פורסם 2012 ביולי 3013 שנים היות והחברה הסלולרית מחוייבת לעשות זאת ללא תשלום, נראה לי שהדיון חוקי.מדובר בנוקיה 2610 (מיושן, אבל מתפקד מצוין כטלפון) שנקנה מאורנג'. חיפוש בגוגל לא העלה משהו שיעשה את העבודה, אך נתקלתי בטענות שגם אין אפשרות למצוא קודים רלוונטיים, אלא רק לפנות למעבדה. אילו אמצעים מיוחדים יש למעבדה?איני מתלהב ללכת למרכז שירות של אורנג' עקב זמני המתנה ארוכים.אם מישהו מכיר פתרון, אשמח לשמוע.תודה.
פורסם 2012 ביולי 3013 שנים יש לי אותו מכשיר בדיוק. הלכתי לפני חודש לאורנג' (בגלילות) כדי לפתוח אותו, לא הייתי צריך להמתין דקה, ותוך חמש דקות פתחו לי אותו.
פורסם 2012 ביולי 3013 שנים מחבר לא היית צריך להמתין דקה כי לא היו אנשים, או מסיבה אחרת?אשמח גם לדעת מדוע כל כך קשה למצוא קוד באינטרנט...
פורסם 2012 ביולי 3113 שנים לכל מכשיר יש קוד בנפרד,כך שזה מאד קשה עד כמעט בלתי אפשרי לפתוח את המכשיר בבית כי בסה"כ יש לך כ 4 או 5 נסיונות של פתיחה,ואם לא הצליח המכשיר ננעל.,לי היה מקרה בסלקום שנציגת שירות לא הצליחה לפתוח את המכשיר ,הלכה והביאה לי מכשיר חדש ללא עולת!
פורסם 2012 ביולי 3113 שנים לא היית צריך להמתין דקה כי לא היו אנשים, או מסיבה אחרת?בשביל לפתוח מכשיר צריך ללכת לשירות טכני, לא לשירות לקוחות. רוב האנשים שבאים למרכז השירות באים לשירות הלקוחות, ולא לשירות הטכני, ככה שהתור לשירות טכני בד"כ ריק.
פורסם 2012 ביולי 3113 שנים מחבר ^ כשהלכתי לפלאפון עם מכשיר אחר, בשירות הטכני הפנו אותי לשירות לקוחות, שם פתחו לי את המכשיר לאחר ש"התעניינו" מדוע אני רוצה להפוך אותו לסים-פרי, והציעו לי לעבור לתכנית החדשה של 99 ש"ח לחודש, כאשר החשבונית הממוצעת שלי הייתה 20 ש"ח בחודש, וזה בגלל שהתכנית שלי הייתה ישנה - ישבתי חצי שעה מול הנציג...
פורסם 2012 ביולי 3113 שנים בגלל זה כשבאתי אליהם (לאורנג') ושאלו אותי למה אני רוצה לפתוח את המכשיר, אמרתי "סתם כי בא לי". אמרו לי שוב ושוב שאני יכול לשדרג את התכנית שלי, ואמרתי להם שאני פשוט לא מעוניין.
פורסם 2012 ביולי 3113 שנים בסלקום חיכיתי 5 דקות בתור, הגעתי לנציג, ביקשתי להפוך את המכשיר לסים פרי, אמר אין בעיה, הלך לחדר אחורי למשך 3 דקות, חזר, אמר לי בבקשה וזהו. no fuss.
פורסם 2012 ביולי 3113 שנים מחבר בגלל זה כשבאתי אליהם (לאורנג') ושאלו אותי למה אני רוצה לפתוח את המכשיר, אמרתי "סתם כי בא לי". אמרו לי שוב ושוב שאני יכול לשדרג את התכנית שלי, ואמרתי להם שאני פשוט לא מעוניין.אתה חושב שאמרתי משהו אחר?אין ברירה - אלך לאורנג'...
פורסם 2012 ביולי 3113 שנים פתחתי מכשיר מאורנג' ומכשיר מפלאפוןבשתי המקרים ללא שום בעיה אמרתי לנציג מה אני צריך שלחו אותי למקום המתאים ותוך כמה דק' הכל מוכן.נראה לי שבפלאפון שאלו למה אמרתי שאני טס לחול וזהו
פורסם 2012 באוגוסט 713 שנים מחבר עדכון: לאחר שעה של המתנה באורנג', נאמר לי שהקוד למכשיר לא מופיע במערכות. הוצע לי לבוא ביום אחר בו יהיה נוכח טכנאי, או להשאיר להם את המכשיר.יש לציין שהדבר מנוגד להוראות משרד התקשורת, לפיהן יש לפתוח את המכשיר באופן מיידי.http://www.moc.gov.il/sip_storage/FILES/5/2505.pdfעדכונים נוספים בהמשך.
פורסם 2012 באוגוסט 713 שנים חצופים בהחלט.אם ממשיכים לעשות בעיות אפשר לכתוב לנציב פניות הציבור שלהם והוא מחוייב לענות תוך 21 ימים
פורסם 2012 באוגוסט 713 שנים עדכון: לאחר שעה של המתנה באורנג', נאמר לי שהקוד למכשיר לא מופיע במערכות. הוצע לי לבוא ביום אחר בו יהיה נוכח טכנאי, או להשאיר להם את המכשיר.הם פשוט משקרים. אני עשיתי את זה עם אותו מכשיר בדיוק, ולא הייתה להם שום בעיה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.