עבור לתוכן

לא יצאת צדיק. עוד סיפור על חנות מחשבים.

Featured Replies

פורסם

אני חושב שהחנות עשתה שירות ועבודה טובה ופעלה כמו שהרבה מאוד חנויות לא היו פועלות וזה מכמה סיבות .

1. בשום מקום אין אחריות של החנות על המידע של הלקוח , הלקוח אחראי לגיבוי החומר ואני חושב שמבחינת החוק לא ניתן לתבוע את החנות

על אובדן המידע אם הלקוח לא עשה גיבוי .

2. זה לא משנה אם הדיסק קשוח היה בן 3 חודשים או 3 ימים , החנות לא יכולה לדעת מה עבר עליו בדרך מהבית שלך לחנות יכול להיות שהוא קיבל מכה קטנה או אפילו בזמן ניתוק הדיסק קשוח מהמחשב היה את איבוד הנתונים . דיסק קשוח יכול להנזק ולהמחק גם אחרי שעה של עבודה.

3.לגבי סעיף 3 , לפי מה שכתבת בהתחלה היתה הודעה של הוינדוס שהוא רוצה לפרמט את הדיסק , ואם נעשה פירמוט של הדיסק אני בטוח שהוא לא נעשה בכוונת תחילה אלה בשוגג.

4. אתה צריך לשבח את החנות על שהיא נתנה לך את השירות הזה של נסיון ושחזור הנתונים , כמו שכתבתי וכתבו לך לפניי ברשתות הגדולות וחנויות אחרות , היו אומרים לך שהם לא עושים שיחזור ולא אחראים על המידע . למרות שהדיסק קשוח נמחק בשוגג .

5. נושא הדריברים הוא נושא שולי , ולא המרכזי כאן בשיחה שנפתחה ואני משוכנע שאם הייתה לך בעיה או חוסר ידע החנות היו עוזרים לך בטלפון להתקין את הדרייברים או אפילו כאן באתר .

6. לפי הדעה שלי לכתוב את השיחה הזאת ולכתוב מסקנה שלא צריך לקנות מהחנות בגלל שלא נעשה גיבוי זאת טעות ושטות גדולה , אני חושב שהחנות כאן לקחה אחריות ועובדה שהיא היתה מוכנה לבזבז זמן של שחזור הנתונים שלא בטוח שהיא מחקה אותם.

7. צריך לשבח את החנות שלוקחת אחריות על מעשים שהיא לוקחת , כפי שנאמר מקום אחר לא בטוח שהיה לוקח את אותה אחריות ונותן את השירות הזה .

מבין גדול .

תרשו לי לסכם:

1. הורכב מחשב חדש ע"י חנות מחשבים (פופלארית), כולל דיסק קשיח חדש למטרת מערכת הפעלה שנקנתה גם היא.

2. לחנות הובא בנפרד דיסק קשיח בן 3 חודשים תקין לחלוטין, במטרה שהחנות תחברו במחשב החדש ולא יותר.

3. בוצע QUICK FORMAT לדיסק קשיח נתונים שהובא להרכבה ע"י החנות.

4. אחרי מספר שיחות טלפון, הוחזר הדיסק קשיח לחנות והיא הסכימה לבצע שחזור . שוחזרו הרוב הגדול של הנתונים בהצלחה.

5. לאחר מספר תקיעות בלתי מובנות, גיליתי בשליטה מרחוק, שלא הותקנו דרייברים במחשב כמו שצריך - אם בכלל.

לאחר התקנת הדרייברים, הפסיקו התקיעות.

לגבי נושא הגיבוי:

כן, גיבוי זה חשוב וחשוב מאוד שמעבירים דיסק קשיח ממחשב למחשב. זה לא משנה את מה שקרה כאן. נקודה.

הייתה פה הערה שאני מפחד מתביעה על הוצאת דיבה ולכן אני לא מפרסם את שם החנות. כן, בסדר.

כמו שרשמתי מספר פעמים, אין לי שום רצון לגרום להם נזק כלכלי ושכל מי שיעשה חיפוש על שמם , יגיע לשרשור הזה -

מספיק אנשים עשו 1 ועוד 1 והבינו על מי מדובר.

  • תגובות 31
  • צפיות 4.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

^

על מה לשבח את החנות? אני חושב שאין אחריות לנתונים במידה והכונן נלקח לתיקון, במידה והובא כונן לחברו למחשב אין סיבה שהמידע ימחק! לא רק זה, אם הייתי בעל החנות הייתי מוריד את עלות שחזור הנתונים והזמן שנאבד מהטכנאי שפרמט

ולא, הארדיסק בעקבות מכה לא יאבד נתונים. הוא יכול להנזק, יכול להשבר אבל הוא לא יעבור פורמט בגלל מכה.

נושא הדרייברים אינו שולי. הוא שילם על התקנה והרכבה כולל וינדוס, זה באחריותם שהמחשב יצא מוכן מהמעבדה. לא כל אדם יודע להתקין דרייברים והפורום הזה לא נועד לתקן את הטעויות של החנות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים