עבור לתוכן

טיפול יוצא דופן של חברת OCZ

Featured Replies

פורסם

שלום רב חברים,

הנה סיפור עם סוף טוב:

במסגרת טיול, קניתי לי כונן מדגם VERTEX 4 של OCZ בנפח 256 בחו"ל.

שמח וטוב לב, הגעתי הביתה, חיברתי אותו למחשב - והכל עבד נפלא.

לאחר בדיקת קושחה קצרה שערכתי, מצאתי שצריך לעדכן את הקושחה מ-1.3 ל-1.5, הכוונה שצריך להחיל קושחה פעמיים על הכונן כדי לעלות גירסה.

השתמשתי בכלי לווינדוז (יש גם כלי לינוקס מאוד מקצועי - מומלץ מאוד להשתמש בו) שהחיל את 1.4, וכשניסיתי להחיל את 1.5 נתקלתי בהודעת שגיאה.

מבלי לחשוב הרבה, התעלמתי מההודעה והחלתי קושחה מושחתת על הכונן.

בשלב זה הביוס הפסיק לזהות אותו מכיוון שהכונן הפסיק לעלות - ניסיתי הכל, מתאם USB חיצוני, מחשבים שונים, אפילו פניתי ליבואנים בארץ (אבל הם לא יכלו לעזור לי, הכונן נקנה בחו"ל) - שום דבר לא עזר.

ואז פניתי למחלקת השירות של OCZ.

הם אירגנו לי שליח עד הבית של DHL שייקח את הכונן, הטיסו אותו להולנד, הכונן הוחלף במקום, ונשלח בחזרה לארץ עם UPS - הכל באקספרס וללא תשלום מצידי (מלבד מיסי מכס).

הגיע לי כונן חדש לחלוטין, עם גירסה 1.5 מובנית (אירוני :) ), ואני יכול להגיד שהכל בוצע במהירות וביעילות בצורה שלא ראיתי מעולם.

עכשיו אני עובד איתו, מבסוט מכל רגע, ובאמת מכל לב ממליץ על הסידרה הזאת.

חוץ מזה, טיפול מקצועי ומסור של שירות הלקוחות של OCZ.

פורסם

לפי סטנדרטים אירופאים הסיפור שלך בכלל לא יוצא דופן, לפי סטנדרטים ישראלים זה פשוט נס או שיגאל שילון מצלם אותך.

פורסם

לפי סטנדרטים אירופאים הסיפור שלך בכלל לא יוצא דופן, לפי סטנדרטים ישראלים זה פשוט נס או שיגאל שילון מצלם אותך.

זה ממש בדיוק כך... לצערנו התרגלנו לקבל שרות גרוע בארץ שכשמשהו סוף סוף נגמר בצורה יפה כמו בסיפור הזה אז זה נראה לנו מדהים...

פורסם

אחח השירת בחו"ל. רמה אחרת לחלוטין!

פורסם

אמת שהשירות בחו"ל טוב יותר. מצד שני בחו"ל הלקוחות לא נוסעים חצי מרחק של חצי מדינה בשביל לחסוך 40 שקל.

כמה שזה לא נעים להודות בזה, אני חושב שאנחנו כעם מביאים על עצמנו שירות רע. הרוב המכריע לא לקוחות נאמנים של אף אחד ויעזוב גם את אמא שלו אם זר ייתן לו את אותו דבר בכמה שקלים פחות. העסקים למדו שהדבר היחידי שצריך להשקיע בו הוא אטרקטיביות של המחיר.

מי שנדפק בסופו של דבר הם הלקוחות הרציניים.

בחו"ל ברוב המקומות רמות המחירים די אחידות, לא רואים מקרי קיצון מהותיים מדי, וכאשר כן רואים כאלו, יש לזה סיבה שמניחה את הדעת.

פורסם

לפי סטנדרטים אירופאים הסיפור שלך בכלל לא יוצא דופן, לפי סטנדרטים ישראלים זה פשוט נס או שיגאל שילון מצלם אותך.

EPIC. :lol:

פורסם
  • מחבר

ת'כלס.

כך או כך - אני שמח :)

פורסם

אמת שהשירות בחו"ל טוב יותר. מצד שני בחו"ל הלקוחות לא נוסעים חצי מרחק של חצי מדינה בשביל לחסוך 40 שקל.

כמה שזה לא נעים להודות בזה, אני חושב שאנחנו כעם מביאים על עצמנו שירות רע. הרוב המכריע לא לקוחות נאמנים של אף אחד ויעזוב גם את אמא שלו אם זר ייתן לו את אותו דבר בכמה שקלים פחות. העסקים למדו שהדבר היחידי שצריך להשקיע בו הוא אטרקטיביות של המחיר.

מי שנדפק בסופו של דבר הם הלקוחות הרציניים.

בחו"ל ברוב המקומות רמות המחירים די אחידות, לא רואים מקרי קיצון מהותיים מדי, וכאשר כן רואים כאלו, יש לזה סיבה שמניחה את הדעת.

מצד שני יש חנויות שמנפחים את המחיר בלי שום הצדקה ויש מקרים שהוא מוכפל. מי אשם במקרה הזה?

פורסם

אמת שהשירות בחו"ל טוב יותר. מצד שני בחו"ל הלקוחות לא נוסעים חצי מרחק של חצי מדינה בשביל לחסוך 40 שקל.

כמה שזה לא נעים להודות בזה, אני חושב שאנחנו כעם מביאים על עצמנו שירות רע. הרוב המכריע לא לקוחות נאמנים של אף אחד ויעזוב גם את אמא שלו אם זר ייתן לו את אותו דבר בכמה שקלים פחות. העסקים למדו שהדבר היחידי שצריך להשקיע בו הוא אטרקטיביות של המחיר.

מי שנדפק בסופו של דבר הם הלקוחות הרציניים.

בחו"ל ברוב המקומות רמות המחירים די אחידות, לא רואים מקרי קיצון מהותיים מדי, וכאשר כן רואים כאלו, יש לזה סיבה שמניחה את הדעת.

אתה בהחלט צודק וידוע שלמצוא את פרייר ולדפוק אותו זה ספורט העממי בארץ, לכן במימוש אחריות מלהתחילה יש חזקת אשמה.

אבל מצד השני אני חושב שאם היינו מקבלים אחריות יצרן כמו בכל העולם ולא היינו נאלצים להינתן לחסד של יבואן, אז הכל היה אחרת.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים