מימוש אחריות: למחשבים ניידים מסוג אסוס (ASUS). איך מפעילים? - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מימוש אחריות: למחשבים ניידים מסוג אסוס (ASUS). איך מפעילים?


swg

Recommended Posts

היי, אני עומד בפניי רכישת מחשב נייד של (ASUS) ואני רוצה לדעת שאני מכוסה באמת לשלוש שנות אחריות עד הבית, כמו שמבטיח המוכר.

הוא אומר שהמחשב מעולם לא נפתח (ניילון) ויש כתב אחריות בפנים.

השאלה היא: איך מוכיחים ליבואן את הקניה, אם הבחור קיבל מתנה מהעבודה?

תודה מראש.

כל תגובה תתקבל בברכה.

חג שמח! :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מנסיון קודם עם מימוש אחריות למחשבים , לא ביקשו ממני אף פעם את הקבלה, אלא קיבלתי את השירות על סמך מספר סידורי שרשום על המחשב (מוופיע להם במערכת מתי בדיוק נרכש ועד מתי האחריות).

גם כאשר מופיע השליח אתה לא ממש צריך להוכיח לו שאתה הבעלים המקורי של המכשיר, אלא רק שהוא כרגע בבעלותך ושזה אותו מחשב עם הסידורי שרשום להם במחשב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

להוכיח שהוא בבעלותי , זה אומר שיאסף ממני ?

זה אומר להציג תעודת אחריות?

מה אומר להוכיח שהוא בבעלותך?

תודה רבה חבר!

זה נושא מאד רגיש וקניית מחשב כמו שאני רוצה , עולה 4000 וצפונה .

המון תודה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב בגלל שבימים האחרונים קרה לי מקרה שקשור לנושא אני אקפיץ אותו קלות:

ביום שני שעבר רכשתי zenbook מאחד מהאנשים שקיבלו אותו מתנה מאינטל. כמובן שהמחשב היה ארוז הרמטית בקופסא (עם ניילון).

כשהגעתי הביתה ופתחתי את המחשב, הכל עבד כרגיל אך אחרי כמה דקות של עבודה הבחנתי בפיקסל שרוף קטן (הוא היה מאוד מאוד קטן בגלל הרזולוציה הגבוהה) במרכז המסך. חשבתי על זה כמה דקות אם שווה לנסות להפעיל את האחריות ולהכנס לתסבוכת כזאת בגלל כזה דבר, ולבסוף החלטתי שאם כבר יש אחריות אז חבל לא להתחיל עם המחשב ברגל ימין, במיוחד בהתחשב בעלות שלו (4500 ש"ח).

יום למחרת התקשרתי על הבוקר ליבואנית של המחשב (ויז'ואל דיג'י). ענתה לי בחורה נחמדה ויעילה שתוך דקה שלחה לי טופס DOA (dead on arrival) למייל. מילאתי אותו ושלחתי בחזרה ועוד באותו היום הגיע שליח של פדקס לאסוף אותו.

ביום ה' (לאחר יום אחד) קיבלתי טלפון ממנה בו נאמר כי המחשב הגיע למעבדה ואומתה התקלה והיא שולחת לי מחשב חדש.

היום בבוקר בשעה 9:00 הגיע שליח של פדקס עם מחשב חדש לגמרי בקופסא אטומה עם ניילון כמובן שנפתח עכשיו ועובד מצוין ללא פיקסלים וללא כתמים ולא כלום.

בקיצור: חווית שירות מהירה, יעילה ואדיבה. למרות שאני לא הבעלים המקורי של המכשיר (נרכש ממישהו שקיבל במתנה) קיבלתי את מלוא השירות ולמען האמת אני לא חושב שהם שמו לב לעניין בכלל, והם טיפלו בעניין ביעילות למרות שהעובד של קיבל את המחשב לפני הרבה יותר מ14 ימים ככל הנראה...

שאפו לויז'ואל שהצליחו להפוך מקרה לא כל כך נעים ללקוח מרוצה ושאפו לאסוס על המחשב המדהים שאני מקליד בו עכשיו..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...