issac פורסם 2012 באוגוסט 29 מחבר Share פורסם 2012 באוגוסט 29 עזוב תביעות, העצוב הוא שלאנשים יש זיכרון קצר, ואני בטוח שה"טכנאים" יחזרו עוד חודש לעבודה שוטפת.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ALÞHA פורסם 2012 באוגוסט 29 Share פורסם 2012 באוגוסט 29 עם יד על המחשב והלב, הייתי פועל בדיוק כמו שני טובי הלב שחתמו את התוכנית. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HuGeMouTh פורסם 2012 באוגוסט 29 Share פורסם 2012 באוגוסט 29 לכל מי שאומר שנגעו בביוס לפני זה, זה לא נכון. מחשבי מותג הרבה פעמים מגיעים עם הבעיה הזו, אנשים שעובדים עם מחשבים כאלה יגידו לכם את זה, גם לאח שלי זה קרה ולא במחשב שנגעו בו.בכל מקרה הדבר הראשון שעושים במצב כזה זה לגשת לביוס ולבדוק, הזונות הראשונים נכנסו לביוס ועצרו בזה, לא בדקו שום דבר!הבעיה היחידה במה שהם עשו זה שהם חברו את ה DOK מאחורה, הם היו צריכים לחבר אותו מקדימה כמו שכל בן אדם שפוי עושה.בקשר למעבר לבעיה עם הכרטיס מסך, אני חושב שהיו להם עוד פרקים שהם שינו את הבעיה באמצע. יכול להיות שהם באמת בחרו לשנות את זה כי כל מי שנכנס אמר שצריך מעבדה ורצה מאות שקלים וזה הפך להיות עסק יקר מידי... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
liran2003 פורסם 2012 באוגוסט 29 Share פורסם 2012 באוגוסט 29 אישית, אם לא הייתי מזהה את הDOK, על אף ההודעה, הייתי ישר נכנס לביוס לראות שהכל מוגדר כמו שצריך.לקבוע שההארד דיסק הלך, על סמך זה שהווינדוס לא עולה, זה חוסר מקצועיות בעליל/שקר במצח נחושה.הטענות של הטכנאים לכאורה ש"שינו את ההגדרות של הביוס ולא הודיעו לי" (במלים אחרות - לא אמרו לי מה הפתרון לתקלה)ו"יצרתם תקלה נדירה" הן פשוט תירוצים מטומטמים שמעידים על חוסר מקצועיות.אין דבר כזה "תקלה נדירה", הרבה תקלות נגרמות משינויים בתום לב ואם הם לא מסוגלים לזהות אותן, איך הם קוראים לעצמם טכנאי מחשבים? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
CyAn1de פורסם 2012 באוגוסט 29 Share פורסם 2012 באוגוסט 29 HuGeMouTh צודק, אני אישית מתעסק בעבודה לרוב עם מחשבי מותג והגדרות BOOT די דומות - שהמחשב מחפש מע' הפעלה קודם כל מUSB. בתוך אחד שעובד בתחום, הייתי עולה על זה לאחר ריסטרט ובחירה תפריט BOOT(שמאפשר לבחור בין כל התקני הBOOT המזוההים) הייתי רואה SanDisk : כבר יצא לי ליפול על תקלות מצחיקות וקשות לגילוי בעיקר בגלל שלא חושבים עליהן, כמו כפתורי הFN בלפטופים, ועוד כמה שטויות. לטעות זה לא חטא, לשקר ולגנוב זה כן. הטכנאים שנראו היו צריכים להחזיר את המחשב עם דרישה לתשלום על עלות ביקור בלבד, ולהבין להבא את הבעיה. זה שהטכנאים לא גילו זאת לאחר דקות ספורות, עוד איכשהו נסבל ומובן. אותי הרגיז שהם הטעו את המשתמשת והראשון התחיל ללחוץ ולדחוף סתם חומרה במחיר מופקע. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yanivnn פורסם 2012 באוגוסט 29 Share פורסם 2012 באוגוסט 29 "סבתא אולי נפתח חנות מחשבים ביחד??" :lol: כמה נוכלים יש בעולם ה' ישמור הקטע שהם בדקו סך הכל 4 אנשים... שזה בערך לדעתי 0.00001 % מכלל הטכנאים... חבל שזה לא ארוך יותר... פשוט לדעתי הראשון גמר להם את כל התקציב.... 8500 אלף בדקה וחצי :lol: קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HuGeMouTh פורסם 2012 באוגוסט 29 Share פורסם 2012 באוגוסט 29 לא בטוח שלראות את ה DOK היה עוזר...המוגבל השני ראה את זה ואמר שזה דונגל למרות שלפי הצבעים והצורה אפשר לזהות בקלות שזה SanDisk BLADE כל ילד בן 4 יודע לזהות את המוצרים של SanDisk... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
BarBee פורסם 2012 באוגוסט 29 Share פורסם 2012 באוגוסט 29 אישית, אם לא הייתי מזהה את הDOK, על אף ההודעה, הייתי ישר נכנס לביוס לראות שהכל מוגדר כמו שצריך.לקבוע שההארד דיסק הלך, על סמך זה שהווינדוס לא עולה, זה חוסר מקצועיות בעליל/שקר במצח נחושה.הטענות של הטכנאים לכאורה ש"שינו את ההגדרות של הביוס ולא הודיעו לי" (במלים אחרות - לא אמרו לי מה הפתרון לתקלה)ו"יצרתם תקלה נדירה" הן פשוט תירוצים מטומטמים שמעידים על חוסר מקצועיות.אין דבר כזה "תקלה נדירה", הרבה תקלות נגרמות משינויים בתום לב ואם הם לא מסוגלים לזהות אותן, איך הם קוראים לעצמם טכנאי מחשבים?תגובות של מי שנתפס על חם מיועדות לשאר הציבור התמים, שאולי יקנה את הקטע של "תקלה נדירה" ו"מרשי נפל קרבן". קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gil28 פורסם 2012 באוגוסט 29 Share פורסם 2012 באוגוסט 29 המסקנה היא שכשאפשר לדפוק את הלקוח בנושא שהמון לא מבינים, דופקים אותו. האחוזים שמה דומים בכל התחומים.לכן לכל בנאדם כדאי להתעניין בכל תחום שהוא. אפילו אם אתה בור בנושא, כשמגיע אליך טכנאי הבייתה, תישאר איתו. כל דבר שהוא עושה תשאלמה זה ולמה זה ככה. תבקש שיסביר. כל חלק שמחליפים תשאירו אצלכם ותגידו "נבדוק את זה, זה מעניין".אל תשאירו אפילו פתח לנוכלות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ModChiP פורסם 2012 באוגוסט 29 Share פורסם 2012 באוגוסט 29 לפי החוק מתי אני יכול לבקש הצעת מחיר?מתי שידועה לי הבעיה ואני מחפש רק פיתרון? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gil28 פורסם 2012 באוגוסט 29 Share פורסם 2012 באוגוסט 29 אתה תמיד יכול לבקש הצעת מחיר. אתה צריך אבל לשלם לו על הביקור+בדיקה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yanivnn פורסם 2012 באוגוסט 29 Share פורסם 2012 באוגוסט 29 אם הבעיה ידועה אפשר לדרוש הצעת מחיר אם הבעיה לא ידועה אז הוא יכול לגבות עבור הבדיקה {אבחון} והביקור בלי שום קשר להצעת מחיר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
momi2004 פורסם 2012 באוגוסט 29 Share פורסם 2012 באוגוסט 29 רוב התקלות ביצאת צדיק הן לא פייריות מלכתחילה. הם יוצרים מצבים שלא נוצרים מעצמם במציאות, אתה רואה את זה כל הזמן. נגיד משחררים איזה סיבוב בצינור של הכיור. זה לא משהו שקורה באופן טבעי שהטבעת פלסטיק משתחררת סתם, אז למה שמישהו יחפש את זה? כמובן שזה לא מצדיק לדחוף חומרה וכו'. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Moon-Mage פורסם 2012 באוגוסט 29 Share פורסם 2012 באוגוסט 29 רוב התקלות ביצאת צדיק הן לא פייריות מלכתחילה. הם יוצרים מצבים שלא נוצרים מעצמם במציאות, אתה רואה את זה כל הזמן. נגיד משחררים איזה סיבוב בצינור של הכיור. זה לא משהו שקורה באופן טבעי שהטבעת פלסטיק משתחררת סתם, אז למה שמישהו יחפש את זה? כמובן שזה לא מצדיק לדחוף חומרה וכו'.אתה צוחק כן? אלו תמיד בעיות הכי בסיסיות שאפשר, גם במקרה הזה, אם יש נזילה בצינור דבר ראשון שאתה בודק זה איטום, בין אם זו גומיה שחוקה או צינור שלא מוברג כמו שצריך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
הדוד משה פורסם 2012 באוגוסט 29 Share פורסם 2012 באוגוסט 29 רוב התקלות ביצאת צדיק הן לא פייריות מלכתחילה. הם יוצרים מצבים שלא נוצרים מעצמם במציאות, אתה רואה את זה כל הזמן. נגיד משחררים איזה סיבוב בצינור של הכיור. זה לא משהו שקורה באופן טבעי שהטבעת פלסטיק משתחררת סתם, אז למה שמישהו יחפש את זה? כמובן שזה לא מצדיק לדחוף חומרה וכו'. אלו לא תמיד בעיות טבעיות, כי קשה ליצר באופן מלאכותי בלאי טבעי (מן הסתם). לכן יוצרים בעיות לא טבעיות, אך כאלו שאיש מקצוע יזהה 'חת ושתיים כאשר יגש לפרוצדורות הכי בסיסיות ושגרתיות של בדיקת תקלה. למשל, לנתק בוילר של דוד- לא קורה באופן טבעי (בד"כ) אבל זה הדבר הראשון שטכנאי דודים (אמור לפחות) יבדוק כאשר אומרים לו שהדוד לא מחמם. דרך אגב, אצל רופאי השיניים לא היתה בעיה כלל, ועדיין עושים עניינים... : קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.