עבור לתוכן

גולן טלקום - גניבה לאור יום - הזהרו שלא יקרה גם לכם!!

Featured Replies

פורסם

היום פחות, אבל בעבר מכרתי "מספר זהב" של אורנג' (אפילו לא פלטיניום) לחברת סטארטאפ ב- 5Kש"ח.

  • תגובות 38
  • צפיות 6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

לבעל העניין מפלאפון (ממש פלא) ולבעל העניין השני שפתח את הדיון ועדיין לא אמר לנו איזה עניין בדיוק הוא בעל (אני מהמר סלקום).

תחזרו לפינה הנעימה שלכם ותסתכלו משם בקנאה איך אנשים מרוצים מקבלים שירות בזול.

בלי תחמנות, בלי עושק, בלי שקרים, בלי רמאות, בלי התניות, בלי ויכוחים, שכחתי איזה בלי?

אתם צבועים ומגעילים ולא אתפלא אם גם שקרנים כי זה נראה ככה.

תגיד אתה אדיוט או רק תמים חסר תקנה :facepalm: ?

אתה חושב שכל תלונה על גולן זה מזימה של החברות הגדולות? אתה לא חושב שאולי גולן באמת לא כ"כ טובה כמו שאתה חושב? תפקח את העיניים!! האינטרס שלהם הוא כלכלי נטו - בדיוק כמו של כל השאר!!

ובוא ניישר פה את הענייין הזה - אין לי שום עניין בשום חברה אחרת!

אני בתור לקוח של אורנג, סלקום ובנתיים גולן, לא אגיד לך שתמיד הכל ורוד בחברות האחרות, אבל ברגע שנעשתה שגיאה, או שיש איזה טענה ללקוח, הטיפול של הגדולות(שתיהם במקרה שלי) עולה עשרות מונים על הטיפול הכושל של גולן שרק מחפשים איך להעיף אותך כבר מהקו(מנהל חזר אלי רק אחרי שלושה ימים וכל השיחה איתו התחושה היא שהוא אומר לך "לך חפש אותנו - אנחנו גדולים וחזקים יותר!".)

הנציגים של גולן וגולן עצמו, לא ייתבישו לתחמן לעשוק לשקר לרמות להתנות (שכחתי משהו?), כי בדיוק בדרך הזו הם גנבו ממני 200 שקל!

אז בוא נשים דברים על דיוקם - אין לי שום עניין בשום חברה אחרת!

האינטרס שלי כרגע הוא להחזיר את אשר גנבו ממני ולהזהיר אחרים מלהתקרב לחברה הנוראית הזאת עם תודעת שירות של עולם שלישי.

הא וכל הסיפור הזה של מספרי הזהב לא שייך לעניין, אני נרשמתי עם המספר שלי והייתה בכוונתי לנייד אותו לאחר שאראה שהכל בסדר.

פורסם

^^ לא גנבו לך כלום (כפי שכבר נאמר לך), זהו חלק מהחוזה שלהם, זכותם (אלא אם הם עוברים על רישיון משרד התקשורת).

אני לא זוכר בדיוק את היום שבוצע השינוי בהסכם, אך אני הצטרפתי ביום הראשון של גולן, וכבר בחיוב השני הופיע לי החיוב על סימים לא פעילים, וידעתי מראש שזה יקרה (פורסם כבר בתקשורת).

אנשים (אפילו שאני מכיר), ניצלו את זה שגולן חילקה מספרים לבחירה חופשית, ולקחו עשרות מספרים "קלים" בשביל לשמור לאח"כ (ובוא נהיה כנים, רובם כדי לנסות למכור למרבה במחיר). גולן עלו על זה מוקדם וסיימו את החגיגה.

פורסם

הרבה חברות צריכות ללמוד מהאמינות של גולן.

לא כמו חברה שלא אציין את שמה שמכניסה חיובים סתמיים לחשבונות של לקוחות ומקווה שהם לא ישימו לב אם הם שמים לב הם אומרים סליחה טעות ומזכים חברה שהסכם אצלה זה לא הסכם היא אומרת בפירוש שהתיקון במעבדה הוא ללא תשלום ומחייבת ב200 שקל דמי טיפול שזה שונה לחלוטין מעלות טיפול.

פורסם

תגיד אתה אדיוט או רק תמים חסר תקנה ?

שמור את המחמאות למשפחה הקרובה שלך.

ותרד מהדיון אתה מזהם אותו חתיכת שקרן ושתול.

פורסם
  • מחבר

מי שהתחיל בזיהום ובהאשמות שווא זה אתה...אבל אנשים מהסוג שלך בנוסף ליכולות הדיון הירודה ידועים בזיכרון הקצר שלהם..טוב שיש תיעוד...

