז מה, המדיניות של KSP זה לזיין לקוחות?

מסתבר שכן - אם יש לך הוכחות, אני קורא להחרים את החברה הזאת עד להודעה חדשה.

מה שבאמת מדהים בעיני, זה שכל חודש בממוצע מתפרסם פוסט בפורום HWZONE על עוגמת נפש חדשה מבית היוצר של KSP.

איך החברה הזאת באמת עובדת? (ועל מי):

האם החברה היא רשת, או שיש מספר זכיינים פרטיים שמכתימים את מוניטין הרשת?

פורסם

לא הבנתי למה זה צריך לעניין אותי מה השוטרים אמרו.

בן אדם נורמלי לא מתנהג בצורה אלימה ("לבעוט בחלונות") גם כאשר "מעצבנים אותו".

אם KSP באמת מכרו מכשיר עם רום של אורנג' הרי שזה אחד הדברים העצובים ששמעתי. תת רמה.

פורסם
  • מחבר

לא הבנתי למה זה צריך לעניין אותי מה השוטרים אמרו.

אם KSP באמת מכרו מכשיר עם רום של אורנג' הרי שזה אחד הדברים העצובים ששמעתי. תת רמה.

לגבי מה מעניין אותך ומה לא, אני אדם כזה שמספר סיפור במלואו, מאוד מציק לי להחסיר בפרטים אז סלח לי אם חלק מהסיפור לא מעניין אותך.

פורסם

לא הבנתי למה זה צריך לעניין אותי מה השוטרים אמרו.

בן אדם נורמלי לא מתנהג בצורה אלימה ("לבעוט בחלונות") גם כאשר "מעצבנים אותו".

אם KSP באמת מכרו מכשיר עם רום של אורנג' הרי שזה אחד הדברים העצובים ששמעתי. תת רמה.

זה ידוע שהם קונים הכל בעצמם, הכי נוח זה להוריד רום של אורנג' ולצרוב במקום להתחיל להסתבך עם צריבות על גבי צריבות עד שמגיעים לרום רשמי נקי עם עברית, בספק אם בכלל קיים דבר כזה למכשיר הזה.

פורסם

כמו שאני תמיד נוהג לומר- זה עניין של סניף.

בסניף בנהריה למשל לא היתה פעם אחת שזכורה לי שעשו לי קונצים או ניסו לדפוק אותי. על סניפים אחרים לעומת זאת שמעתי סיפורים- שלא נדע...

ורום של אורנג' זה דבר עצוב גם כשלעצמו, אז אם KSP מוכרים אותו ככה... :kopfpatsch:

פורסם
  • מחבר

כמו שאני תמיד נוהג לומר- זה עניין של סניף.

בסניף בנהריה למשל לא היתה פעם אחת שזכורה לי שעשו לי קונצים או ניסו לדפוק אותי. על סניפים אחרים לעומת זאת שמעתי סיפורים- שלא נדע...

ורום של אורנג' זה דבר עצוב גם כשלעצמו, אז אם KSP מוכרים אותו ככה... :kopfpatsch:

אל תשכח אבל שגם שירות הלקוחות הראשי לא לקח אותי ברצינות, גרם לי לחכות לשווא והתעלם מהפנייה שלי.

פורסם

אני לא רוצה לקחת צד כי לפי הסיפור שלך גם אתה התנהגת לא באופן תקין

לידעתך, "עונש" יותר רציני מלעמוד בחנות ולצעוק הוא לפרסם תגובה על הקיר שלהם בפייסבוק (ותתכונן שהם ימחקו וישתיקו אותך)

הפתרון היחיד שאתה יכול במקרה הזה - לפתוח יוזר חדש בכל פעם ב-gmail וב-facebook ולפרסם את ההודעה מחדש עד שימחקו אותה.

נ.ב. כדי להמנע מהסגת גבול אתה יכול לעמוד בכניסה לחנות (מרחק כמה מטרים) ולצעוק את הסיפור שלך במשך שעה לדוגמה.

פורסם
  • מחבר

אני לא רוצה לקחת צד כי לפי הסיפור שלך גם אתה התנהגת לא באופן תקין

לידעתך, "עונש" יותר רציני מלעמוד בחנות ולצעוק הוא לפרסם תגובה על הקיר שלהם בפייסבוק (ותתכונן שהם ימחקו וישתיקו אותך)

הפתרון היחיד שאתה יכול במקרה הזה - לפתוח יוזר חדש בכל פעם ב-gmail וב-facebook ולפרסם את ההודעה מחדש עד שימחקו אותה.

נ.ב. כדי להמנע מהסגת גבול אתה יכול לעמוד בכניסה לחנות (מרחק כמה מטרים) ולצעוק את הסיפור שלך במשך שעה לדוגמה.

בפעם הראושנה התנהגתי באופן תקין והרכנתי ראש, בפעם השנייה התנהגתי באופן תקין והרכנתי ראש, בפעם השלישית התנהגתי בהתחלה באופן תקין עד שהוא זלזל בי ואמר לי שאני יכול לעמוד שם עד מחר - כמה אפשר לדחוף בנאדם לקצה, ועוד אחד עם קשיים נפשיים? באמת שאתה לא יכול לומר שאני לא מתנהג תקין כי אני הבנאדם הכי מנומס והכי סבלני שיש אבל גם לי יש גבולות והם פשוט חצו אותם כל פעם מחדש..

פורסם

תפזר פשקווילים נגדם ;D

פורסם

אני מת על זה... כל פעם יצוץ עוד דיון KSP/איבורי/נועה/TMS וכו'...

1 מתוך 100 לקוחות יפול על בעיה בשרות לקוחות (מכל הניסיון שלי מול KSP, נועה, פנדה, איבורי, TMS, וולקום... 0 בעיות מוחלט, אבל על זה לא תשמעו כמבן)

בתור אחד שמתעסק בפלאפונים כחלק מהעבודה שלו (חצי משרה בחנות סלולר קטנה)

יש מושג שנקרא אחריות יצרן, העובדה שKSP מכרו לך את המכשיר לא אומרת פיזית כלום הם התחנת ביניים

אם יש בעיה במכשיר יש לך את האחריות שאתה מפעיל והם במסגרת האחריות שולחים אותו ליצרן שמטפל בו, הם פיזית לא יכולים לעשות לו כלום אחרת האחריות תלך לפח

בתור חוק, אי אפשר להחזיר את המכשיר אחרי שעשו בו שימוש (עזבו 14 יום, תבררו ותראו שזה אכן המקרה לפי החוק... אי אפשר להחזיר)

KSP בתור חנות עושה את המקסימום בשבילך, מאפשרים לך לנצל את האחריות יצרן

לבוא ולדרוש מהם להחליף מכשיר ראש בראש הוא פשוט משהו שאי אפשר לבצע מבחינתם, זה לא הנהלים בשום חנות

אני בטוח שאנשים יבקרו אותי פה שאני יוצא להגנת KSP (הזאב הגדול והמרושע) אבל אין מה לעשות, בתור מישהו שעובד בתחום אני פשוט יודע איך העסק עובד, זה לא נוח, זה לא יפה וזה ממש לא הגיוני אבל ככה העסק הזה עובד

פורסם
  • מחבר

אני מת על זה... כל פעם יצוץ עוד דיון KSP/איבורי/נועה/TMS וכו'...

1 מתוך 100 לקוחות יפול על בעיה בשרות לקוחות (מכל הניסיון שלי מול KSP, נועה, פנדה, איבורי, TMS, וולקום... 0 בעיות מוחלט, אבל על זה לא תשמעו כמבן)

בתור אחד שמתעסק בפלאפונים כחלק מהעבודה שלו (חצי משרה בחנות סלולר קטנה)

יש מושג שנקרא אחריות יצרן, העובדה שKSP מכרו לך את המכשיר לא אומרת פיזית כלום הם התחנת ביניים

אם יש בעיה במכשיר יש לך את האחריות שאתה מפעיל והם במסגרת האחריות שולחים אותו ליצרן שמטפל בו, הם פיזית לא יכולים לעשות לו כלום אחרת האחריות תלך לפח

בתור חוק, אי אפשר להחזיר את המכשיר אחרי שעשו בו שימוש (עזבו 14 יום, תבררו ותראו שזה אכן המקרה לפי החוק... אי אפשר להחזיר)

KSP בתור חנות עושה את המקסימום בשבילך, מאפשרים לך לנצל את האחריות יצרן

לבוא ולדרוש מהם להחליף מכשיר ראש בראש הוא פשוט משהו שאי אפשר לבצע מבחינתם, זה לא הנהלים בשום חנות

אני בטוח שאנשים יבקרו אותי פה שאני יוצא להגנת KSP (הזאב הגדול והמרושע) אבל אין מה לעשות, בתור מישהו שעובד בתחום אני פשוט יודע איך העסק עובד, זה לא נוח, זה לא יפה וזה ממש לא הגיוני אבל ככה העסק הזה עובד

הם מכרו פלאפון פגום מייסודו עם רום של חברה אחרת, זה רק מראה על איכות המוצרים שלהם וגורם לי לפקפק בעובדה שהם יד ראשונה.

פורסם

הכל תקין עד שאתה שובר משהו / פוגע במישהו פיסית.

מה תעשה בפעם הבאה (במשפט לדוגמה) שהם יזלזלו בך? תשלוף סכין? ותתרץ את זה בגלל בעיות?

אני לא מצדיק את KSP בשום צעד שהם עשו, אבל יש דרך להתנהל מולם ולא משנה עד כמה נפגעת.

ברגע שאתה מתנהג באלימות, פגעת בעצמך יותר משאתה מבין. כל שופט יגיד לך את זה - כי זו עילה לתלונה פלילית

פורסם
  • מחבר

אני לא מצדיק את KSP בשום צעד שהם עשו, אבל יש דרך להתנהל מולם ולא משנה עד כמה נפגעת.

הבנתי.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים