עבור לתוכן

סלקום לא מוכנים לפתוח מכשיר נעול שנקנה אצלהם

Featured Replies

פורסם

מאוד מוזר, פניות הציבור בחברות הן סוג של מחלקות משפטיות וניהוליות שאנשים יכולים לפנות ותמיד מקבלים מענה גם אם הוא שלילי ביותר.

בכל אופן בצלחה, לא אמורה להיות שום בעיה. מוזר לי שאם המכשיר נקנה בסלקום הם מקשים עליך בצורה גורפת שזו במיוחד לאור נתוני הניוד וגם שהתליך עצמו לקוח בדיוק 10 שניות מצידך ומצידם.

גם אני לא קיבלתי תגובה מפניות הציבור של סלקום ופניתי אליהם פעמיים. באורח פלא העניין הסתדר אחרי שפניתי למשרד התקשורת.

  • תגובות 80
  • צפיות 13.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני במקומך הייתי קונה מכשיר חדש ב-300 שקל וסוגר את העניין. כמה רעש, בלאגן, כאב ראש ועצבים בגלל מכשיר סלולרי ישן. לאנשים יש יותר מידי זמן פנוי בחיים.

פורסם

^ למה שהוא יבזבז עוד כסף, אם משהו מגיע לו בחינם על פי חוק?

פורסם

בפורום צרכנות של תפוז יש נציגי סלקום, ממליץ לך לבדוק מולו.

פורסם
  • מחבר

לאנשים יש יותר מידי זמן פנוי בחיים.

לך אולי יש יותר מדיי כסף נזיל בחיים.

פורסם

אני במקומך הייתי קונה מכשיר חדש ב-300 שקל וסוגר את העניין. כמה רעש, בלאגן, כאב ראש ועצבים בגלל מכשיר סלולרי ישן. לאנשים יש יותר מידי זמן פנוי בחיים.

הנה ביבי ראה את ההודעה שלך ואמר לך תודה, שעם ישראל עדין טיפש כנוע ופראייר.

300 שקל זה לא כסף? עם 300 שקל אני יכול לאכול במשך חודש, או לתדלק את האוטו ,

אני מניח אצלכם בבית עם 300 שקל מנגבים את התחת...( חברה יאללה מי בא לחרבן ! קיבלתי משכורת!)

יש אנשים ש300 שקל זה כמעט 2 ימי עבודה...

רק שתבין מאנשים חלשי אופי כמוך המדינה הזאת מתדרדרת.

בתור אחד שעובד ברשת גדולה, אני דווקא תומך באנשים שבאים ודורשים מה שמגיע להם.

פעם הייתי במשפט שתבעו את החברה שלנו, וקיוותי שהלקוח יזכה בתביעה, ( הוא בסוף זכה ) כי בדיוק כמו הסיפור של הבחור עם הטלפון

סתם בלי שום צורך טרטרו אותו על שטויות שהיו יכולים להמנע מזה באותו הרגע שהוא התלונן בחנות.

פורסם

אני חושב שהבחור סך הכל התכוון בטוב שעדיף להתחדש עם מכשיר חדש ולצאת הכי "טוב" מהמצב הזה.

ברור שאם הבן אדם מאוד קשור למכשיר הזה ספציפי(ויש המון אנשים שכן) או מצב כלכלי שלא מאפשר אז לטפל בזה.

פורסם

לך אולי יש יותר מדיי כסף נזיל בחיים.

300 שקל לא שווים שעות של עצבים וצעקות. נסעת פעם אחת לסלקום בזבזת דלק. נניח ויזמינו אותך למרכז שירות לפריצת המכשיר עוד הפעם תבזבז דלק. אם תצטרך להשאיר את המכשיר ולחזור בפעם השלישית עוד הפעם בזבזת דלק. תוסיף זמן ועצבים. מה קיבלת? מכשיר ישן ומיכל דלק ריק. זרקת 300 שקל לפח בגלל פרנציפ. אבל העיקר הראת לפקידה בסלקום מי הבוס. חמש דקות אחרי שתלך היא לא תזכור איך קוראים לך בכלל.

פורסם

לא נכון

אני אשקלל את עלות הדלק, הזמן שבוזבז על השיחות, המרכז שירות, התביעה ואז את הסכום הזה אתבע מסלקום.

כמובן שאציין בדיוק על מה ולמה כמה כסף אני רוצה כך שהשופט יראה שאני לא ממציא מספרים מהאוויר וזהו.

ואפשר גם להוסיף לזה מאייה או 2 לעוגמת הנפש

פורסם
  • מחבר

לב - הייתי פעם אחת את סלקום (במקרה שלי זה גם נמצא קרוב לביתי).

מעבר לזה, כל שאר הטיפול היה דרך האינטרנט - פשוט ויעיל.

כשיקראו לי לבוא, אבוא.

את הזעם שלי פרקתי ברשת והרשת ספגה את זה לורידים שלה ותתפוצץ על סלקום בסופו של דבר.

פורסם

אני במקומך הייתי קונה מכשיר חדש ב-300 שקל וסוגר את העניין. כמה רעש, בלאגן, כאב ראש ועצבים בגלל מכשיר סלולרי ישן. לאנשים יש יותר מידי זמן פנוי בחיים.

תן לי 300 שקל לפאלפון חדש, אני רואה שיש לך המון כסף.

בגלל אנשים כמוך החברות הגדולות מתעלמות מהאזרח הקטן.

פורסם

אין דבר כזה. חד וחלק.

הבעיה שהלכת לסלקום סטור, ולא למרכז שירות.

אתה אומר להם יש חוק מה1.1.11 שמשרד התקשורת הוציא חוק שמחייב כל חברה סלולרית שמוכרת מכשירים לפתוח מראש את המכשירים שימכרו החל מה1.1.11 וכל המכשירים שנקנו לפי כן גם חובה לפתוח אותם וללא עלות!!!

כן יש מצבים שהקוד של הפתיחה לסים זר שגוי, לא נכון, לא ניתן וכד'.. בד"כ זה קורה עם מכשירי נוקיה, בסוני אריקסון זה בלי בעיה בד"כ.

במצב שבאמת הקוד לא נכון או לא ניתן סלקום חייבת לפתוח את המכשיר בדרך מסויימת, אני עובד באורנג' אז אצלנו הנוהל הוא הפקדת המכשיר למעבדה ואז מחליפים את הבורד\מוח\לוח של המכשיר (חיצונית לא נוגעים אבל זה סוג של החלפת מכשיר, המספר הסידורי במכשיר משתנה) ולפעמים יש למעבדה את הקוד הנכון, אז רק פותחים אותו.

פשוט תיגש למרכז שירות, תבקש לפתוח את המכשיר, במידה ולא אתה בכיף יכול לתבוע את סלקום, אני בטוח שאתה גם לא היחיד, יש לך פה עילה מעולה לתביעה, הם עוברים על החוק חד וחלק.

פורסם
  • מחבר

הלכתי למרכז שרות.

אמרתי להם את זה.

הם לא רוצים.

משרד התקשורת פנה אליהם בדרישה לטיפול.

הם לא מגיבים.

תביעה is on the way.

פורסם

אני ממתין :cwm39:

פורסם
  • מחבר

תם ונשלם.

התקשרה היום רחל מלשכת מנכ"ל סלקום ואמרה לי לבוא להחליף למכשיר אחר במרכז שרות.

הגעתי.

אחרי ההמתנה לנציגה, ישבתי 40 דקות עד שהם הבינו איך טכנית אפשר לעשות את ההחלפה (וכמובן ניסיון שכנוע לחזור לסלקום ופגיעה בגולן טלקום כי "אם פתאום הסים שלך נאבד, אתה צריך לחכות 3 ימים!!").

אחרי עוד 10 דקות של חיפוש מכשיר דומה + 10 דקות כי התבלבלו במכשירים שהביאו - יצאתי עם מכשיר מחודש דומה:

http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_k660-2173.php

מאחל לכם כל טוב ותודה על העזרה,

Zinger777.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים