החלפת כרטיס מסך במקום רכישת מחשב חדש - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

החלפת כרטיס מסך במקום רכישת מחשב חדש


dkaro

Recommended Posts

שלום לכולם !

עד לפני כמה זמן הכוונה שלי בכלל הייתה לרכוש בקרוב מחשב חדש. המחשב שלי כבר בן 4 שנים והמשחקים החדשים לא ממש עובדים עליו בצורה חלקה. העניין הוא שלאחרונה אני מקבל יותר ויותר את ההבנה שכנראה עד שיצא דור הקונסולות הבא משחקי המחשב לא יעברו שידרוג יותר מדי גדול בכל הקשור לרמה הגראפית, ומכאן יצאתי למסקנה שכרגע פשוט מיותר לרכוש מחשב חדש, מה שיהפוך רלוונטי רק בעוד שנה-שנתיים כשיצא הדור הבא ואיתו המשחקים עם המנועים הגראפיים החדשים והאיכותיים.

ולכן, כיוון שכרגע הדבר היחיד שמונע ממני לשחק בצורה חלקה על המשחקים החדשים של היום זהו הכרטיס מסך היחסית מיושן שלי (9600GT), הגעתי למסקנה שאני מעוניין במקום מחשב חדש פשוט לקנות כרטיס מסך חדש (או ישן, כנראה מ-יד 2), פשוט ישמש אותי באופן זמני כשנה שנתיים עד ליציאת הדור הבא אז ארכוש מחשב/קונסולה חדשה.

השאלה שלי היא מהו הכרטיס הפשוט ביותר שאני יכול לרכוש לצורך המטרה המדוברת. מן הסתם שאין לי צורך בכרטיס מהחזקים בשוק, אלא אחד כזה שיהווה שדרוג מספיק לכרטיס שלי ע"מ לשחק במשחקים החדשים של היום בצורה נאותה. אני מעוניין ב- דווקא.

מצאתי 8800 GTS של ג'יגבייט ב-200 ש"ח ביד 2. האם יהווה שדרוג לכרטיס הנוכחי שלי? האם יספיק לבקשה שלי?

אשמח לשמוע הצעות לכרטיסים. תודה !

נ.ב.

שאר המפרט שלי אם זה חשוב:

E8500 3.16GHz

4GB 800 הרץ

לא זוכר בדיוק מה הדגם של הלוח אם, אבל פחות או יותר באותה הליגה - רלוונטי של לפני 4 שנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 137
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

תראה, יש כסף.. בטח אם עברתי מרכישת מחשב חדש לרכישת כרטיס חדש.. ;)

העניין הוא שאני מעוניין להוציא את הסכום המינימלי הנדרש לצורך הבקשה שלי. לכן אין לי כוונה להוציא עכשיו 500 שקל ומעלה על כרטיס מסך. את הכרטיס המפלצתי ב-1000 ש"ח אוציא כשאקנה מחשב חדש ביום מן הימים.

אני חושב שבאיזור ה-200-300 ש"ח אני מעוניין להוציא. אבל אני מדבר כאחד שלא ממש מודע לשוק. תאירו את עיניי מה המחיר הצפוי לצורכים שלי..

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל, ה8800GTS שראית אינו בדיוק שדרוג. הגרסאות המאוחרות יותר (אלה שיצאו אחרי ה8800GT וכוללות 512MB או 1GB , בעלי ליבת G92) יתנו שיפור ביצועים של כ25%, ואילו הגרסאות המוקדמות יותר (הכוללות 320MB או 640MB זכרון) לא יהוו שיפור כלל ואפילו יגרעו מהביצועים.

אם אתה רוצה כרטיס משומש שייתן שיפור משמעותי ואם ספק הכוח שלך מסוגל לעמוד בכך, חפש HD4890\HD5830\GTX460. הכרטיסים הללו בערך יכפילו את הביצועים, וניתן עם קצת מזל להתקל בכאלה בסביבות ה400 שקל ולרדת אף יותר. לדעתי כל שדרוג פחות מזה אינו כדאי, אלא אם תמצא HD4870\GTX260 במחיר רצפה ממש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין דבר כזה כמו "pci2" לכרטיסי מסך - התכוונת כנראה לpci-express 2, וממילא זה לא מה שיש לך, כי לוחות אם למעבד כמו שלך הגיעו עם 1 - אבל זה לא משנה כי זה לא מגביל כלל את התאימות של הכרטיסים ללוח. מה שכן עשוי להגביל זה ספק הכוח - אם אינך יודע את הדגם המדוייק, לפחות תסתכל על המדבקה ותגיד מה כתוב ליד "+12V" (אם יש כמה, צריך להיות איפשהו גם ערך כולל). אם מדובר ב30A ומעלה, אתה יכול להיות רגוע. אם הערך הרשום שם קרוב יותר ל20A, לא הייתי ממליץ על שום שדרוג לכרטיס המסך ללא החלפת ספק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, זה מה שהתכוונתי. סתם לא היה לי כח לרשום את כל הארוך.. זה צילום הספק:

2yl60e0.jpg

אני מבין אז מדבריך שאין לי מה לחשוב בכלל על שדרוג? (אני לא מתכוון להחליף גם ספק כח)

ייתכן וגם שיפור של כ-25%-50% יספקו אותי. בעבר היה לי על המחשב הזה את ה-9800GT והכל היה בסדר (עד שהוא נשרף.. חח אולי בגלל הספק?)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעבר היה לי על המחשב הזה את ה-9800GT והכל היה בסדר (עד שהוא נשרף.. חח אולי בגלל הספק?)

מן הסתם בגלל זה הוא נשרף, הספק גנרי, או שתחליף אותו או שלא תחשוב על החלפת כרטיס מסך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא אקנה גם ספק כח, בטח אם בכל מקרה אני מתכוון לרכוש מחשב-על עוד כשנה. אני מעוניין כרגע בכרטיס מסך חלופי זמני שייתן לי ביצועים טובים יותר, גם אם רק ב 25%-50%.

אין שום כרטיס מתאים שיהווה שדרוג ל-9600GT?

(האמת היא, שאני מוכן גם לרכוש כרטיס שאני אדע בוודאות שתוך שנה-שנתיים יהרס בגלל הספק כח.. מה אכפת לי? ה-9800 החזיק לי כמעט 3 שנים.)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז בשביל ההרגשה הטובה אתה דופק לעצמך את ההנאה לעוד שנה נוספת אחח אני לא מבין אותך :(

אם הייתי צריך כרטיס מסך הייתי קופץ על הכרטיס הזה יש לו יכולות מדהימות שבלי מאמץ מעיפות את הביצועים של HD5850 הגדול ממנו שגם יותר חזק מ HD6850. החלטה שלך אני אומר תקנה ספק טוב ואת הכרטיס הזה והספק ישאר לך למערכת הבאה לא מבזבזים כסף על ''הרגשה טובה'' לא להיות בורים :nono:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי כשאני אקנה מחשב חדש אני ארצה כבר הכל חדש.. סתם בשביל ההרגשה הטובה. :)

כרגע אני פשוט רוצה לעשות שדרוג קטן שייתן לי עוד קצת אורך נשימה..

גישה מוטעית לדעתי.

אחד הדברים היפים במחשב הוא היכולת להחליף חלקים בקלות לפי הצרכים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם בכל מקרה אני לא מתכוון לשמור את הכרטיס מסך למערכת מחשב הבאה, למה שיהיה אכפת לי לחבר אותו לספק כח בינוני? מקסימום שיישחק ויישרף אחרי שנתיים. רוב הסיכויים שהוא לא יהיה בכלל בשימוש שנתיים.

אגב, ירון, מה זה הכרטיס "הזה"? ה-HD5830?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...