עבור לתוכן

יצאת צדיק 2012 - טכנאי מחשבים

Featured Replies

פורסם

אני מוכרח לציין שהדרך שבה חיים הכט מציג ומלווה את המקרים לא הוגנת. לטעון "זה כולה להוציא את הDOK" או "כולה להחזיר את כרטיס המסך למקום" זה טוב רק אם אתה יודע מראש מה התקלה. אני אישית מתחקר לקוחות לגבי סיבת התקלה ומתי היתה הפעם האחרונה שהם עבדו על המחשב כדי שיהיו לי רמזים לגבי גורם הבעיה. אני מבין את הטעות של הטכנאי השני שהציגו שפספס את הDOK. כל זה כמובן לא מצדיק את המחירים ההזויים והטיפולים המיותרים שהיו נמנעים לאחר 10 שניות של בדיקות מעמיקות יותר.

  • תגובות 140
  • צפיות 13.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

לכל מי שתוקף את זה ששינו את הסדר בביוס- אולי במחשב מותג הזה הוא מתחיל קודם כל מהUSB?

כמו שבמחשבים ישנים, המחשב מוגדר להתחיל קודם כל מהפלופי.

לא בטוח ששינו את זה.

בתור טכנאי במשרד ממשלתי שעובד כמעט בלעדית עם מחשבי מותג, אני יכול להעיד שמחשבי אלה באים מהיצרן כאשר לרוב הBOOT ORDER זה קודם כל USB. :bash:

אישית, לא מעט מקרים נתקלתי בתקלה הזאת. ובאחת הפעמים עליתי עליה ע"י בחירת תפריט בוט, ושם גיליתי שבנוסף לדיסק קשיח והכונן DVD, מופיע שם התקן DOK שהסתתר לו מאחורי המחשב. כמו בתוכנית ששודרה.

היה צפוי שיעקצו אנשים תמימים שלא ממש מבינים כמו הרוב פה בפורום, אבל מפה ועד מחשב נייח חדש ב8500 שקל?

מערכת חזקה ממה שיש לי במפרט עם מסך 24 איכותי יעלה פחות. פשוט נוכלות :pissed:

פורסם

אני מוכרח לציין שהדרך שבה חיים הכט מציג ומלווה את המקרים לא הוגנת. לטעון "זה כולה להוציא את הDOK" או "כולה להחזיר את כרטיס המסך למקום" זה טוב רק אם אתה יודע מראש מה התקלה. אני אישית מתחקר לקוחות לגבי סיבת התקלה ומתי היתה הפעם האחרונה שהם עבדו על המחשב כדי שיהיו לי רמזים לגבי גורם הבעיה. אני מבין את הטעות של הטכנאי השני שהציגו שפספס את הDOK. כל זה כמובן לא מצדיק את המחירים ההזויים והטיפולים המיותרים שהיו נמנעים לאחר 10 שניות של בדיקות מעמיקות יותר.

מבין את זה שהוא פספס? ההודעה הוצגה לו מול העיניים! שגיאה בבוט. מה בודקים במצב כזה? הוא אמור להיות מקצועי!

פורסם

כואב הלב על איך שאנחנו נראים

שמתי לב שקמו פה מומחים שבאים להסביר על תקלת הDOK ואיך פותרים אותה.

נראה לי שאתם מפספסים משהו, הרי שאם הטכנאי לא מקצועי כל כך ולא זיהה את התקלה מיד, היה לו הרבה זמן ואפשרות לבדוק שוב במעבדה.

רואים בבירור ששני העבריינים המגעילים האלה, בכלל לא חשבו על פתרון הבעיה, והוגנות היא לא חלק באף אחת מהאונות המוחיות שלהם.

אני מוכרח לציין שהגוש גועל השמן הזה הוא פשוט אלוף מכירות וככל הנראה הוא עשה הרבה כסף עד היום וימשיך לעשות כשזכרון התוכנית ידעך.

פורסם

ברור שלא היה להם שום עניין לפתור את הבעיה

אם אפשר בנוסף לדחוף חומרה חדשה, עדיף!!

פורסם

האמת, נגיד ויש טכנאי גנב, עקצת את הלקוח באיזה 500 שקל?!- סבבה

אבל למה אתה מונע ממנה את האפשרות בכלל לקבל את המידע שעל הדיסק?

לפחות תעביר לה אותו.

פורסם

צריך לפרסם את שם העסק שלהם בחתימות שלנו, ובפייסבוק, שיפשוט רגל כבר ממחר

:xyxthumbs:

האמת שכבר שחכתי איך קראו להם, עמיר משהו...

דרך אגב למי שטוען שדוחפים שם חומרה חדשה, בדרך כלל זה ציוד זרוק\משומש

נראה לכם חדש? :lol:

בדרך כלל מוציאים מלקוח אחד, מכניסים ללקוח אחר.

צריך להשמיד את כל הטכנאים האלו.

פורסם
תחקיר המחשבים של יצאת צדיק חשף טכנאי מחשבים צדיקים שפתרו את התקלה במהירות ודרשו סכום הגיוני על הביקור בלבד, וגם כאלה שבחרו להחליף רכיבים שלא לצורך וגבו מחיר מופקע, אבל טכנאי מחשבים אחד הצליח להפתיע את חיים הכט ואת שי עמר שליווה את התחקיר. כבר בהתחלה הכריז הטכנאי שהדיסק הקשיח של המחשב אינו תקין, והודיע ללקוחה שהוא צריך לקחת את המחשב לטיפול במעבדה. כמו כן, הוא התעקש לגבות מהלקוחה מאות שקלים נוספים בעבור תוכנת אופיס שכבר הייתה קיימת באופן חוקי ברשותה וגם ניסה למכור ללקוחה מחשב ומסך חדשים.

המחשב המקורי, יש להדגיש ולהזכיר, היה תקין לחלוטין מלכתחילה, ובעת התקנתו מחדש בבית הלקוחה העביר נציג המעבדה למחשב את החומרים מהדיסק הקשיח הישן ללא כל קושי. התקלה, שהייתה יכולה להיפתר בעלות של ביקור טכנאי בלבד, עלתה ללקוחה כ-2000 שקלים, והציוד החדש שקנתה עוד כ- 6000.

תגובת עורך דינם של אופיר מחשבים ועמיר אלבז:

"מרשי נפל קורבן למלכודת מתוכננת היטב של "המומחה" מטעמכם, שיצר תקלה חריגה ויוצאת דופן במחשב. ניתן לראות על נקלה כי מרשי מוסר ללקוחה את הדיסק און קי ובררו מכך כי עשה כן בתום לב ואמונה שהכונן הקשיח תקול. עריכת הקטע נעשתה באופן מגמתי, ולא הוצגו השיחות בהן שידל "בנה" של הלקוחה את מרשי למכור לו מערכת מחשב חדשה לגמרי, ומכאן שעלות התיקון לא הייתה גבוהה, שכן היא כוללת את עלות הרכיבים".

"מדובר במקרה בסיסי"

יריב קלונובר, טכנאי רשתות, אומר לנו על התקלה: "המקרה הזה הוא לגמרי בסיסי. למעשה, ההודעה שמופיעה על המסך מיועדת לטכנאי ואומרת לו מה לעשות. הודעה כזאת אמורה להדליק נורה אצל הטכנאי מהר מאד, ודורשת לבדוק אם יש דיסק בכונן הדיסקים או אם יש דיסק און קי מחובר, שהמחשב מנסה להעלות דרכם ולא דרך הדיסק הקשיח. בכל מקרה, כשיש תקלה בדיסק הקשיח, ההודעה היא אחרת. זה משהו שלא צריך להיות גאון גדול כדי לפתור אותו".

http://www.mako.co.il/tv-yetzata-tzadik/s3-articales/Article-6a6f0f78d386931006.htm

פורסם

תעזוב את התקלה שיכלה להפתר בשניה

הוא העלים ממנה את עבודת השורשים, וכל מידע אחר שהיה עשוי להיות על הכונן.

כל אחד יודע שיכל להיות שם תמונות משפחתיות שמכילות אולי תמונות של קרובים שנפטרו, אולי מסמכים שהגברת לא בדיוק זוכרת באותו הרגע.

אומנם הוא החזיר את הדיסק הקשיח, אבל לקוח אחר היה יוצא מנקודת הנחה שזהו הדיסק התקול וכל המידע הלך

הלקוח מזמין טכנאי על מנת להציל את המידע ולא יודע שהוא מזמין את מי שישמיד לו את המידע

פורסם

הוא מפרסם את עצמו בתור משחזר מידע :angryfire:

http://www.t.co.il/Business/Card-670653.html

הוא בטח גובה סכום נאה גם במקרה שהשחזור נכשל.

שזה בטח מאה אחוז מהמקרים

פורסם

נראה בדיוק מה שהיה צפוי לראות... מופע נוכלות ויותר מכל בורות. :-\

נאמר יפה

פורסם

יש מקום שאני יכול לצפות בפרק אונליין? לצערי פספסתי אותו

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים