Casio G'zOne Commando - היכן ניתן לקנות? - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Casio G'zOne Commando - היכן ניתן לקנות?


UberGitter

Recommended Posts

המכשיר הזה עובד עם CDMA בלבד, ז"א שהוא לא יעבוד בארץ, ונמכר אך ורק במפעילה הסלולרית האמריקאית Verizon, כל שלא תוכל להשיג אותו בכל מקרה.

אתה יכול לפרט בדיק מה אתה צריך ומה אתה מתכנן לעשות עם המכשיר?

כמה עמיד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי, תודה.

אני צריך מכשיר שיראה הרבה שטח, מים, אבק, טמפרטורות גבוהות וכו'... לא משהו בגדר הלא-סביר כמובן, אבל אני כן מתכוון לצאת איתו למקומות שלא כ"כ דומים לסלון שלי. נפילה פה ושם גם לא אמורה להזיק לו.

מה שכן, זה גם צריך להיות :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תפרט יותר על האקסטרים. יש הבדל בין טיול במדבר פעם בשנה לבין זריקת המכשיר לתוך מכונות במפעל.

בגדול יש לך כמה מכשירים חסינים במיוחד, ובראשם ה-Motorola Defy.

יש גם מכשירים עמידים יחסית, עם תעודות (תקן IP57 או IP67 בדרך כלל), כאלו שיכולים לסבול טפטופים, קצת מים, עם מסך מחוזק ועמידים בפני אבק.

ויש גם מכשירים רגילים, שפשוט מאוד עמידים. iPhone 5 או Samsung S הם דוגמאות מעולות למכשירים שמאוד קשה להרוס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חח אני לא חושב שלזרוק מכשיר לתוך מכונות במפעל ייחשב אי-פעם "לאקסטרים", אבל כל הכבוד על היצירתיות...

יוצא ככה שאני נמצא בשטח כל שבוע, בכל חלקי הארץ. אני חייב שהמכשיר יהיה עמיד במים - לא רק גשם, אלא שאם הוא יעבור שעה של שטיפה מתחת למים לא יקרה לו כלום. המכשיר בנוסף צריך להיות עמיד בפני אבק וזעזועים - זה לא אומר שאני הולך לרסק אותו על הסלעים כל יום, אבל זה כן אומר שאם הוא יפול לי לאנשהו, לא יקרה לו כלום.

עד היום הסתובבתי עם מכשירים מאוד פשוטים וחזקים, אבל אני דיי מעוניין ביכולת ומן הסתם גם בא לי להשתדרג לסמארטפון :)

שאלתי נשארת פשוטה, האם יש מכשיר שעומד בקריטריונים הנ"ל בארץ והיכן ניתן לרכוש אותו?

אם לא בארץ, אז לפחות בחו"ל (EBAY?) - רק שיעבוד בתדרים שנתמכים בארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגדול ה-מכשיר העמיד הוא ה-Motorola Defy, או גרסתו המחוזקת במעט ה-Defy Plus. שניהם נמכרים בארץ, ודי בזול (1300 בערך אם אני זוכר נכון).

מבחינת תדרים - יש למכשיר כמה גרסאות, מתוכן רק אחת תומכת באופן מלא בפלאפון (ולפיכך גם בהוט מובייל וברמי לוי, שמשתמשים ברשת של פלאפון). אתה יכול לברר מול החנות האם הגרסה שםה מוכרים תומכת בתדר 850. הרבה פעמים דורשים עוד כמה מאות שקלים בשביל גרסה מותאמת. מגעיל, אבל נכון.

** גם גרסה ללא 850 תעבוד, ואולי אפילו טוב מאוד. אין באמת אפשרות לדעת כמה תהיה מרוצה מרמת הקליטה, יכול להיות שלא תים לב בכלל שחסר משהו, ויכול להיות שתשתגע. באיזו חברה אתה מנוי?

המכשיר תומך בתקן IP67. תקן ה-IP מורכב משני שדות נפרדים (ולפעמים גם עוד אות). המספר משמאל (6 במקרה שלנו) מסמל את העמידות בפני "חלקיקים מוצקים" - חול, אבק, חפצים קטנים יותר ופחות. 6 זו הרמה המחמירה ביותר, והיא אומרת חסין לחלוטין בפני חול ואבק, ובפני כל דבר גדול יותר. הספרה השנייה מציינת את העמידות בפני מים. 7 זו כמעט הרמה הגבוהה ביותר (יש גם 8 ), והיא אומרת שהמכשיר ישרוד חצי שעה תחת מים בעומק מטר אחד.

אם הנושא מעניין אותך, תוכל לקרוא עוד בויקיפדיה (באנגלית).

