עבור לתוכן

הצטרפות להוט/בזק - "התקנה חד פעמית"

Featured Replies

פורסם

איך אפשר "לצאת" מזה? אני ממש לא צריך "התקנה" בעלות של 150 ש"ח בשביל לחבר ראוטר לשקע ולהגדיר אותו :s07:

פורסם

פשוט אל תסכים לזה

פורסם
  • מחבר

הנציגה אמרה: "חייבים".

פורסם

כי יש לה אינטרס לדחוף לך.

תתקשר שוב אולי תיפול על נציג יותר טוב.

ותגיד לו שיפנק אותך או כל חרא אחר העיקר שלא יגבה ממך על ההתקנה

פורסם

הנציגה אמרה: "חייבים".

הלקוח אמר: "טוב אז לא משנה, להתראות"

פורסם
  • מחבר

להיות ישראלי זה מעצבן

פורסם

אני יודע שמאז שאין התחייבות כמעט בלתי אפשרי לבטל את תשלום ההתקנה. (הם לא לוקחים סיכון שמחר תבטל את השירות)

מה שאתה יכול לנסות זה אם אתה מנוי לאחד השירותים של אחד החברות תגיד שאתה רוצה "לשדרג" ואם הם ירצו עדיין תשלום אז תגיד שאתה רוצה לנתק את כל השירותים שלהם ואז קשרי לקוחות וכו'

פורסם

הלקוח אמר: "טוב אז לא משנה, להתראות"

אני די בטוח שהוא אמר את זה כבר(אחרת הוא לא היה שואל כאן) ,וזה לא עזר כל כך ;)

פורסם

לפי אתר כמה זה מאז שבטלו התחייבות אי אפשר להתחמק מתשלום עבור התקנה. קודם הם ידעו שעכשיו אתה שלהם לפחות לשלום שנים, לכן היו מוכנים לוותר על תשלום של ההתקנה, רק כדי שתעבור. עכשיו אתה יכול טכנית לעבור אפילו למחרת לאחר התקנה. אז לכל אחד הם יעשו את זה חינם? אני עברתי לפני חודש מהוט לבזק ושילמתי 100ש"ח התקנה ולא עזר כלום.

פורסם

שטויות. אומנם הייתי בהוט אבל שידרגתי את החבילה ובמסגרתה החליפו ממירים ושמו ראוטר חדש.

אמרו תשלום חד פעמי, אמרתי לא.

אמרו שחייבים, אמרתי שתפנה לאחראי כי אני לא משלם.

אמרו שאלו הוראות מלעמלה ואי אפשר לבטל, אז אמרתי שאנחנו בבעיה כי אני לא מתכוון לשלם.

אמרו חכה על קו, חיכיתי, חזרו לאחר שתי דקות ואמרו בגלל שאני לקוח וותיק אז עשו לי פשרה חד פעמית וביטלו לי את הדמי תשלום.

פורסם

לפני כמה חודשים (כשכבר לא היתה התחייבות) עברתי להוט בלי שום דמי התקנה. התירוץ של הנציג למה הוא ויתר לי היתה "התכוונתי שצריך לשלם דמי התקנה רק אם אתה משתמש בהוטבוקס כראוטר" או משהו כזה. יש לציין שהפניה שלי אליהם היתה דרך הצ'אט באתר, אולי זה גם קשור.

פורסם

שטויות. אומנם הייתי בהוט אבל שידרגתי את החבילה ובמסגרתה החליפו ממירים ושמו ראוטר חדש.

אמרו תשלום חד פעמי, אמרתי לא.

אמרו שחייבים, אמרתי שתפנה לאחראי כי אני לא משלם.

אמרו שאלו הוראות מלעמלה ואי אפשר לבטל, אז אמרתי שאנחנו בבעיה כי אני לא מתכוון לשלם.

אמרו חכה על קו, חיכיתי, חזרו לאחר שתי דקות ואמרו בגלל שאני לקוח וותיק אז עשו לי פשרה חד פעמית וביטלו לי את הדמי תשלום.

אתה לקוח קיים שפשוט שינה חבילה, זה שונה מלקוח חדש. גם אני לא שילמתי "דמי התקנה" כשעברתי לחבילה החדשה של ה-100 מגה, זה לא קשור.

פורסם

אני לא מתווכח. אני רק אומר שהגיע טכנאי, התחיל להחליף, לשנע כבלים. לצורך העניין לא משהו שהייתי יכול לעשות לבד. אבל כן ישנו הגיון שלקוח חדש יצטרך לשלם.

פורסם

עדיין היית לקוח קיים. חבל לאבד אותך. אני מדבר על מעבר לתשתית אחרת. שם בא טכנאי ועושה לך שקע חדש. על זה משלמים.

לא יודע על איזה נציג נפל yonizaf אבל בדרך כלל זה לא אפשרי. אין מיקוח על דמי התקנה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים