Try HWzone in English English
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

qwerty1987

פתיחת מכשיר נוקיה ל-sim free

Recommended Posts

היות והחברה הסלולרית מחוייבת לעשות זאת ללא תשלום, נראה לי שהדיון חוקי.

מדובר בנוקיה 2610 (מיושן, אבל מתפקד מצוין כטלפון) שנקנה מאורנג'. חיפוש בגוגל לא העלה משהו שיעשה את העבודה, אך נתקלתי בטענות שגם אין אפשרות למצוא קודים רלוונטיים, אלא רק לפנות למעבדה. אילו אמצעים מיוחדים יש למעבדה?

איני מתלהב ללכת למרכז שירות של אורנג' עקב זמני המתנה ארוכים.

אם מישהו מכיר פתרון, אשמח לשמוע.

תודה.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

יש לי אותו מכשיר בדיוק. הלכתי לפני חודש לאורנג' (בגלילות) כדי לפתוח אותו, לא הייתי צריך להמתין דקה, ותוך חמש דקות פתחו לי אותו.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

לא היית צריך להמתין דקה כי לא היו אנשים, או מסיבה אחרת?

אשמח גם לדעת מדוע כל כך קשה למצוא קוד באינטרנט...

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

לכל מכשיר יש קוד בנפרד,כך שזה מאד קשה עד כמעט בלתי אפשרי לפתוח את המכשיר בבית כי בסה"כ יש לך כ 4 או 5 נסיונות של פתיחה,ואם לא הצליח המכשיר ננעל.,לי היה מקרה בסלקום שנציגת שירות לא הצליחה לפתוח את המכשיר ,הלכה והביאה לי מכשיר חדש ללא עולת!

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

לא היית צריך להמתין דקה כי לא היו אנשים, או מסיבה אחרת?

בשביל לפתוח מכשיר צריך ללכת לשירות טכני, לא לשירות לקוחות. רוב האנשים שבאים למרכז השירות באים לשירות הלקוחות, ולא לשירות הטכני, ככה שהתור לשירות טכני בד"כ ריק.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

^ כשהלכתי לפלאפון עם מכשיר אחר, בשירות הטכני הפנו אותי לשירות לקוחות, שם פתחו לי את המכשיר לאחר ש"התעניינו" מדוע אני רוצה להפוך אותו לסים-פרי, והציעו לי לעבור לתכנית החדשה של 99 ש"ח לחודש, כאשר החשבונית הממוצעת שלי הייתה 20 ש"ח בחודש, וזה בגלל שהתכנית שלי הייתה ישנה - ישבתי חצי שעה מול הנציג...

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

בגלל זה כשבאתי אליהם (לאורנג') ושאלו אותי למה אני רוצה לפתוח את המכשיר, אמרתי "סתם כי בא לי". אמרו לי שוב ושוב שאני יכול לשדרג את התכנית שלי, ואמרתי להם שאני פשוט לא מעוניין.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

בסלקום חיכיתי 5 דקות בתור, הגעתי לנציג, ביקשתי להפוך את המכשיר לסים פרי, אמר אין בעיה, הלך לחדר אחורי למשך 3 דקות, חזר, אמר לי בבקשה וזהו. no fuss.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

בגלל זה כשבאתי אליהם (לאורנג') ושאלו אותי למה אני רוצה לפתוח את המכשיר, אמרתי "סתם כי בא לי". אמרו לי שוב ושוב שאני יכול לשדרג את התכנית שלי, ואמרתי להם שאני פשוט לא מעוניין.

אתה חושב שאמרתי משהו אחר?

אין ברירה - אלך לאורנג'...

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

פתחתי מכשיר מאורנג' ומכשיר מפלאפון

בשתי המקרים ללא שום בעיה אמרתי לנציג מה אני צריך שלחו אותי למקום המתאים ותוך כמה דק' הכל מוכן.

נראה לי שבפלאפון שאלו למה אמרתי שאני טס לחול וזהו

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

עדכון: לאחר שעה של המתנה באורנג', נאמר לי שהקוד למכשיר לא מופיע במערכות. הוצע לי לבוא ביום אחר בו יהיה נוכח טכנאי, או להשאיר להם את המכשיר.

יש לציין שהדבר מנוגד להוראות משרד התקשורת, לפיהן יש לפתוח את המכשיר באופן מיידי.

http://www.moc.gov.il/sip_storage/FILES/5/2505.pdf

עדכונים נוספים בהמשך.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

חצופים בהחלט.

אם ממשיכים לעשות בעיות אפשר לכתוב לנציב פניות הציבור שלהם והוא מחוייב לענות תוך 21 ימים

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

עדכון: לאחר שעה של המתנה באורנג', נאמר לי שהקוד למכשיר לא מופיע במערכות. הוצע לי לבוא ביום אחר בו יהיה נוכח טכנאי, או להשאיר להם את המכשיר.

הם פשוט משקרים. אני עשיתי את זה עם אותו מכשיר בדיוק, ולא הייתה להם שום בעיה.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

×
  • צור חדש...