חוץ מזה, מסך המכשיר מחופה ב-, שמקנה לו עמידות יוצאת דופן בפני שריטות למיניהן, והוא בנוי בצורה סופר עמידה.

אז כן, יש מכשיר מאוד עמיד שמתאים לדרישותיך. עכשיו הצד הפחות חיובי- כיום, הוא כבר נחשב למאוד חלש ומיושן. אך אל חשש! יש פתרון. דאג להחליף לו רום למשהו איכותי, ותקבל בוסט ביצועים רציני למדי. אם אתה מוכן להקריב זמן , אתה אפילו יכול לעשות OC. אבל לשימושים רגילים, זה יהיה מיותר לגמרי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה על התגובה המפורטת. :xyxthumbs:

אני מנוי בהוט מובייל. אני אבדוק בחנות את נושא התדר כמו שאמרת.

אני פחות דואג מביצועים, אני צריך סה"כ רק את ה- והעובדה שהוא תעזור לי להתאים אותו יותר טוב לצרכים שלי.

אז אני רואה שחוץ מהDEFY PLUS אין לי הרבה אופציות. ראיתי שיצא/יוצא RUGBY SMART של ... יש מידע לגבי הימצאותו בארץ? יהיה לא יהיה? קיים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לך גם את ה go גם הוא בתקן ip67 והוא מתקדם יותר בהרבה מהמוטורולה -יש לו מעבד כפול והוא מקבל גם גרסה 4 לאנדרואיד שהמוטורולה לא יקבל וזה חשוב מבחינת תמיכה עתידית באפליקציות חדשות. (גם המצלמה שלו טובה יותר)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לך גם את ה go גם הוא בתקן ip67 והוא מתקדם יותר בהרבה מהמוטורולה -יש לו מעבד כפול והוא מקבל גם גרסה 4 לאנדרואיד שהמוטורולה לא יקבל וזה חשוב מבחינת תמיכה עתידית באפליקציות חדשות. (גם המצלמה שלו טובה יותר)

כן, אבל...

ל-Go יש מסך קטן יותר, ורזולוצייה נמוכה יותר, וסוללה בנפח קטן יותר (באופן משמעותי). שתי המצלמות הן 5MP, למה אתה אומר ששל ה-Go טובה יותר?

ולגבי העמידות- תקן IP מספק שני נתונים בלבד (ושלישי אופציונלי) - עמידות בפני מים ועמידות בפני אבק. יכולה להיות גם אות נוספת שתציין מאפיינים מיוחדים (עמידות בפני מתח גבוה לדוגמה). התקן לא מדבר על עמידות פיזית בפני זעזועים, מכות ונפילות (למרות שפעם זה גם היה חלק מהתקן, כיום כבר לא). אני לא יודע מהו טיב הבנייה של ה-Go, אבל אני כן יודע שה-Defy יוכל להתמודד עם הכל. קהילת הפיתוח למכשיר גם קטנה יותר, והוא יקר יותר (200 ש"ח).

האם עדיף לקחת אותו? לא יודע.

ראיתי שיצא/יוצא RUGBY SMART של ... יש מידע לגבי הימצאותו בארץ? יהיה לא יהיה? קיים?

הוא לא יגיע לארץ לעולם. זהו מכשיר מיוחד למפעיילה האמריקאית AT&T, הוא נעול לשימוש בה בלבד ולעולם לא ימכר בשוק החופשי.

זאת ועוד, התמיכה שלו בתדרים מאוד בעייתית. הוא תומך בדור שלישי ב-1900 וב-850 בלבד. רוב המפעילות מפעילות רשתות 2100 בלבד, חוץ מפלאפון (ורמי לוי והוט מובייל שמשתמשים באנטנות שלהם) שמפעילה 850 ו-2100, אף אחד מהתדרים לא פרוס בצורה מלאה. במילים אחרות, בעיות קליטה בוודאות גבוהה מאוד, קליטה חלקית במקרה הטוב. וזה רק אם אתה ברשת פלאפון.

אם נתעלם מזה רגע (סתם לכיף), זה מכשיר מפחיד.

מבחינת עמידות- הרשה לי לצטט באנגלית:

- IP67 certified - dust tight and water proof (up to 1m for 30 mins)

- MIL-STD-810F certified - salt, dust, humidity, rain, vibration, solar radiation, transport and thermal shock resistant

במילים אחרות, הוא ישרוד נפילה לתוך מכל חומצה וזרם חשמלי (יחד עם החומצה) במפעל (הדמיוני) בו אתה רוצה לעשות שימוש במכשיר. בלתי ניתן להריסה.

מסך מעולה, ברזולוצייה ובגודל של הדיפיי, אך עם פאנל טוב יותר, ומעבד חזק יותר וטוב יותר.

אבל המכשיר לא רלוונטי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...