פורסם 2012 באוגוסט 813 שנים שלום לכולם, אני משתמש מזה כבר שנתיים+ במסך של חברת LG מסוג LED. באמת מסך פצצה, מאוד מרוצה ממנו. לפני כחצי שנה ממש במקרה שמתי לב שהכיסוי של המסך נפתח. המסך מורכב מזוג מכסים קדימה ואחורה, וכמובן כל העסק הזה סגור כנראה על ידי קליפסים. אז המסך נפתח בצד שמאל, אין אפשרות ללחוץ ולסגור ונסיתי. http://www.pclaunches.com/entry_images/1009/24/acer_S243HL-monitor2-thumb-450x337.jpg בתמונה אפשר לראות את המסך, אז הוא נפתח ממש באמצע אבל למעלה - לא רואים בתמונה את הצד הזה. כיום: היום נסעתי לח.י בשביל לממש אחריות, אחרי שכחצי שנה לא היה לי זמן פנוי בבוקר. הגעתי כולי שמח וטוב, הנציג אמר לי שכנראה זה משהו קטן ואפשר לסדר את זה בלי בעיה. הוא יצא וטען שהקליפס הפנימי נשבר - רמז שאני עשיתי את זה. כמובן שטענתי בתוקף שלא, אין בחדר ילדים, אף אחד לא נוגע במסך לא מסובב ולא כלום גם לא אני! חוץ מהדלקה. אפילו כחצי שריטה אין עליו. הוא טוען שצריך להחליף את הכיסוי האחורי ואולי גם את הקדמי. 150 + 120 לחלקים ועוד 150 ש"ח עבודה. כמעט 500 ש"ח!! עזבתי את המקום מאוכזב ועצבני - לא התעקשתי על כלום כי ממש מהרתי. השאלה: איך דבר כזה קורה? האם דבר כזה יכול להיגרם עקב הפרשי חום? לדוגמא במידה והמסך עבדה מספר שעות ואז הוא עבר ניקוי קל מאבק הוא יכול להיפתח? (הזוי מה שאני אומר אבל אין לי מושג איך זה קרה...) יש דרך לממש את האחריות? לשמחתי המצב לא גרוע זה לא ממש נראה לעיין אבל אני דיי פאדנט. מאוכזב מאוד מהשירות של LG אבל לצערי אין לי מה לעשות בנידון, זה נחשב לנזק פיזי. אני ישמח לתגובות - מצטער על המגילה
פורסם 2012 באוגוסט 913 שנים הדרך לממש את האחריות זה להתעקש. מה שכמובן קשה כשאתה ממהר. זה נושא יותר לפורום צרכנות. אעביר את הדיון לשם.
פורסם 2012 באוגוסט 913 שנים מחבר להתעקש? בזה אני מעולה! רק אתמול שברתי שיא אצל אורנג 'בלהתעקש' השאלה היא האם מבחינת האחריות מה שקרה לי באמת לא נכנס לקטגוריה? ובנוסף: המסך עצמו כמו שציינתי במצב תצוגה של ממש. אין לו אפילו פיקסל אחד שרוף, האם התהליך של החלפת המכסה או המכסים יכולה להיות מסוכנת? ותודה שהעברת לי את האשכול
פורסם 2012 באוגוסט 913 שנים נזק פיזי לא נכנס באחריות. שבר מבלאי / פגם בייצור - ככל הנראה כן. הבעיה היא חוסר היכולת להוכיח. לכן התעקשות יכולה לעזור.יש בפורום נציג של ח.י.. אולי יוכל לעזור לך...
פורסם 2012 באוגוסט 1013 שנים מחבר השירות של ח.י על הפנים הנציג עשה טובה שהוא מגיב ובטח שהוא עוזר.להבא? רק סמסונג. לפחות שם המסך לא יפתח מעצמו.
פורסם 2012 באוגוסט 1013 שנים נסה לפנות לשירות של LG ישראלhttps://wws.lg.com/il/support/contact/support-message.jsp
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.