ואם לא שמת לב את הדיון הזה אני פתחתי ואתה בהחלט מוזמן להוציא את עצמך ממנו - בכל מקרה אתה סתם מפריח את אותם שטויות שוב ושוב.

^^ לא גנבו לך כלום (כפי שכבר נאמר לך), זהו חלק מהחוזה שלהם, זכותם (אלא אם הם עוברים על רישיון משרד התקשורת).

אני לא זוכר בדיוק את היום שבוצע השינוי בהסכם, אך אני הצטרפתי ביום הראשון של גולן, וכבר בחיוב השני הופיע לי החיוב על סימים לא פעילים, וידעתי מראש שזה יקרה (פורסם כבר בתקשורת).

- זה לא היה, הם שינו והוסיפו את הסעיף הזה בדיוק על מנת לעקוץ אותנו, ואם הצטרפת באמת ביום הראשון היית צריך לדעת את זה.

בנוסף החיוב הראשון שלהם בישרכארד ירד רק ב20/8, לפני זה לא ידעתי מי מה וכמה הם הולכים לחייב כי שוב לא היו חשבוניות באתר.

חוץ מזה לקוח שרק רוצה מספר זהב(ושוב פעם זה לא המקרה פה) היה לוקח חבילה של 10 ש"ח בחודש בכל מקרה.

פורסם

לבעל העניין מפלאפון (ממש פלא) ולבעל העניין השני שפתח את הדיון ועדיין לא אמר לנו איזה עניין בדיוק הוא בעל (אני מהמר סלקום).

תחזרו לפינה הנעימה שלכם ותסתכלו משם בקנאה איך אנשים מרוצים מקבלים שירות בזול.

בלי תחמנות, בלי עושק, בלי שקרים, בלי רמאות, בלי התניות, בלי ויכוחים, שכחתי איזה בלי?

אתם צבועים ומגעילים ולא אתפלא אם גם שקרנים כי זה נראה ככה.

אני מכיר אותך? לא זכור לי שמישהו העליב אותך.

אני בלא מגיע להעליב אותך בשום צורה.

ציינתי עובדות(אגב, אם תעשה חיפוש בתגובות שלי תראה גם המצלמה על חברות אחרות לא דווקא בפלאפון, בהתאם לנושא).

הלקוח השיראלי רגיל עטיפה מלאה ולא חלולה זה מה שהוא רגיל. לא חסרים אנשים שאין להם בעיה לשלם גם עוד 30-50 שח בחודש יותר בשביל זה.

יש ויש ,כמובן לא חסרים אנשים שבשביל 10 שקל מוכנים לעקיף את העולם.

תסלחו לי על התמימות, אבל אנשים באמת מוכנים לשלם כסף עבור "מספרי זהב" כאלה?

כן, אם אתה חברה או עסק חדש ורוצה שיפנו אליך לקוחות טלפונית אז מאוד מאוד חשוב לך שיהיה לך מספר קל ויפה לעין.

כמו 050-9009000 שווה המון כסף ;)

פורסם

נעלבתי? ממש לא. איפה ראית דבר כזה?

פשוט החברה שאתה עובד בה פתטית. ואתה בתור נציג שלה גם פתטי.

רוצה לקוחות? שפר את השירות בחברה שלך ואל תלכלך על חברה אחרת.

ולכן אתה צבוע ומגעיל. לא אתה אישית אלא אתה כעובד בחברה שלך.

אתה עובד בחברה שמנסה למנוע מהעובדים שלה להתאגד ועדיין יש לך את הזמן והכוח

ללכלך על חברה אחרת.

ואחרי כל זה אתה רוצה שנאמין למה שאתה אומר...

פורסם

הלקוח השיראלי רגיל עטיפה מלאה ולא חלולה זה מה שהוא רגיל. לא חסרים אנשים שאין להם בעיה לשלם גם עוד 30-50 שח בחודש יותר בשביל זה.

יש ויש ,כמובן לא חסרים אנשים שבשביל 10 שקל מוכנים לעקיף את העולם.

עטיפה מלאה בחיובים של מכמונות מהירות וכל מיני בולשיט שהלקוח לא ביקש ולא השתמש.

ובטח שיש כאלה שלא אכפת להם לשלם עוד 30-50 שקל. לפעמים זה בשביל רצון לשירות טוב, ולרוב זה מהפחד משינוי.

הרי אם לא היו כאלה, למחרת הקמת גולן החברות הגדולות היו נסגרות מחוסר עניין לציבור.

אין לך בושה אפילו להצדיק מחירים גבוהים ברצונו של הלקוח הנדיב והלארג' שמוכן לשלם יותר.

מילא היה שירות טוב... הנציגים הכי חצופים שפגשתי היו אצלך בחברה.

לטובת חברת פלאפון תפסיק להגיב פה. או שאתה עובד ממורמר וזה דווקא כן אינטרס שלך לערבב פה חברה אחרת.

פורסם

אני שמח מאוד על מהפכת הסלולר. זה לא אומר שזה מצדיק אוטומטית כל חריגה שגולן או אחת מהחדשות עושות. לשנות חוזה התקשרות אחרי שחתמת עליו זה צעד שלא מריח טוב (בלשון המעטה). עם זאת, אנשים שמגישים תביעות כאלו הם אנשים דוחים. מעצבן שחוק התביעות הייצוגיות פונה בדיוק לסוג האנשים העלוב מכולם.

פורסם

סתם שאלה לגבי תביעות יצוגיות:

הסכומים שהתובעים דורשים הם עצומים.

סכומים כאלה עולים רק בתביעות יצוגיות.

השאלה שנשאלת היא מי בדיוק מתחלק בכסף במקרה של זכיה.

בכל תביעה יצוגית יש לי תחושה שמישהו מנסה לנצל עוולות שנעשו לאחרים כדי להרוויח מזה בעצמו.

תביעות נגד שטראוס וכאלה, שזכו, לא הביאו לי צ'ק בדואר :nixweiss:

פורסם

ענית לעצמך על השאלה.

פורסם

כמה שאתם טועים... תביעה ייצוגית היא כלי צרכני מהמדרגה הראשונה.

הוא נועד לטפל במקרים בהם גוף מסוים גרם נזק רב, אך הנזק מתפזר בקרב נפגעים רבים, כך שהנזק של כל נפגע קטן.

במקרים כאלה, לאף נפגע פרטי אין אינטרס להשקיע כסף וזמן בתביעה שתניב לו סכום קטן. ואז הגורם הפוגע יוצא נשכר.

בדיוק בשביל זה המציאו את התובענה הייצוגית. עכשיו לכל אחד יש מוטיבציה לתבוע ולגרום למעוול לשלם על העוול שגרם.

בקשר לנפגעים האחרים: בהרבה מקרים הם כן מרוויחים. למשל: אם מוצא צו מניעה להפסקת פעילות לא

סבירה, או אם יש לפצות רטרואקטיבית את כל הנפגעים. גם במקרה הזה בהחלט יכול להיות שביהמ"ש יקבע שגולן צריכים להחזיר כסף לכל הנפגעים.

התובע הייצוגי מקבל כמובן פיצוי גדול, כדי שתהיה מוטיבציה לתובעים הבאים.

מדהים שמצאתם על מה להתלונן גם כאשר החוק מיטיב עמכם ומסייע לכם להתמודד מול גופים עושקים...

פורסם

עוד לא למדת, אנימור? במדינת היהודים להתלונן זו דרך חיים.

פורסם

כמה שאתם טועים... תביעה ייצוגית היא כלי צרכני מהמדרגה הראשונה.

הוא נועד לטפל במקרים בהם גוף מסוים גרם נזק רב, אך הנזק מתפזר בקרב נפגעים רבים, כך שהנזק של כל נפגע קטן.

במקרים כאלה, לאף נפגע פרטי אין אינטרס להשקיע כסף וזמן בתביעה שתניב לו סכום קטן. ואז הגורם הפוגע יוצא נשכר.

בדיוק בשביל זה המציאו את התובענה הייצוגית. עכשיו לכל אחד יש מוטיבציה לתבוע ולגרום למעוול לשלם על העוול שגרם.

בקשר לנפגעים האחרים: בהרבה מקרים הם כן מרוויחים. למשל: אם מוצא צו מניעה להפסקת פעילות לא

סבירה, או אם יש לפצות רטרואקטיבית את כל הנפגעים. גם במקרה הזה בהחלט יכול להיות שביהמ"ש יקבע שגולן צריכים להחזיר כסף לכל הנפגעים.

התובע הייצוגי מקבל כמובן פיצוי גדול, כדי שתהיה מוטיבציה לתובעים הבאים.

מדהים שמצאתם על מה להתלונן גם כאשר החוק מיטיב עמכם ומסייע לכם להתמודד מול גופים עושקים...

וזה מה שאני שואל: מי רואה כסף מהזכיה בתביעה? אני לא ראיתי אגורה.

אם תובע בשם כלל הלקוחות הנפגעים עושה קופה על העוול שנעשה להם, אז זה מסריח.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים